170 | Każdy może mieć swojego kotka...

...na paznokciach :)

Hej. Wczoraj zmalowałam sobie kolejne zdobienie do Projektu Zmalowane Melodie u MixOfLife. Tematem kolejnego tygodnia jest piosenka pt. Oczy szeroko zamknięte, jednego z moich ulubionych, starszych zespołów - Łzy. Już dawno miałam w planach wykorzystać lakier świecący w ciemności, bo posiadam nawet dwa... Teraz przydarzyła się ku temu dobra okazja.


Na paznokciach zmalowałam kawałek uroczego kotka. Na serdecznym i środkowym świecące w ciemności oczka, na kciuku pyszczek i nosek. Na drugim ręku tylko prążki, że to niby sierść :) Wyszło mniej więcej to co chciałam, ale niestety fluorescencyjny lakier nie spisał się najlepiej.

Lakier o którym mowa to Candy Color Fluorescent Neon Luminous Nail Art Polish Glow In Dark #67 z Born Pretty Store. Teraz nie będę się o nim rozpisywać, bo jeszcze n ie do końca go wypróbowałam, ciekawa jestem jak spisze się na całych paznokciach. Teraz użyłam go tylko do wypełnienia oczu kota - trzy warstwy. Wszystko przykryłam top coat'em

Aby lakier świecił, trzeba go mocno naświetlić np. pod lampką. Efekt jest ładny, ale bardzo krótkotrwały i słabo widoczny. Może dlatego, że użyłam go za mało. Następnym razem poleci na całe pazurki. W każdym razie ciekawy patent np. na imprezę czy coś w tym rodzaju.


Inne użyte lakiery: baza Miss Sporty Lasting Colour #415, Wibo Glamour Nails #2, czerń Quiz Safari, nosek Eveline MiniMax #685 oraz żółte i zielone odcienie do tęczówek. Wysuszacz NYC Turbo Dry.

Jak Wam się podoba takie kocie mani? Ja mogę się pocieszyć tylko takim kotkiem niestety ;/ I przepraszam za dosyć słabą jakość zdjęć, ale dzisiaj jest fatalna pogoda i już o 12 było ciemno i wszystkie zdjęci wychodziły rozmazane.
Miłego dnia ;*

46 komentarzy:

  1. Piękny kiciuś! Świetnie to zaplanowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowności na paznokciach. Rewelacyjny kotek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. REWELACJA takie koty to ja lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja:P tych prawdziwych się boję:D
      Świetnie!:D

      Usuń
    2. to i ja się dołączę, hehe :) tylko takie kotki lubię :)

      Usuń
    3. ja tam wolę te żywe :D ale takie też są spoko ^^

      Usuń
  4. O kurcze takiej interpretacji oczu się nie spodziewałam :D Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł z tym kocurem :D fajnie wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z tym kotkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mega pomysł!!! :) Jaram się w opór!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przejmuj się u mnie też dziś pogoda była brzydka a zdjęcia mimo to wyszło u Ciebie pięknie :) gdybyś nie napisała, że nie dopisała to nawet tego bym nie zauważyła. Mani mi się podoba świetnie wykorzystałaś lakier świecący :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Troszku groźny ten kociak :) Bardzo fajnie ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ladny kotek, mnie jako kociarze bardzo sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie to wygląda i fajny pomysł z lakierem fluorescencyjnym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie tam taki kotek się podoba, choć wolę rude ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. genialny, świetne masz pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki słodziak!
    K.O.T. jest zachwycona! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jako kociara, z dwoma kotami u nóg i 2 w kuchni, piszę, że kotowo Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny ten koteczek! super pomysł, ciekawe wykonanie z tym świecącym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale cudowne te kocie oczka :) słodki mani :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O kicia w kawałkach :D Urocze :>

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny pomysł i świetny kotecek ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kici kici miau :)))
    Słodki kotek :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Bałabym się tych oczu w ciemności :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba jednak nie każdy może mieć swojego kotka, bo nie każdy jest tak utalentowany :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale pomysłowy manicure :) W życiu bym na to nie wpadła!

    OdpowiedzUsuń
  25. No kochana Ty jak zawsze talencior na pazurkach pokazujesz :D PIĘKNIEE

    OdpowiedzUsuń
  26. dziękuję Wam za tyle miłych komentarzy <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.