164 | Matowa jesień na paznokciach: flejksy SH + matujący top Lovely

by - 12:00

Witajcie, post z automatu, ale nie wyrabiam ;) Obcięłam ostatnio paznokcie... chyba nudzą mi się już te długie. Co prawda ze zdobieniami na króciakach nie poszaleję, ale lakiery wyglądają na nich tak uroczo. Co prawda mani z dzisiejszego posta, powstał już z miesiąc temu, ale teraz idealnie wpasowuje się piękną złotą jesień, którą bardzo lubię... dopóki nie pada deszcz i jest ciepło ;p

Dzisiaj przekornie do poprzedniego wpisu, lakiery które uwielbiam w całej swojej okazałości. Żaden z nich nie ma absolutnie jednej wady jak dla mnie i uwielbiam takie połączenie. Flejksy Sally Hansen już recenzowałam, dlatego na ich temat rozwodzić się nie będę, ale zdjęcia pokażę. Bazą jest tutaj czerń Quiz Safari, dwie warstwy, świetne krycie i ogólnie tanioszek ale w świetnej jakości. Tęczowe flejksy to Sally Hansen Salon Complete Manicure Hidden Treasure.



















Na nie postanowiłam położyć nowość: MATTE Top Coat Lovely. Według mnie to strzał w dychę, że firma wypuściła w końcu taki lakier. Jest bardzo tani, a daje świetny efekt! Jak tylko pojawił się w Rossmannie to po niego pobiegłam, bo matowe pazurki śniły mi się po nocach. Od tamtego czasu mam ochotę zmatowić każde mani ;p

Lakier znajduje się w typowej dla Lovely butelce o pojemności 8ml. Pędzelek szeroki, o dziwo równo przycięty, bardzo wygodnie się nim maluje. 

Aby uzyskać ładny efekt, kładziemy jedną warstwę lakieru na wcześniej pomalowane paznokcie, które chcemy zmatowić. Lakier równomiernie się rozprowadza, nie tworzy smug, paznokcie są gładkie i takie satynowe w dotyku. Po dosłownie chwili z błyszczącej tafli robi się mat, i to nie byle jaki - uzyskujemy wspaniałe, matowe paznokcie! Coś wspaniałego.

Ładny matowy efekt utrzymuje się do 3-4 dni. Potem paznokcie odzyskują blask lub stają się satynowe. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, by top coatu użyć jeszcze raz! ;] Kolejną jego zaletą, jest czas schnięcia. W mgnieniu oka pazurki są suche i nie musimy się bać odcisków czy używania wysuszacza, który przecież popsułby upragniony efekt. 

po czterech dniach, w sztucznym świetle

Lakier można kupić w drogeriach Rossmann za ok. 6-7zł jak się nie mylę.

Która wersja tego mani bardziej Wam się podoba? Mnie obie zauroczyły i co jakiś czas do takiego mani powracam. Jak dla mnie przypomina ono kolorowe, jesienne liście. Co o tym sądzicie?


Pozdrawiam SheLazy, ;*


Zobacz także:

45 komentarzy

  1. Odpowiedzi
    1. było kiedyś wyjaśnienie, że szablon powstał za zgodą Pauliny :)

      Usuń
    2. no co ty, serio? ja tam widzę sporo różnic
      jak wyżej. ale jak tylko znajdę trochę czasu to zmienię, bo już mi się przejadł trochę ;D

      Usuń
  2. flacky w macie wyglądają najlepiej ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mi paznokieć odrośnie to zrobię sobie taki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam SH, ale mam flejksy Essence :) są podobne i śliczne :D podobają mi się Twoje krótsze pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Twierdzisz, że masz krótkie paznokcie. Też bym takie chciała :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. twierdzę że teraz mam krótkie, a pisałam w poście że to są zdj z września ;)

      Usuń
  6. ja zadko uzywam flejksów, a mam je z my secret

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny efekt, szczególnie na matowo !! Będę musiała rozejrzeć się za jakimiś flejksami, strasznie mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podobają te matowe :) błyszczące też, ale jednak trochę mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiałam się ostatnio nad jego zakupem, ale jednak kupiłam inny lakier. Daje świetny efekt matu, następnym razem się nie zawaham, a mani jest świetny! Bardziej podoba mi się zmatowiona wersja.

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę koniecznie kupić ten topcoat! rozpaczałam jak wycofali ten z essence więc temu nie odpuszczę :( tylko musi się u mnie pojawić chociaz

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam to połączenie, z tym że je używam flejków z MySecret. W macie się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  12. slicznie, mam taki top z my secret a mat z lovely bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Flejksy w macie wyglądają bosko! :D zwłaszcza na czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, rewelacyjny i niebanalny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  15. o matko! w tych flejksach się zakochałam po obejrzeniu Twoich zdjęć, genialnie wyglądają na czerni, ale nie potrafię stwierdzić czy lepiej z połyskiem czy bez, obie wersje są boskie ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba i ja muszę się skusić na ten matujący lakierek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądają te flejksy na czerni! I zmatowiona wersja świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam 2 lakiery z flejksami i jeszcze nie użyłam.. o ja debil... pieknie to wygląda, w macie tym bardziej")

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie to wygląda, zwłaszcza w matowej wersji!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne te Twoje paznokcie :) Mi również ta matowa wersja bardziej się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mm śliczne, dokładnie w kolorach liści :) ja wolę w wersji błyszczącej

    OdpowiedzUsuń
  22. lubię to połączenie i dla mnie zdecydowanie w macie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Flejksy wyglądają obłędnie pięknie! Zarówno z połyskiem jak i w macie...ten top już kilka razy lądował w moim koszyku i z niego wypadał...może w końcu się na niego zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  24. obie wersje przecudne ale chyba wersja błyszcząca bardziej mnie przekonała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. kiedyś nie patrzyłam na flejksy jak na coś ładnego, co mogłabym wgl nałożyć na swoje paznokcie, ale teraz tyle się naoglądałam, że mi się to bardzo spodobało :D w macie wygladają cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak najszybciej lecę po ten Top Coat Lovely :) Miałam już lakiery stricte matowe, lecz odpryskiwały po kilku godzinach zaledwie :/ Mam nadzieję, że z Lovely będzie lepiej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A efekt na paznokciach wprost genialny ^_^

      Usuń
  27. często robię flejksy na czarnym tle ale nigdy nie wpadłam żeby je zrobić na matowo-świetnie wyszło,spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne ;) robiłam takie kiedyś na brązowej bazie, na czarnym wyglądają zdecydowanie lepiej :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki