160 | Z błękitem w roli głównej...


Witam! Ale ten tydzień szybko zleciał, już jutro piątek, bardzo luźny i oby do wieczora, jak to się mawia: piątek weekendu początek ;p Dzisiaj pokażę Wam zdobienie przygotowane podczas żmudnej nauki biologii, a właściwie zamiast niej. Mani na Projekt Zmalowane Melodie u MixOfLife, teraz mamy już tydzień trzeci (bo się trochę nie orientuję), ale ja nadrabiam poprzedni, w którym na tapecie była piosenka "Oprócz błękitnego nieba". Jednym słowem pogrążamy się w błękitach i niebieskościach, które zresztą, jak wiecie bardzo lubię.

Do tego zdobienia użyłam jednej z miniaturek lakierów Barbaric Girls od Born Pretty Store. Jest to żelkowa baza z kolorowymi heksami i małymi błyszczącymi drobinkami - tzw. lakier jogurtowy. Do pełnego krycia potrzebował trzech warstw. Więcej o nim i trzech jego kolegach zapewne niedługo na blogu. Możecie je kupić TUTAJ za 7.99$.


Natomiast na serdecznym i kciuku bazą jest Wibo Gel Like #10 Mglista Poświata, a paski to Lovely Gloss Like Gel #427. Kwiatowe naklejki również pochodzą ze sklepu Born Pretty Store.

Dodatkowo nakleiłam jeszcze małe złote piegi, bo całość wydawała mi się trochę zbyt nuda. Ostatecznie efekt był ciekawy i przyjemnie mi się nosiło to zdobienie. 

Na koniec, pragnę Wam bardzo podziękować za tak wspaniałą liczbę obserwatorów:


teraz dążymy do 666 :] Fajnie, że jesteście, czytacie, udzielacie się itd... Jeszcze kilka miesięcy temu nie spodziewałabym się, że dobiję w ogóle do np. 200 osób, które będą chciały czytać/oglądać moje wpisy. Dziękuję raz jeszcze <3 i przepraszam, że teraz zaniedbuję ten kawałek internetu ;/

28 komentarzy:

  1. Cudowne paznokcie i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to świetnie wygląda :D

    Dziękuję ;) Pewnie, przy chwili czasu zrobię tutorial z tego typu zdobieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mani wygląda prześlicznie!:) Ty zawsze zrobisz jakiś dobry mix:D
    Gratki z okazji tylku czwórek:D ja nie wierzyłam, że setkę przekroczę.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny jest ten jogurcik :D bardzo delikatnt

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne mani te złote piegi dodały uroku, bez nich fakt jakoś tak pusto by było. No i te 666 to niech jak najszybciej się uzbiera ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. łaaaaał! piękny mani! *,*
    poozdabiany, ale zarazem delikatny *,*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba! Te paski w połączeniu z kwiatkami, uroczo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe zdobienie, na prawdę nie wiem co napisać. Wszystko jest takie zgrane ze sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kto by pomyślał,że niebieski ze złotem wygląda tak zabójczo ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne. ;3
    Gratulacje obserwacji.

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem pod wrażeniem talentu <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Fenomenalne! Będą mi się śniły nocami <3
    Gratuluje pięknej liczby obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne te kwiatki, robią cały efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacja!
    a w kciukach się zakochałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.