157 | Pastelowy fiolet Safari

Hej ;) Ale mam dzisiaj dobry dzień... no po prostu! ;) Tak z piątku nowy post. Już się trochę pogubiłam i nie wiem czy w Projekcie Tęcza jest tydzień fioletowy czy już ostatni, ale nadrabiam. Znowu wygrzebałam na dysku jakieś zdjęcia, jeszcze z długimi paznokciami. Akurat pasują na tydzień fioletowy.

W roli głównej piękny, pastelowy odcień fioletu. Quiz Safari za całe 3,50zł. Uwielbiam te lakiery, a teraz jeszcze dali im szerszy i wygodniejszy pędzelek. Czego chcieć więcej? Nakłada się dobrze, do pełnego krycia potrzeba dwóch warstw, dosyć szybko schnie, ale ja i tak używam wysuszacza. Nie chciałam niczym rozpraszać tego fantastycznego koloru, dlatego na serdecznym i kciuku dodałam tylko kropeczki ;) 

To tyle do pokazania dzisiaj, a teraz zabieram się za czytanie Waszych blogów. Chyba zejdzie mi na tym do rana ;p ale to nic, muszę ponadrabiać zaległości. Miał się pojawić jeszcze post z mixem zdjęć z września, ale to może za kilka dni ;)

Tymczasem lecę. ;*

35 komentarzy:

  1. ładnie, ładnie :) jakoś polubiłam takie zdobienia z kropeczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :D uwielbiam kropki, pomimo swojej prostoty są naprawdę efektowne :D zwłaszcza w takim połączeniu kolorów

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny odcień safari, ładnie komponuje się z kropeczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądają te kropeczki. Połączenie niebieskiego z fioletem naprawdę fajnie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny ten bazowy kolorek.. a kropki kocham, wiec jednym słowem: SUPER:) komentarz zostaw nawet jak nie zdążysz zmalować;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolor ma ten Safari, ja jeszcze nie miałam żadnego lakieru od nich ;p I kropeczki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają i kolorki i kropeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładniutki kolorek, a kropeczki dodają uroku, coś się dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. masakra, jakie to safari ma piękną game kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie dobrałaś te kolory! Żałuję, że nie zobaczę ich na żywo :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie super kropczeki! Fajnie, że dobrałaś właśnie te kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Ja się też właśnie bałam, że to tylko takie gadanie i że nie będzie świecić, ale się miło zaskoczyłam! :)

      Usuń
  12. Wstyd się przyznać, ale nie mam żadnego lakieru Safari. Nie wiem jak to możliwe, tym bardziej, że ich cena należy do tych z serii "idealnych" :)

    Świetny kolor i ciekawa koncepcja "zaakcentowania" serdecznego:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne kolorki :D Fajniutki efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. może mam źle ustawiony monitor, ale u mnie to jest pastelowy błękit :P co nie zmienia faktu iż jest cuuudooowny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie i dokładnie zrobione ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny mani! Bardzo podoba mi się ten kolorek lakieru Safari :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowny kolorek :) <3 i super dobrane zdobienie !

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie ujęłaś ten temat! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczności, bardzo fajnie wyglądają te kolorki ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie wyszło :) A ja jeszcze nie mam ani jednego lakieru Safari...ten cudny!

    OdpowiedzUsuń
  21. prześwietnie to wygląda :D uwielbiam kropeczki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.