173 | Elegancka czerń ze złotem i matowym wykończeniem - zawsze Trendy!

by - 21:51

Witajcie, 
jak widać, poczyniłam zmiany szablonowe. Jak Wam się podoba? Jest kolorowo i pozytywnie, na przekór zbliżającej się zimie i smutnym wieczorom. Co prawda miało być co innego, długo się męczyłam nad tym, ale odpuściłam. Ostatecznie efekt bardziej spontaniczny i mnie się podoba ;) Chociaż poprzedniego nagłówka, to chyba nic nie przebije.


Dzisiaj przychodzę do Was ze zdobieniem, które brało udział w konkursie z Polskimi Lakieromaniaczkami i Trendy Shop. Temat to po prostu trendy. O dziwo, udało mi się zostać jedną z dziesięciu recenzentek lakierów Softer i już nie mogę się doczekać paczuszki! 

Postawiłam na klasykę... dla mnie czerń jest uniwersalna, zawsze modna, zresztą to jeden z moich ulubionych kolorów, a ubrana od góry do dołu na czarno bardzo lubię chodzić. Złoto to błyszczący dodatek, który do czerni pasuje. 

Jak widzicie jest tu mix wykończeń, pojawia się mat, błysk oraz brokat. Wszystko ładnie współgra, jest eleganckie i szykowne. Tak mi się przynajmniej wydaje. Czarne roślinne wzory fajnie się prezentują, gorzej z tymi na macie, ale źle nie jest.

Niestety zdj z lampą, bo teraz ciężko mi w dzień złapać wolną chwilę na focenie. Słabo tutaj widać urok tego zdobienia. Wyobraźcie więc sobie, że na żywo wyglądało obłędnie i bardzo miło mi się je nosiło ;)


Użyte lakiery: czerń - Quiz Safari, złoto - Simple Beuty #154, mat - Lovely Matte Top Coaut, wysuszacz - NYC Turbo Dry...

Czekam na wasze opinie o szablonie oraz pazurkach ;) Na razie tyle, lecę się uczyć ;*

Zobacz także:

26 komentarzy

  1. Ślicznie wyglądają i perfekcyjnie zrobione. Nie mogę się oprzeć i udostępniam u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie to wygląda. Szykownie i elegancko. doskonały pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O wow !!!
    Mistrzostwo Świata !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje!
    Mani piękny, wiec nic dziwnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne! gratuluję :)
    nowy nagłówek bloga jest bardzo pozytywny i energetyzujący - świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nowy wygląd bloga bardzo mi się podoba :D
    a pazurki super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej, słusznie zasłużona ^^ czerń, złoto i mat to idealne połączenie, ciekawy pomysł niema co.

    OdpowiedzUsuń
  8. Połysk i mat w jednym to mistrzostwo świata!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Eleganckie połączenie ! Całość fajnie współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo! W końcu kupiłam sobie ten mat z Lovely i też będę mogła trochę pokombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. niesamowite połączenie :) pięknie zmalowane, gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  12. perfekcyjnie zrobione paznokcie, naglowek fajny, zupelnie inny niz poprzedni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję :D
    zdobienie tak jak napisałaś bardzo eleganckie i szykowne :)
    szablon bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne, eleganckie paznokcie :)

    A szablon uroczy :) jest kolorowo, jest pozytywnie - to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdobienie, pomysł fajniuchny i z całego serca gratuluje :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Woo, ale super ;) Ja mam aktualnie też połączenie czarnego matu ze złotem ;)

    P.S. Wpadnij na rozdanie: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2013/11/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny szablon ;) a paznokcie super zmalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepięknie ;) nie można się napatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mat i błyszczące zdobienia, to dla mnie najpiękniejsze połączenie w czerni :) Super Ci wyszły paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O rany :) Już dawno nie widziałam tak ładnych paznokci :D
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale piękne zdobienie, marzy mi się takie na Sylwestra ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki