154 | Porównanie kobaltowych piasków Ados vs. Golden Rose

by - 15:07

Witam pierwszego dnia jesieni... Cudownie tegoroczną jesień rozpoczynam, bo chorobą. Zwolniłam się dzisiaj wcześniej ze szkoły, bo nie dałabym rady wysiedzieć na 7 lekcjach, niestety przeziębienie daje się we znaki. Jak ja tego nie lubię -.-' zużyłam już z tonę chusteczek.


Ostatnio do mojej kolekcji dołączył piękny niebieski piasek z Adosa. Dokładnie Ados Texture Effect #05. Maluję nim i tak myślę sobie: "no dobra, ale coś podobnego już gdzieś widziałam...", biorę do ręki Golden Rose Holiday #61. I co? I te lakiery są identyczne, przynajmniej ja nie widzę między nimi różnicy na paznokciach. Być może już ktoś o tym pisał, ale nie zauważyłam, w każdym razie chcę Wam dzisiaj porównać te dwa lakiery. Paznokcie są pomalowane na przemian, raz GR, raz Ados...


Lakier GR opisywałam już kiedyś TUTAJ. W skrócie: doskonale się nakłada, pędzelek wygodny, cienki. Do pełnego krycia potrzeba 2 warstwy. Dosyć długo schnie, ale da się wytrzymać. Ma okropny zapach. Za 11,3ml zapłacimy w drogerii ok 13zł.

Natomiast Ados nie różni się zbyt wiele. Ma szerszy i trochę bardziej wygodny pędzelek. W nakładaniu niczym nie ustępuję GR. Wydaje mi się, że nieco szybciej schnie. Za buteleczkę 10ml zapłacimy ok. 9zł (tak mi się wydaje). Niestety są dosyć trudno dostępne.


Oba są w pięknym kobaltowym/szafirowym kolorze z niebieskim shimmerem, który na paznokciach jest słabo widoczny. Piaskowa tekstura jest bardzo dobrze widoczna i pięknie się prezentuje.

Gdybym miała wybór, to kupiłabym Adosa, nie ma wad, a jest tańszy ;) A tak mam oba i bardzo się z tego cieszę, bo to dwa razy więcej szczęścia. Używam ich dosyć często, więc na pewno się nie zmarnują.


Na koniec jeszcze zdobienie wykonane na GR. Minimalistyczne, ale bardzo dobrze mi się je nosiło. Jeszcze z czasów, gdy paznokcie były dłuuuugie. Złoto to Miss Sporty #312.




































I jak Wam się podobają te lakiery? Widzicie różnicę?

Dodatkowo zgłaszam to zdobienie do pierwszego tygodnia w Projekcie Zmalowane Melodie u MixOfLife. Trójkąty i kwadraty... u mnie same trójkąty, ale jest ich sporo :D



Idę się leczyć... pod koc i zeszyty do ręki, może przynajmniej się nauczę czegoś.

Ps. Przepraszam, że osoby, które chciały szablon muszą tak długo czekać, ale nie mam w weekendy w ogóle czasu, a w tygodniu nie spędzam tyle czasu przy komputerze. Jednak postaram się to zrobić jak najszybciej.

Zobacz także:

34 komentarzy

  1. Ja różnicy nie widzę. Oba ładne :)
    Kuruj się i wracaj do zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo zdrowia! nie widzę żadnej różnicy ;D super oba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście są do siebie bardzo podobne. Ale za to jakie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie! Kolorki obu lakierów są identyczne.

    A lakieru piaskowego marki Ados nie miałam. Coś nie mogę ich znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor i struktura identyczna. Bardzo ładny kolor tak na marginesie. Musze sobie taki kobalt koniecznie kopic, ale w standardowej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja Ci zazdroszczę tych długich paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Różnicy nie widzę:) Małpiszonie nie przyznałaś się, że masz już taki sam kolor:D dodam, że u mnie kosztują 6.80:) a biały kupowałam tam kiedyś 4.80 ;) więc jest o wiele tańszy niż GR.
    Mani prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor :) a różnicy rzeczywiście nie widać, są identyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. na paznokciach wyglądają identycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. prawie nie widac różnocy :) zajmujesz sie wykonywaniem szablonów na blogi?

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie widzę różnicy ;) Zdrówka ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. nie widzę różnicy :) piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja w sumie nie widzę pomiędzy nimi różnicy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. no nieźle, na paznokciach naprawdę nie widać żadnej różnicy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Szybkiego powrotu do zdrowia :* Jak dla mnie one są identyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam adoska i czaiłam się już na GR, dobrze, że je porównałaś :D tym sposobem nie kupię GR szkoda tylko, że ados nie wypuścił więcej kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne :) fajnie, że znalazłaś lepszy i tańszy odpowiednik ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oba przyjemne ;) Chociaż chyba wolałabym Adosa, którego nie mogę nigdzie znaleźć...

    OdpowiedzUsuń
  19. ale cudny kobalt! mega, na paznokciach wygląda(ją) pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. aha :) zdobienie bardzo fajnie :D ja ma GR i jest cudny :D

    OdpowiedzUsuń
  21. nie widać żadnej różnicy między nimi, ale kolorki ładne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. i mnie różnicy nie udało się dojrzeć :)
    życzę szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  23. kuruj się! ja się teraz też rozchorowuję. jakoś tak stopniowo... :/
    a co do lakierów wydaje mi się, że GR ma jakby delikatniejsze (mniejsze?) te drobinki? ale w sumie to sama nie wiem :P tak mi się po prostu trochę wydaje po zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja mam ten od GR i jest idealny jak dla mnie (choć zapach jest straszny - fakt) ;p hehe ale od adoska mam inne kolorki i bardzo sobie je chwalę !

    OdpowiedzUsuń
  25. oh oh dla mnie kolor idealny :) czaję się na ten GR, bo do Adosa nie mam dostępu niestety :( na razie jednak szkoda mi pieniążków, bo ciągle przed nim stoją inne lakiery w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Fakt- różnicy miedzy nimi nie widać.
    Oba mają boski kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne masz pazurki i długie i krótsze, lakiery pięknie się na nich prezentują, ale mnie chyba bardziej się podobają te krótsze:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam ten niebieski Ados i jak dla mnie jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawe...:D
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. identyczne odcienie :D ja osobiście mam ten z Adosa i uwielbiam jego kolorek :D a oprócz tego jeszcze 01, 08, 10, Jednym słowem zaszalałam

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja również nie widzę różnicy ;) Ale podobają mi się i to bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki