155 | Manicure adekwatny do pogody

by - 16:36

Hej. Pogoda jaka za oknem każdy widzi... jesień w pełni i to niestety wcale nie ta polska złota. Wszyscy na około chorzy, każdy kicha, smarka, jest mokro, zimno i nie ma się ochoty na nic. Przynajmniej ja tak mam. W dodatku przeziębienie mi w tym nie pomaga... Na domiar złego moja sukienka na sobotnie wesele jeszcze nie dotarła, a to przez jedną "wspaniałą" i obiecującą gruszki na wierzbie, sprzedającą z Vinted. Mam nadzieję, że na piątek będzie. Za to mogę się pochwalić, że kupiłam czarne, klasyczne szpileczki i nawet mi nie spadają, co uważam za cud, bo u mnie każde buty bez paseczka spadają.

Dzisiaj mam dla Was mani, który miał wyglądać zupełnie inaczej, miał być piękny, ładny i w ogóle, jak na zdj. w sieci. Tymczasem wyszedł beznadziejnie i miałam go nawet nie pokazywać, ale nie mam teraz czasu zmalować coś nowego na granatowy tydzień w Projekcie Tęcza u RedRouge.

Dlatego możecie podziwiać burzowy mani, chociaż te błyskawice wyszły fatalnie, biel się rozmazała, pędzelek robił za grube krechy, ogólnie całość to porażka. 

Lakier użyty na spód to Wibo Express Growth #482, a granat to Sally Hansen Complete Salon Manicure -Petrol.


I zapraszam do głosowania na pracę z poprzedniego tygodnia, niebieski mani z ćwiekami ;) Wystarczy w komentarzu TUTAJ wpisać SheLazy.

Tyle na dzisiaj, szybko i krótko, ale deficyt czasu niestety. W następnym wpisie pojawi się porównanie/swatche kilku lakierów, będzie kolorowo ;)
Pozdrawiam  i dziękuję za życzenia szybkiego powrotu do zdrowia, pod poprzednim wpisem ;* bardzo to miłe.

Zobacz także:

33 komentarzy

  1. nie wiem jak na żywo, ale na zdjęciu mani wygląda genialnie ! :) Trochę taki kosmiczny motyw, lubię takie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne paznokcie!:) Hmm... jak burza rzeczywiście nie wyglądają, przypominają mi za to kosmos:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Manicure świetny:)
    Ale pogoda zdecydowanie nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, szczerze to mi się podoba to zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ej ej wcale nie jest tak źle jak piszesz :) bardzo podoba mi się ten motyw i nawet kiedyś się do niego przymierzałam. Muszę w końcu zrobić bo wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem szczerze, że mani jest tysiąc razy ładniejszy niż pogoda:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wygląda na paznokciach taki motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana - z daleka widać o co biega. Jest piękny! Wiadomo, autorka zawsze ma jakieś ale (rzeczę to ja, potworna maruda, wiesz przecież ;P) Twój mani jest genialny i oby tylko takiej pogody nie przywołał (do ZG w szczególności)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie wygląda :) pewnie zgapię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudo <3 Wygląda zupełnie jak moja szyba dzisiaj:P

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie to wygląda :) ! bardzo ciekawe zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowicie to wygląda! Widać od razu o co chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealnie ukazany stan pogody na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie się podoba.. jak burza, to chaos.. czyli w sumie, to że się roazmazało, to wpasowało się w klimat:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne.
    Pasujące do panującej ostatnio pogody ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo interesujące zdobienie, świetne! Wylatkowo efektowne

    OdpowiedzUsuń
  17. oj jest dobrze, szczególnie kolory nieba mi się podobają :) doszła sukienka?

    OdpowiedzUsuń
  18. zmaluj coś na przekór tej paskudnej pogodzie, może tym sposobem ja odpędzisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też tak mam przez tą pogodę ... Pazurki, jak zwykle u Ciebie, piękne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Aj Ty to masz talent Kochana, zawsze coś fajnego wymyslisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super ci to wyszło!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/going-to-hell.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialny ten mani!!!! :) i pazurki śliczne

    OdpowiedzUsuń
  23. Że co, że źle Ci wyszedł? Weź, mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  24. jak dla mnie to wygląda świetnie :) sama nie mam talentu do jakichkolwiek zdobień :P

    OdpowiedzUsuń
  25. wyszło przepięknie! u mnie na szczęście pogoda całkiem inna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. C U D O, ja po prostu kocham Twoje paznokciowe dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie było mnie 3 miesiące i u wszystkich takie zmiany na blogach!

    Bardzo odważne zdobienie, ja ostatnio to tylko jadę gładkimi kolorami, brakuje mi szaleństwa na paznokciach.

    P.S Widzę, że aparacik się dobrze sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja tu widzę burzę z piorunami, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki