Głosowanie w konkursie z BPS, pomożecie?

by - 18:23

Hej, dzisiaj tylko na chwilę, a właściwy post pojawi się jutro :) 
Dzisiaj rozpoczęło się głosowanie na wakacyjne zdobienie w konkursie Happy Summer Nail Art Contest organizowanym przez Born Pretty Store. Na konkurs zgłosiłam swoje dwa zdobienia, które Wam się podobały. Jeżeli macie ochotę to bardzo proszę o głosy, nagrody są świetne. W dodatku Wy również możecie wygrać, jeżeli pozostawicie komentarz ze swojego konta Google, to macie szansę na świetne zegarki bądź zestaw pierścionków. Jednym słowem warto zagłosować.

Moje zdobienia:



Głupio mi żebrać o głosy... Takich konkursów nie lubię, jednak ta nagroda kusi :P
Aby oddać na mnie głos trzeba wejść TUTAJ i w komentarzu wystarczy wpisać 

To tylko chwilka, a jak mówiłam Wy również możecie zostać wylosowani i zdobyć:
 

To jak, pomożecie? ;) Byłabym bardzo wdzięczna ;*

Zobacz także:

13 komentarzy

  1. Mi też średnio podoba się ta forma głosowania, ale nagrody....:)

    głos oddany ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne to zdobienie z kwiatami wiśni, poszedł głos! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Głos oddany i oczywiście trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. głos oddany, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie na Ciebie zagłosuję;) Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się Twoje pazurki, właśnie zagłosowałam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki