175 | Pokaż kotku co masz w środku...

by - 08:59

...czyli ambasadorska paczka kosmetyków Eveline, które dostałam za pośrednictwem Bangla.pl i Klub Kejt.

Wczoraj dostałam tą "paczuszkę" i szczena mi odpadła, same nowości. Wiele z tych produktów mnie zainteresowało, kilka już pomacałam i zapoznałam się z pierwszym działaniem. Poniżej krótkie przedstawienie każdego z tych kosmetyków (wgł. opisów producenta) i zapowiedź, jakich recenzji możecie spodziewać się na blogu z jakiś czas.

1. Arganowa maska 8w1 - ma za zadanie odbudować włosy, ochronić je przed utratą koloru (w przypadku farbowanych) oraz głęboko je odżywić. Powinna włosy wygładzić, nadać im połysku i uzupełnić ubytki keraty.
2. Arganowy szampo 8w1 - gwarantuj natychmiastową poprawę kondycji i wyglądu włosów. Przeznaczony dla włosów zniszczonych, farbowanych lub rozjaśnianych. Chroni kolor i odbudowuje strukturę włosa.

3. Młode dłonie, nawilżający peeling do rąk 8w1 - produkt o wspaniałym zapachu wanilii. Jego zadaniem jest pielęgnacja bardzo suchych i szorstkich dłoni.
4. Drobnoziarnisty peeling wygładzający 3w1 - polecany dla osób w każdym wieku i dla każdego rodzaju cery. Ma za zadanie złuszczać martwy naskórek, zmiękczać i wygładzać twarz.
5. 100% kwas hialuronowy - serum ma głęboko nawilżać i regenerować skórę, opóźniać procesy starzenia oraz liftingować. 

6. Multi-oil essence, profesjonalny olejek do pielęgnacji skóry 8w1 - przeznaczony do pielęgnacji każdego rodzaju cery. Ma intensywnie nawilżać, wzmacniać i regenerować skórę. Działa kompleksowo, polecany np. na blizny czy rozstępy lub cellulit.
7. Arganowy suchy olejek do ciała - innowacja, przeznaczony do każdego rodzaju cery i o codziennej pielęgnacji. Głęboko odżywia i nawilża, przynosi ukojenie i przeciwdziała starzeniu.

8. Cienie do powiek Quattro - paletka czterech kolorów wraz z przydatną instrukcją oraz pacynką. Można z nich wyczarować piękny makijaż. 
9. Podkład Magical Cover 5w1 - doskonałe krycie, mat, wyrównanie kolorytu oraz nawilżenie i dotlenienie cery. Zobaczymy jak będzie w rzeczywistości...
10. Mascara Magnetic Look - zapewnia natychmiastowy efekt mocno pogrubionych i gęstych rzęs. Silikonowa szczoteczka dokładnie rozdziela rzęsy. Zwiększenie objętości nawet do 200%.
11. 3w1 Multi action - wysuszacz, baza i lakier ochronny w jednym. Paznokcie suche już w 60 sekund!

Co sądzicie o marce Eveline? Miałyście któryś z tych kosmetyków, albo któryś bardzo Was interesuje i chcecie bym zrecenzowała go jako pierwszy? Piszcie koniecznie ;)
Następny post w niedzielę wieczorem.

Zobacz także:

29 komentarzy

  1. Z tych produktów mam jedynie peeling do rąk, ale póki co czeka na swoją kolej :) Bardzo ciekawa jestem peelingu to twarzy oraz szamponu i maski do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę zwłaszcza maski do włosów i olejków arganowych ! :) Jestem ciekawa jak się spiszą te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem ogromnie tych do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zawartość :) Ja już testuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cuda! Mnie interesuje szampon arganowy, peeling wygładzający i kwas :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Same cuda :)
    I jaki piękny wygląd bloga masz - cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę przyjemnego testowania :D
    Zapraszam Cię również do siebie, wyróżniłam Cię w Libster award ;)
    Pozdrawiam! http://izisshe.blogspot.com/2013/11/nominacja-z-dedykacja-dla-anetki.html

    OdpowiedzUsuń
  8. pokaźna paczka ze świetną zawartością :)

    OdpowiedzUsuń
  9. paczuszka świetna! miłego testowania ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. ale zdjęcia wspaniałe :)
    miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem, jak się sprawdzi Multi-oil essence...

    OdpowiedzUsuń
  12. super kosmetyki; miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  13. Ąwietna paczucha. Też jestem ciekawa tego multi oil

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny zestaw, ja zamiast olejku mam błyszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  15. Same cuda, a ja czekam.... Jestem ciekawa tego olejku 8 w 1

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale paka, wow:) Jestem ciekawa tej arganowej maski bo widzę ją po raz pierwszy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej ciekawią mnie produkty do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Od kilku tygodni używam waniliowego peelingu do rąk. Bardzo go lubię. Doskonale usuwa martwy naskórek, po jego użyciu nie czuję potrzeby sięgania po krem:) Zapach mógłby być subtelniejszy, ale ten kosmetyk niewątpliwie zasługuje na uwagę.

    Chętnie zapoznam się z tuszem Eveline. Swego czasu miałam do czynienia z maskarą tej firmy. Świetnie wydłużała rzęsy. Niestety, została wycofana.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna paczucha :) jestem ciekawa, jak się sprawdzi maseczka do włosów i szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna paczka, lubię kosmetyki Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki