176 | Raspberry&Vanilla Milk nail art

Witajcie w to jakże brzydkie i ponure niedzielne południe. Na rozweselenie nastroju mam dla Was urocze zdobienie, które brało udział w konkursie z Original Source u http://kosmetycznieinietylko.blogspot.com/ i zostało wyróżnione - bardzo dziękuję.


Tworząc je zainspirowałam się żelem OS pod nazwą Raspebbry&Vanilla Milk, ciekawi mnie jak on pachnie... na pewno to coś niesamowitego. 


Jak widzicie na pazurkach widnieją malinki, kwiat wanilii oraz gradient w różowo-kremowym kolorze. Muszę powiedzieć, że spodobało mi się to połączenie kolorów i w najbliższym czasie coś z nimi jeszcze wykombinuję. 

Użyte lakiery to m. in. różowy marmurek Lemax, Wibo Gel Like Mglista poświata oraz inne lakiery do wykonania małych fragmentów. 


Jak Wam się podoba? :) Ja się dobrze z nim czułam i taką kolorystykę na pewno powtórzę. Dziękuję za uwagę i zmykam ;*

36 komentarzy:

  1. Słodki manicure, wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba! ;)))

    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja go mam, pachnie obłędnie, tu moja recenzja tego żelu: http://niskainwarsaw.blogspot.com/2013/11/recenzja-zelu-pod-prysznic-original.html
    a mani śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa faktycznie to połączenie kolorów jest niesamowite! zdobienie jest świetne, gratuluje wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam mniam jaka pyszna ta malinka aż bym ją zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie, owocowo i tak dziewczęce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pięknie wykonane, cudowne! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nono zdobienie I-sza klasa :) cudo

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrząc na Twoje zdobienie zrobiłam się głodna:) Chętnie zjadłabym maliny:) Świetne zdobienie. Widać, że masz talent plastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. coraz piękniejszy ten Twój blog :D
    śliczne zdobienie, uwielbiam maliny :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniam, uważaj po Ci odgryzę paluszka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uhuhuhu jak pięknie soczyście :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ładnie, fajne malinki :)
    Lubię ten żel OS, pachnie jak lizak chupa-chups truskawkowo śmietankowy :D

    A jak tu u Ciebie ładnie, nowy szablon widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze, bardzo ładne mani :) idealne na poprawę humoru w ten jesienny, zimny wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdobienie, z przyjemnością obserwuję, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam wanilię, fajnie Ci to wyszło ;)

    P.S. Do jutra trwa u mnie rozdanie, wpadnij: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2013/11/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne zdobienie ;) gradient jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie zmalowane! :)
    Uwielbiam ten zapach OS :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To zdobienie od razu skojarzyło mi się z moimi ulubionymi chupa chupsami truskawkowo - śmietankowymi :D Aaaa i rozpoznałam lakier Lemax! :D Gratuluję wyróżnienia, należało Ci się :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie dziwię się, że otrzymałaś wyróżnienie - śliczny mani :D
    Mi się skojarzyło z cukierkami Alpenliebe :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie to wyszło! to połączenie Wibo i marmurka z Lemaxu mi się strasznie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Narobiłaś apetytu na coś pysznego:D Świetnie wyglądają!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. mmm... apetyczny mani :) i ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ależ piękne zdobienie! Gratuluję wyróżnienia!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.