174 | Na górze róże, na dole fiołki...

Witajcie ;)
Środa wieczór, ja zamiast się uczyć, siedzę i przeglądam Wasze blogi tudzież piszę z fantastycznymi lakieromaniaczkami na fb :D Jak to zwykle mawiam - romantycznie.


Dzisiaj mam zdobienie, z którego jestem dumna i noszę je z przyjemnością od kilku dni. Niby nic trudnego zmalować kilka ciapek a'la róże i się tym cieszyć, ale efekt jest super. Ostatnio bardzo polubiłam to kwieciste zdobienie. Ostatecznie, skoro opóźniam się z ostatnim tygodniem projektu Zmalowane Melodie u MixOfLife, postanowiłam poszukać piosenki pasującej do tego motywu. Padło na Rozkwitły pąki białych róż... czyli pieśń patriotyczną, zresztą bardzo piękną. Mam nadzieję, że zostaną zaliczone :D


















Jak tytuł posta mówi: na górze róże, a na dole piękny fiołkowy kolor Quiz Safari, o którym pisałam TUTAJ. Jeszcze raz się pozachwycam, że uwielbiam ten lakier, ma genialny kolor! Na zdjęciach prawie tego nie widać, ale tłem jest gradient, do którego użyłam Maybelline Colorama #86. Na wszystkich pazurkach są też jaśniejsze i ciemniejsze paski, wykonane tymi lakierami i wtapiające się w tło.



















Różyczki to mieszanka kilku lakierów: różu, bieli i czerwieni. Listki to zielony Pierre Rene Top Flex #231 Be Happy, a jasna zieleń - Wibo Gel Like #8 Mint Sorbet. Do tego oprószyłam jeszcze gdzieniegdzie zdobienie złotym glitterem Simple Beauty #154. Całość pokryta oczywiście wysuszaczem. 



Co myślicie o tym zdobieniu, lubicie różyczki? Według mnie jest to bardzo proste zdobienie, które same możecie sobie zrobić, nawet bez pędzelka. Wystarczy np. wykałaczka czy ołówek. Tak sobie myślę, że jeżeli Wam się podoba, to może chciałybyście tutorial: jak szybko zrobić takie zdobienie? Piszcie w komentarzach.


Z myśli paznokciowych, to chyba wszystko na dzisiaj. Jednak to nie koniec posta... dostałam dzisiaj dwie wspaniałe paczuszki. Obie bardzo poprawiły mi humor i zawartością obu jestem zachwycona.

Pierwsza z nich to okulary przeciwsłoneczne ze współpracy z Firmoo. Mam i ja swoje "firmówki" w końcu, są na pierwszy rzut oka świetne. Nawet trafiłam z modelem i mi pasują, czego bardzo się bałam. Więcej o nich niebawem, chociaż nie bardzo mam teraz możliwość testowania, bo pogoda nie sprzyja ;/
Druga paczka to wygrana w konkursie u http://kosmetycznieinietylko.blogspot.com/. Moje zdobienie inspirowane jednym z zapachów Original Source zostało wybrane i takim oto sposobem dostałam zestaw dwóch żeli oraz płynu do kąpieli OS. Zawsze chciałam wypróbować też zacne kosmetyki, ale zawsze mi było nie po drodze by je kupić. Teraz mam okazję. Zdobienie pokażę przy najbliższej okazji.

Teraz to już będzie definitywny koniec posta. Czekam na opinie o zdobieniu oraz zastanówcie się nad tutorialem. Buziaki ;* 
Pozdrawiam Anka.

40 komentarzy:

  1. Jestem pod ogromnym wrażeniem! Takie "ciapki"? Chciałabym umieć sobie takie zmalować ;)
    Pozdrawiam i gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię! i podoba mi się i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne te różyczki, jestem pod wrażeniem efektu ^^
    gratuluję wygranej w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe!
    A ciapki to by pewnie mnie wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się bardzo podobają takie różyczki, aczkolwiek u siebie maluję zwykle tylko na kilku paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  6. *chlip_chlip* a ja nadal nie umiem malować kwiatków :(

    uwielbiam różyczki!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie pazurki :D są najjjjjjjj <3

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne pazureczki mi się podobają takie różyczki i nigdy mi się nie znudzą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądają te kwiaty, takie "ciapki" na paznokciach dają cudowny efekt końcowy, niby nic wymagającego a czasem potrafi powalić z nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w tym mani! *_* Sama kiedyś spróbuję stworzyć takie coś, ale zapewne mi nie wyjdzie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tutorialem nie pogardzę, bo wszyscy piszą, że te różyczki są takie proste, a ja jakoś ich nie umiem :D Twoje są piękne i niesamowicie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodkie romantyczne zdobienie ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Przpięknie, zwiewnie, dziewczęco i mega romantycznie:D <3 cóż za nowy szblon widzę:D bardzo fajne zmiany! :) chociaż piórka były boksie.. Ty to chyba będziesz robić z lepszego jeszcze lepszy:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziewczęce , zazdroszczę talentu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Woow, genialnie Ci wyszły te różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie, różyczki wyglądają fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja koniecznie poproszę o tutorial, mam już nawet pędzelek ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Różyczki to bardzo wdzięczny i chyba wiecznie żywy motyw.. Można je na tyle sposobów wykorzystać.. Twój mani mi od razu kojarzy się z pin up nie wiem czemu.. Fajnie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, też tak myślę, motyw bardzo uniwersalny ;)

      Usuń
  19. Te kwiatki kojarzę właśnie z Tobą ;) SUper Ci wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurczę, miło to słyszeć ;) dziękuję

      Usuń
  20. Genialne te kwiatki
    a okularki wyglądają ciekawie
    i gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdobienie ! Takie delikatne...

    OdpowiedzUsuń
  22. Że mi się podobają... to wiesz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Efekt jest cudowny! Taki mega dziewczęcy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialne zdobienie, szkoda że ja tak nie potrafię...

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne są! No i pewnie, że tutek by się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. jak zawsze super mani :) gratki świetnych paczek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.