156 | Porównanie (swatche i recenzje) kilku lakierów różnych marek

by - 21:26

Cześć! Znowu się nie odzywam, wiem, przepraszam... zresztą sama na tym tracę, coraz mniej wejść na bloga, ja już Waszych prawie nie odwiedzam. Nie mam zupełnie kiedy, jak już siądę coś zrobić przy komputerze, to jest to ogarnięcie poczty, facebooka i innych niezbędnych rzeczy. Przez mnóstwo nakładających się na siebie spraw w ostatnim czasie, jestem tak nieogarnięta, że szok. Miałam wszystko nadrobić w weekend, ale wesele było tak zajebiste! Oczywiście nie obyło się bez poprawin, z których wróciłam dopiero koło 20. Tak to sobota i niedziela minęła, a ja nic nie zrobiłam. Muszę to wszystko jakoś ponadrabiać.

Za to dzisiaj mam dla Was bardzo długo wpis, bogaty w zdjęcia i krótkie recenzje. Mam nadzieję, że się nie zanudzicie, a ja zachęcę Was do ewentualnego wypróbowania, któregoś z tych lakierów. Wszystkie dostałam do porównania od Bangla.pl dzięki współpracy z Klubem Kejt. Zaczynamy, miłego czytania.

Salon Pro Lycra #713 BritPop


Jest to niebiesko-szmaragdowy, morski odcień. lakier bardzo mi się spodobał. Szczególnie zachwyca mnie opakowanie tego lakieru - szklana buteleczka (12ml) z matową nakrętką. Na niej wytłoczona korona, a na etykiecie niezbędne informacje, skład itd.

Lakier posiada płaski, szeroki pędzelek, skośnie ścięty, kilka włosków niestety niesfornie odstaje. Konsystencja raczej z tych gęstszych, mimo to bardzo dobrze się nakłada i wprawnej ręce wystarczy jedno pociągnięcie pędzelka. Jest bezproblemowy. Do pełnego krycia potrzeba dwóch cienkich warstw! Schnie szybko, utrzymuje się bardzo długo na paznokciach. Nie odpryskuje.

Jedyną jego wadą jest farbowanie płytki... Polecam używać pod lakier odżywki lub lakieru bezbarwnego, gdyż zostawia sino-niebieską płytkę paznokcia, a podczas zmywania wszystko jest pobrudzone...

MaXfactor Max Effect Mini #33 Lollipop


Jest to przepiękny kremowy róż - jak wiecie uwielbiam takie kolory na paznokciach. Lakier umieszczony jest w uroczej, malutkiej buteleczce (5ml). Pędzelek standardowy, okrągły. Lakier dobrze się nakłada, ma przyjemną konsystencję, jakby lekko gęstą - bezproblemowa.

Do pełnego krycia potrzeba dwóch warstw. Mogą pojawić się smugi, ale wystarczy trochę wprawy. Schnięcia i trwałości nie sprawdzałam, ponieważ użyłam wysuszacza.

L'Oreal Color Riche #101 Opera Balerina

Mleczny odcień, nie kryjący, idealny np. do manicuru francuskiego bądź, dla Pań, które lubią delikatne podkreślenie paznokci. Bardzo uniwersalny i odpowiedni dla każdego.

Lakier umieszczony jest w bardzo ładnej i eleganckiej buteleczce ze złotą nakrętką. Posiada fantastyczny pędzelek - lekko rozszerzany, płaski, świetnie się nim operuje! Konsystencja bardzo dobra, nie rozlewa się na skórki. Przy malowaniu robi trochę smug. Nie uzyskamy nim pełnego krycia. Ja używam go do sandwich nails (czyli warstwa lakieru+brokat i kolejna warstwa tego lakieru), spisuje się wtedy bardzo dobrze. Czasu schnięcia i trwałości nie sprawdzałam.

Miss Sporty Metal Flip #030


Lakier w butelece typowej dla Miss Sporty, 7ml. Wygląda na fiolet opalizujący na zielono i niebiesko. Jednak na paznokciu zupełnie się zmienia w zależności od padającego światła. Niestety zupełnie nie przypadł mi do gustu... Nie mój kolor, dziwnie wygląda.


Do pełnego krycia potrzeba 3 warstw. Lakier nakłada się w miarę dobrze, nie tworzy smug, chociaż takie jest wrażenie ze względu na metaliczne wykończenie, ma szeroki pędzelek który wszystko ułatwia. Lekko prześwitują końcówki. Bardzo szybko wysycha, to duży plus. Na trwałość wpływa mnóstwo czynników, więc nie będę o tym mówić.










Lovely Gloss Like Gel #126


Mam kilka kolorów z tej kolekcji, każdy ma inne właściwości... nie da się ich jednoznacznie opisać. Lakier ten to piękny pastelowy odcień fioletu, polubiłam go, w dodatku ma świetny połysk. Lakier w buteleczce 8ml, pędzelek standardowy, ale nierówno przycięty, przez co mam nieco utrudnione malowanie. Konsystencja kremowa, bardzo dobra. Niestety podczas malowania pojawiają się smugi i prześwity, jak w większości lakierów tej marki ;/ Mimo 3 warstw gdzieniegdzie widać jakieś prześwity... Nowe warstwy ściągają poprzednie. Lakier dosyć wolno schnie i nie obeszło się bez wysuszacza.


Maybelline Colorama #86


Bardzo polubiłam ten lakier, ze względu na kolor, jak i jego bezproblemowość. jest to żywszy odcień fioletu z malutkimi srebrnymi drobinkami.

Lakier umieszczony w owalnej buteleczce (7ml), pędzelek standardowy. Do pełnego pokrycia paznokci wystarczą dwie warstwy. Świetnie się nakłada, nie smuży, nie bombluje. Wysycha dosyć szybko.

Wibo Express Growth  #482


Lakiery te mają bardzo wygodne do przechowywania buteleczki o pojemności 8,5ml. Jest to piękny kobalt. Pędzelek standardowy, cienki. Lakier ma rzadką konsystencję, trzeba uważać by nie pozalewać skórek. Po za tym dobrze się nakłada, nie smuży, nie ściąga. Nie zauważyłam bąbli.


Ma on wykończenie typowo żelkowe, mimo trzech warstw lekko prześwitują końcówki, czego strasznie nie lubię. Ma wspaniały połysk! To mi się w nim spodobało najbardziej. Natomiast schnie trochę długo i nie obeszło się bez wysuszacza.

Vipera BB Pastel #25

Jest to pierwszy lakier z tej kolekcji, który miałam możliwość wypróbować. Widzieliście go już na blogu, jednak bez opisu. Produkt ma bardzo ładne i zachęcające opakowanie (12ml). Pędzelek szeroki, ale dobrze wyprofilowany, świetnie się nim manewruje i ułatwia malowanie.

Lakier jest w kolorze rozbielonej pomarańczy, nie bardzo dał się uchwycić na zdjęciach. Malowanie nim, niestety nie należy do przyjemności. Jest bardzo rzadki. Po pierwsze do pełnego krycia potrzeba 3 warstw, a mimo to widać prześwity. Lakier smuży i ściąga poprzednie warstwy. Schnie przeciętnie, nie musiałam używać wysuszacza. Lakier ten ma półmatowe wykończenie. Dosyć trudno dostępny.

***

Ufff, dobrnęłam do końca, mam nadzieję, że wy również. Który z nich spodobał Wam się najbardziej? Kolorystycznie lubię prawie wszystkie, właściwościami mnie nie zachwyciły, mimo że niektóre są z "wyższej półki", to nie różnią się od tych bazarkowych. Nie porównywałam trwałości i czasu schnięcia, bo po pierwsze to dosyć indywidualne kwestie, po drugie używam prawie zawsze wysuszacza.

 Lakier do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.


Pewnie znowu zniknę na kilka dni... Nie piszcie z dużo na blogach, bo nie wiem kiedy przeczytam te miliardy waszych wpisów! :D Pozdrawiam ;*

Zobacz także:

20 komentarzy

  1. Vipeeeerka bardzo mi się podoba, jednak wiem, że nie używałabym jej :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się łapaczowy mani :) łaaadny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery Rimmela z tej serii mają tendencję do mazania wszystkiego w okół to fakt i ten kolor co pokazałaś mnie też się meeega podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. a wszystkie kolory takie śliczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się odcień lakieru z vipery:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresowałaś mnie lakierami Lovely i Wibo, choć dotąd nic nie kupowałam w tych firmach...

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda ze lovely nie kryje super... Taki kolor!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsze zdobienie fajne, takie cukierkowe. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mam fioletową coloramę i ją bardzo lubię :)
    wow! jakie masz długie pazury :)
    prześliczne kolory lakierów z pierwszych zdjęć <3

    OdpowiedzUsuń
  10. genialne te twoje zdobienia, aż nie umiem wybrać najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zwykle niebieskie podobają mi się najbardziej ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię lakiery z Rimmela i Maybelline, te z Lovely też nie są złe, a reszty nie próbowałam ;) Btw, fantastyczne zdobienia ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Britpop uwielbiam - gościł u mnie bardzo często tego lata :)
    a i te fiolety które pokazujesz pięknie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze cudowne <3 reszta też śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurczę, ale ten Miss Sporty jest wielowymiarowy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oglądając tę notkę dochodzę do wniosku, że jak się ma takie ładne paznokcie to po prostu KAŻDY lakier będzie świetnie wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem pod wrazeniem twoich zdolnosci paznokciowych :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki