153 | Błękit nieba od Astor + masełko Honeymania TBS

by - 20:21

Hej, hej! ;)
Przepraszam, za brak odzewu, notek itd... Ciężkie są teraz dni i nie mam czasu na bloga, a zaległości z Waszymi to już mam takie, że nie wiem kiedy to nadrobię. Od razu chcę Wam bardzo podziękować, za wszystkie głosy oddane na moje prace w konkursie z Born Pretty Store. Dzięki tym głosom, udało mi się zająć trzecie miejsce i zdobyć ciekawą nagrodę ;) Już się nie mogę doczekać, możliwe że coś z tego "poleci" do Was.

Dzisiaj mam dla Was długi post, swatche/zdobienie na Projekt Tęcza oraz krótką recenzja. Zacznę od lakieru.


Astor Fashion Studio #255 Kamer Butterfly


Lakieru o takim kolorze długi czas mi brakowało. Buteleczka owalna, spłaszczona, 6ml. Pędzelek cienki i długi, dosyć równo przycięty, ale twardy. Konsystencja rzadka, może zalewać skórki. Lakier spodobał mi się kolorystycznie, jednak zawiodłam się na nim podczas nakładania. Do pełnego krycia potrzeba 3 warstw, a i tak czasami zdarzają się prześwity. 


Kolejne warstwy brzydko ściągają poprzednie i robią prześwity, powstają brzydkie zacieki. Myślę, że to wina twardego pędzelka, którym ciężko jest ładnie rozprowadzić lakier. Za to dosyć szybko wysycha, mimo tych kilku warstw. Mimo wszystko ja i tak dorzuciłam wysuszacz. Lakier możecie znaleźć w wielu drogeriach za ok. 10zł lub w Pepco za dużo mniej ;) Według mnie nie jest warty swojej ceny.


Żeby ożywić mani dodałam czarne ćwieki Born Pretty Store z TEJ karuzelki oraz topper z chińczyka ;)


Lakier do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.


***

Masło do ciała Honeymania, The Body Shop

Od producenta: Nawilżające masło do ciała, zapewniające 24-godzinne nawilżenie. Ma bogatą konsystencję, dzięki czemu pozostawia skórę miękką, gładką i delikatnie pachnącą miodową rozkoszą.


Skład:

Cena i dostępność: moje opakowanie to "próbka" 50ml; z tego co wyczytałam to za 200ml zapłacicie ok. 69zł / przez internet lub w stacjonarnych sklepach

Moja opinia: Posiadam miniaturkę (bo tylko 50ml). Opakowanie bardzo wygodne i ładne. Po odkręceniu wieczka od razu poczułam przepiękną miodową woń tego masła. Zapach jest fantastyczny, naturalny i zostaje na skórze.

Produkt ma świetną konsystencję, jak na masło przystało jest zbita, ale jej nabieranie nie sprawia problemu. Beżowa masa bardzo łatwo się rozsmarowuje i szybko wchłania. Nie pozostawia na skórze nieprzyjemnego filmu. Natychmiast skóra jest nawilżona i mięciutka w dotyku, w dodatku pięknie pachnie. Masełko wygładza i nadaje ładny wygląd skórze. Bardzo dobrze sprawuje się na mocno wysuszony naskórek, np. na łokciach. Wydajne.

Co tu więcej pisać, bardzo fajny produkt, pięknie wygląda i świetnie działa. Jednak jego cena jest według mnie za wysoka.
Ocena: 4,5/5 pkt

Produkt dostałam od The Body Shop do testów w ramach akcji "testerki Honeymania" na facebooku.


To by było na tyle.. pół dnia pisałam tego posta, bo jak zwykle wszyscy mi zaczęli przeszkadzać i każdy raptem coś chciał ;) ale coś naskrobałam i mam nadzieję, że miło się czytało.
Do napisania ;*

Zobacz także:

27 komentarzy

  1. Lakier jest genialny jako kolor. Ale przez jakość nie skuszę się na niego ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor lakieru jest przegenialny! *.* Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor! szkoda tylko, że ma takie słabe krycie... :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje raz jeszcze:)

    Kolor bardzo ładny, mam z tej serii metaliczny "atramentowy", jeszcze nie wypróbowałam, ale tydzień "granatowy" możliwe, że będzie właśnie czasem dla niego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor ładny, cały mani świetny
    chyba nawet mam ten brokat, tylko w brzydszej buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny lakier <3 A zdobienie proste ale genialne :) Aż zazdroszczę chińczyka zaopatrzonego w takie piękne toppery :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor lakieru jest cudny! ale 3 warstwy (kręcę nosem:D) caly mani prześliczny!:)
    Gratuluję wygranej:)
    a o maśle za tyle kasy mogę tylko pomarzyć:P noo może jeszcze poczytać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne pazurki! Cudowny kolorek ;D

    xxvodkaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny odcień niebieskiego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kciuk i serdeczny rewelacja - strasznie podoba mi się ich wykończenie!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny mani :) podobają mi się takie delikatne mixy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam niebieskie lakiery! :)

    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w akcji "Przeczytaj i podaj dalej" (http://fa-m-e.blogspot.com/2013/09/maa-niespodzianka-cheryl-strayed-dzika.html)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdobienie i kolorek! Uświadomiłaś mi, że już dawno nie nosiłam niebieskich paznokci. Muszę wyszperać jakiś lakier i coś stworzyć, bo bardzo ładnie wygląda blue manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny jest ten błękit :) Masła z Body Shopu mnie bardzo kuszą, ale ta cena... ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam taki odcień niebieskiego nieważne jakiej firmy jest lakier, kolor mnie po prostu zawsze zachwyca!
    Co do miodku... mnie średnio się to masełko podoba generalnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie się prezentują Twoje dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniały mani :) ja też niestety mam teraz mniej czasu na bloga :( gratulacje wygranej !

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny mani, ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. oj chciałabym to masło! a mani jest rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia Honeymanii :) Nie miałam okazji testować tego masełka...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki