166 | Perłowa biel za kratkami + pielęgnacja cery dojrzałej z dr. Tołpą cz. 1.

Witajcie :)
Już ledwo siedzę, muszę się zaraz położyć spać, ale jeszcze ostatkiem sił napiszę coś dla Was. Na wstępie kolejne zdobienie do projektu Zmalowane Melodie u MixOfLife. Jest to zaległy tydzień czarno-biały. Jako, że biały lakier mi zdechł, to musiałam go czymś zastąpić. Przypomniałam sobie ponadto o wodnych naklejkach Born Pretty Store, które już kiedyś opisywałam i tak powstało to mani.


Perłowo biała baza to (jak dobrze pamiętam) 3 warstwy Miss Sporty Quick Dry #70. Natomiast czarna siateczka to wodne naklejki od Born Pretty Store, więcej o nich możecie poczytać TUTAJ. Na to dołożyłam jeszcze czarne okrągłe ćwieki, również od BPS. Całość pokryłam top coatem NYC.

Jak Wam się podoba to mani? Nie jest typowo black&white, ale efekt całkiem przyzwoity.

Po za tym, mam dla Was kolejną gościnną recenzję. Tym razem pierwszy post na temat pielęgnacji cery dojrzałej z Tołpą. Produkty testowała moja mama. Swoją drogą polecam te produkty Waszym mamom, na pewno będą zadowolone. Zapraszam na króciutką recenzję, a więcej możecie przeczytać na Bangla.pl










Tołpa Dermo Face, Modelar 50+

Na pierwszy ogień idzie Krem modelujący kontury oczu. Ładne i wygodne opakowanie (10ml), aluminiowa tubka z "dziubkiem" ułatwia aplikację. Klasyczna, kremowa konsystencja, dobrze się rozprowadza, ładnie pachnie, jest wydajny.


Krem przeznaczony jest do cery wrażliwej - nie podrażnia, a jego stosowanie nie wywołało żadnych negatywnych skutków. Po dość regularnym stosowaniu przez około miesiąc można już zauważyć jakieś efekty. Na pewno zmniejszyły się sińce i "worki" pod oczami. Mama już nie budzi się z napuchniętymi powiekami. Skóra jest gładka i ma widocznie mniej zmarszczek. Skóra jest doskonale nawilżona!

skład
Krem spełnia swoje zadanie, w dodatku zrobiony jest z wielu naturalnych składników. Pełny opis tego produktu znajdziecie TUTAJ. Jedyną jego wadą jest chyba cena, niestety za 10 ml płacimy ok. 50zł przez internet. Z tego co widziałam, Tołpę można też dostać w Rossmannach ;)

opis producenta

Drugi z dobrodziei to Krem modelujący owal twarzy, dzień, spf 10. Tak jak powyżej, tubka, tym razem 40 ml. Umieszczona dodatkowo w kartonowym pudełeczku, które zawiera mnóstwo przydatnych informacji oraz ciekawostek, a także instrukcję wykonywania masażu (wewnątrz). 


Naturalny, beżowy kolor, przyjemne konsystencja, dobrze się rozprowadza i jest wydajny. Dosyć ładnie pachnie. Chwilę po nałożeniu go na twarz i wmasowaniu, czuć przyjemne chłodzenie. Niestety krem długo się wchłania, dlatego nie polecam szybko nakładać na niego makijażu, ponieważ może się zrolować.

skład
Po regularnym stosowaniu mama zauważyła jakąś poprawę. Skóra jest świetnie nawilżona, gładka, wygląda świeżo i młodziej. Nawet przebarwienia lekko zbledły. Jak kolega powyżej, nie podrażnia itd. Zmarszczki są mniej widoczne, co jest też zasługą masażu polecanego przez producenta.

opis producenta
Więcej o nim możecie poczytać TUTAJ, a zakupić w Ross lub na stronie Tołpy (teraz w promocji z 55zł na 33zł).

 Produkty Tołpa do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.


Na dzisiaj tyle. Idę spać, bo padam na twarz ;]
Miłego czytania.

27 komentarzy:

  1. ale bym sobie taką Tołpę wsmarowała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, robią wrażenie, genialne naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te "kratki", robią wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdobienie :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym takie piękności na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne i efektowne mani.
    Ja miałam podobne ażurowe naklejki z Donegal, ale w kolorze białym. Efekt był ciekawy, ale nie aż tak śliczny jak ten, którym się tu zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się te naklejki, taka delikatna siateczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdobienie jest trochę fazowe :D lubię takie!

    OdpowiedzUsuń
  9. mani jest świetne, myślałam że to pajęczynka ale to kratka, z ćwiekami wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudowny ten mani! Nawet nie będę pytać jak zrobiłaś to cudo bo jest przeboskie!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny mani, super są te naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, dawno nie widziałam tak świetnych paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Patrząc na miniaturę byłam przekonana, że to stempel.. :)
    Fajny wzór..

    OdpowiedzUsuń
  14. O, a myślałam że to stemple (tak jak Yasinisi :P).

    OdpowiedzUsuń
  15. wow :o efekt na pazurkach mnie totalnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne te naklejki! Całość prezentuje się rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę dawno nie widziałam tak dobrej roboty!!!!
    A kosmetyków Tołpy- az wsytd się przyznać- nigdy nie używałam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.