172 | Złota jesień na paznokciach

by - 19:58

Witajcie,
piątek weekendu początek, w końcu... dzisiejszy dzień nie był dla mnie zbyt udany, czuję się strasznie zmęczona i senna, najlepiej położyłabym się spać, ale to chyba nie ma sensu o tej porze ;) Dlatego szybko post i zaraz zabieram się za... robienie nowego szablonu na bloga. Tak, mam jakąś tam wizję, jeszcze nie umiem jej wykonać, ale może coś powstanie, dlatego nie denerwujcie się, jeżeli w ten weekend blog będzie Wam się otwierał z jakimiś błędami, albo dziwnym układem itd... Co prawda po cichu liczę na wylosowanie w konkursie u Karoliny, bo taki piękny szablon jak ona potrafi zrobić... ah to marzy mi się nocami.


Tymczasem dzisiaj pokażę Wam mani jaki wykonałam na jesienny konkurs u Veronique. Miałam piękną wizję jesieni, zainspirowałam się jakimś zdj z internetu... i co. Wyszło jak wyszło, mnóstwo kolorowych ciapek, a miał być to most na tle pięknego jesiennego parku, jakieś drzewa itd. Jednak mimo wszystko zostałam wyróżniona przez Panią z Promoto za idealnie jesienną kolorystykę, za co bardzo dziękuję i już nie mogę doczekać się niespodzianki. 


 Kolorowe tło wykonane całym mnóstwem lakierów oraz gąbeczką. Mniejsze elementy to pędzelek. Na wszystko brokat oraz top cout NYC. Zmyłam je już na drugi dzień... Jakoś zupełnie nie wyszło to o czym myślałam, porażka.



A Wam jak się podoba?

Jak mówiłam, zwięźle i na temat. A ja zabieram się za szablon, będzie to coś zupełnie innego, nie było takiego jeszcze na blogu. O ile mi wyjdzie oczywiście...
Buziaki ;*

Zobacz także:

25 komentarzy

  1. Wow! Jedne z lepszych wzorów na pazurkach jakie widziałam ! CUDNE!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i ciepła jesień u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jesień na pazurkach :) z niecierpliwością czekam na ten nowy szablon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba a kolorystyka iście jesienna

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne mani, od razu widać, że jesienne :)

    Ciekawe jaki nowy szablon stworzysz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękną jesień zmalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam nerwów do robienia szablonu, więc na razie u mnie zostaje tak jak jest, a Ciebie podziwiam ! :)
    Pazurki świetne, bardzo bardzo jesienne. Gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne jest :) zdecydowanie zasłużone wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorystyka faktycznie jesienna,aczkolwiek pierwsza moja myśl jak zobaczyłam ten mani,to że takie chińskie wzorki,super jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, aż brakuje słów ;) pozdrawiam i gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyróżnienia! Należało się! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny mani :)
    Powodzenia z szablonem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. super, bardzo mi się podoba! gratuluję wyróżnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. całość kojarzy mi się bardzo impresjonistycznie! kolorystka jest cudownie jesienna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne :) mocno jesienne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratki :D kolory faktycznie idealnie odwzorowują jesień :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki