152 | Miętowy sorbet z różami

Witajcie ;)
Za oknem ostatnie dni lata, a mi się nic nie chce. Jakaś taka bezsilność, nie mówiąc już o uczeniu, czytaniu lektur, sprzątaniu itd. Chyba smuci mnie wizja jesieni oraz wydatków jakie szykują mi się w najbliższym czasie. W dodatku nie mam pojęcia w co się ubrać na wesele... nic mi się nie podoba! ;/ szukam po taniości jakiejś fajnej sukienki na Vinted. Może wy macie coś do zaoferowania?


W dzisiejszym poście mam dla Was kolejne zdobienie na zielony tydzień w Projekcie Tęcza. Nosiłam je dumnie przez kilka dni i na prawdę bardzo mi się podobało.



















Jako tło dla różyczek użyłam lakieru Mint Sorbet z blogerskiej kolekcji Wibo Gel Like. Nie podobał mi się w buteleczce i na pewno bym go nie kupiła, ale że dostałam go, to postanowiłam wypróbować. Jak się okazało kolor wygląda prześlicznie, a błękitny shimmer nie jest tandetny i prezentuje się bardzo ładnie, delikatnie migocząc w świetle. Zdecydowanie mi się spodobał.


Co do właściwości nie wizualnych, to lakier nakłada się średnio - smuży i potrzeba trzech warstw do ładnego efektu. Wysycha całkiem szybko. 
Różyczki namalowane cienkim pędzelkiem i lakierami Eveline MiniMax.



















Na palcu serdecznym i kciuku położyłam trzy warstwy cudownego, jogurtowego lakieru Barbanc Girl od Born Pretty Store. Jasno zielona baza z mnóstwem kolorowych heksów i srebrnego brokatu. Jest to jeden z zestawu miniaturek, który mam możliwość testować. Więcej o nich napiszę już niebawem ;)


Tymczasem zapraszam do głosowania na moje zdobienia w Projekcie Red Rouge (w komentarzu wpisujecie SheLazy) oraz w konkursie Born Pretty Store (w komentarzu trzeba wpisać No. 44)

Pozdrawiam i idę czytać "Ludzi bezdomnych", a Wam miłego dnia życzę ;)


25 komentarzy:

  1. Piękne paznokietki :)
    Mam na sprzedaż taką sukienkę:
    http://tablica.pl/oferta/urocza-sukienka-ID3uJd1.html może Ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze połączenie kolorystyczne! Te różyczki są przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny mani :-)
    przypomnialaś mi, że mialam zmalowac róże ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne :) takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne, uwielbiam zdobienia w takim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne, te kwiatuszki są fajne. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Brrr, nie lubię tych lakierów Wibo Obssesion! Ale muszę przyznać, że fajnie wykorzystałaś tę miętkę do całego mani :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, piąteczka! Też się nie mam w co ubrać na wesele :P

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie też zdobienie bardzo się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoje zdobienia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co tu dużo pisać, masz talent po prostu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyjątkowo urocze zdobienie :) Cudne kolorystycznie

    OdpowiedzUsuń
  13. najładniejsze paznokcie jakie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no przecież to jest tak piękne, że aż nie wiem co napisać, pozostało mi tylko napawać oczy takim cudownym zdobieniem <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudne różyczki, super wyglądają na tej pistacji :)

    P.S. zdobyłaś 3. miejsce w konkursie BPS :D Gratki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.