169 | Moje zakupy i nowości + mix fotograficzny # 3

by - 22:50

Witajcie. Pewnie wiele z Was bawi się teraz na "helołinowych" imprezach, albo domówkach. Ja tymczasem siedzę sobie w domku, pod kocykiem z woskiem na kominku i muzyką w słuchawkach. Wszędzie gdzie się nie obejrzeć panuje halloween'owy szał. Na bardzo wielu blogach pojawiły się tematyczne zdobienia, makijaże, inspiracje czy inne tego typu rzeczy. Mnie to "święto" jakoś specjalnie nie jara, dlatego stwierdziłam, że nie będę dorzucać do tego całego chaosu jeszcze swoich malunków. Nawet nie miałam pomysłu co by tu na paznokciach zmalować, bo miałam taką ochotę na kilka tematycznych konkursów, ale ostatecznie zrezygnowałam.

Dzisiaj mam dla Was luźny post z mnóstwem zdjęć. Najpierw mix fotograficzny nr 3 z września i października. Miał pojawiać się co miesiąc, ale chyba nie miałam go czasu wcześniej wrzucić :D W każdym razie zdjęć za wiele nie uzbierałam, ogólnie jest to takie życie codzienne, nic super fascynującego nie znajdziecie, jednak zapraszam do obejrzenia :)


1. poszukiwania sukienki na wesele, ostatecznie zakończone sukcesem, a sukienka okazała się piękniejsza niż ją sobie wyobrażałam
2. jedno z ostatnich zdjęć mojej Pysi ;'(
3. różyczki na mięcie u mojej mamy
4. wyjątkowo udane kreski, chyba trening czyni mistrza
5. kremujemy włoski (Isana kakaowa), ahh ten wspaniały zapach


1. tak umilam sobie ostatnio wieczory
2. taka tam "słit focia" :)
3. piękne sweterki w Reserved <3
4. tyle zostało z mojego wspaniałego fioletu ;/ niestety farby Joanna strasznie szybko się wypłukują
5. kolejny autoportret jeszcze z ciepłych początków września



1. doskonały top coat matujący Lovely ;) recenzja TUTAJ
2. tak się leczyłam na kilka dni przed weselem, ostatecznie dało radę
3. weselne mani TUTAJ
4. burzowe zdobienie TUTAJ
5. moje ukochane nowe buty <3


1. zamiast się uczyć biologii to ja paznokcie maluję :D TUTAJ
2. kicia bardzo lubiła pomagać mi w nauce
3. takie tam - co ja zrobię, że lubię czerń
4. nowe okno w pokoju i nawet kawałek brata się załapał
5. moje pazurki na głównej Bangla.pl


1. wkuwam słówka z angielskiego
2. raz na jakiś czas można sobie pozwolić... a dupa rośnie ;/
3. ja wstałam, a Sonia dalej drzemała na poduszce
4. 11 października godzina 07.45, poranne podążanie do szkoły
5. moje najnowsze dzieło... jeszcze nie skończone rzecz jasna (tak nawiązując do Halloween)


1. Joanna reflex blond, super produkt, co jakiś czas lubię sobie nim porobić refleksy a'la słońce w lecie (szkoda, że mimo wszystko trochę niszczy włosy)
2. kolejna główna na Bangla.pl
3. chciałam oddać krew, ale jak się okazało mam za niski poziom hemoglobiny... i weź tu człowieku chciej pomagać
4. moje ostatnie ombre, chciałam pokazać jak fajnie mieni się ten topper TUTAJ

Coś ciekawego powiecie na temat jakże twórczych powyższych zdjęć? :)

Teraz moje ostatnie nabytki i zakupy. Trochę się tego nazbierało, ale spodziewam się jeszcze kilku drobnych paczuszek :) W każdym razie dzisiaj zakupiłam:
1. eyeliner deep black, Wibo (ok. 8zł)
2. dezodorant Rexona clear diamond crystal (ok. 11zł)
3. odżywka Garnier ultra doux olejek z awokado i masło karite (ok. 8zł)
4. waciki
5. maszynka
6. pianka do golenia Isana brzoskwiniowa (ok. 4zł)
7. farba Joanna naturia soczysta malina

Jak widzicie lakierowych zakupów nie ma, ale niestety nie mam na razie zbędnej gotówki ;/ a szkoda, bo tyle cudownych nowości czai się na sklepowych półkach. Większość zakupionych rzeczy to dla mnie nowość. W planach mam jakieś lepsze zadbanie o włosy, więc dlatego odżywka, sporo się o niej naczytałam. Miałam jeszcze zakupić maskę z Altery i mój ulubiony szampon Schauma odbudowa i pielęgnacja, ale na to jeszcze przyjdzie czas. Poprzedni eyeliner Miss Sporty skończył żywot, więc pora na nowość (jeszcze marzy mi się kobaltowy Wibo). Tej Rexony jeszcze nie miałam, a pianka to już moje drugie opakowanie, bardzo ją lubię, niedługo recenzja. Co do farby, to znowu koloryzacja włosów od spodu... Chociaż chwilę będę mogła się pocieszyć pięknym kolorem, tym razem będzie róż. 
W planach mam jeszcze zakupić dwa tanioszki: micel i żel do twarzy z Biedronki. Oba uwielbiam, również niedługo recenzje.

Dalej są naklejki i lakier święcący w ciemności - część nagrody za letni konkurs na Born Pretty Store.


Ostatnio tez odebrałam przesyłkę od BingoSpa. Kolejna część współpracy z blogerami. Do testów wybrałam sobie żel pod prysznic migdały i biała glinka, mocny peeling błotny do twarzy oraz maskę do twarzy z olejem winogronowym. Po pierwszych użyciach, jestem nimi bardzo oczarowana ;)

Uff, mam nadzieję, że dotarliście do końca. Dobrze to już Was nie zamęczam. Mieliście/macie coś z tych kosmetyków? Co polecacie do pielęgnacji włosów suchych i porozdwajanych, jakieś pomocne i niezbyt drogie produkty?

Pozdrawiam ;]

Zobacz także:

20 komentarzy

  1. Świetny miks zdjęć :)) Najlepsze jest to malowanie paznokci na notatkach :))

    OdpowiedzUsuń
  2. super fotki i blog :) zapraszam do mnie - obserwujemy?
    http://czarna-morenita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. uwielbiam ten serwis ;) i każdemu polecam

      Usuń
  4. żel pod prysznic musi pięknie pachnieć:) a maskę z olejem winogronowym też dostałam do testów jakis czas temu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam o oddawaniu krwi i aż mi sie słabo zrobiło. Tez mam ochotę na tą odżywkę z Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam żel do golenia z Isany brzoskwiniowy i pachnie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super fotki :)
    Żel z BingoSpa mam taki sam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny mix :) kotka się nie znalazła? :(

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne mixy !

    http://lolita-sweetdream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jak zwykle pozachwycam się kotkiem! Śliczności! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię mixy zdęciowe :)
    A z nowości to bym Ci podwędziła te naklejki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajny post ;) Mnie najbardziej zainteresowały te naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj tez wybrałąbym się na jakieś wesele :) Ten top coat muszę wreszcie kupić bo uwielbiam maty na paznokciach :)
    Mamy identyczną współpracę !! Wziełam to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia :) Cudne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Też wybrałam ten żel migdalowy i maskę winogronową z bingo :)

    Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie zdjęciowe mixy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki