151 | Włoska oliwka plus klubowe złoto

Witajcie ludzie, post miał być wczoraj, a właściwie przedwczoraj, bo niestety przed północą się nie wyrobiłam i jest już sobota, ale byłam tak zabiegana i zmęczona wszystkim, że nie miałam siły, po za tym, kochany braciszek wyłączał mi internet po 21 przez kilka dni... także mam mega zaległości.
Dzisiaj mam jedno z dwóch zdobień,. które przygotowałam na tydzień 4 Projektu Tęcza u Red Rouge. Tematem jest zieleń


Jako bazę wykorzystałam tutaj lakier, który udało mi się jakiś czas temu znaleźć w jednej z radzyńskich drogerii. Jest to pierwszy i jedyny Miyo, który na teraz posiadam. Lakier to Miyo mini drops o numerze 71 i nazwie Italian Olive. Kolor mnie skusił i szukałam czegoś takiego od dawna, ponieważ na jesień/zimę mam mnóstwo ubrań w kolorze khaki, który zresztą bardzo lubię. W dodatku świetnie spisuje się w połączeniu ze złotem, które zdecydowanie dominuje w mojej biżuterii.

Pomyślałam sobie, że na paznokciach połączę te dwa kolory. Całość może nie wyszła tak jak chciałam, ale byłam w miarę zadowolona. Złoto to Miss Sporty #312, a na kciuku dodałam słodkie ćwieki serduszka od Born Pretty Store. Postaram się o nich zrobić niedługo jakiś zbiorczy post. Wszystko pokryte top coatem NYC. 


















Co do wyżej wymienionego Miyo, to do pełnego krycia potrzeba trzech warstw. Pędzelek ma cienki, ale nakłada się wygodnie. Smuży, ale trzecia warstwa w miarę to wszystko wyrównuje. Schnie dosyć szybko.


Jak Wam się podoba takie połączenie? Dla mnie super, ale nie miałam pomysłu na mix, dlatego wyszło średnio, szczególnie na wskazującym.

***
W ostatnich dniach dostałam trzy fajne przesyłki ;) Pierwsza z nich to wspaniała paczuszka od Weroniki, na której bloga zapraszam TUTAJ. A druga od Małgorzaty - KLIK. Obie chciały mi jakoś podziękować za wykonany szablon. Bardzo się cieszę z niespodzianek, bo świetnie trafiły w mój gust i na pewno lakiery się nie zmarnują!

A wczoraj dostałam paczuszkę z Nawilżającym olejkiem kąpielowym goździkowiec, cytryna od Green Pharmacy. Olejek dostałam do testów od Elpha Pharm.

To by było tyle na dzisiaj. Drugie zdobienie, również w odcieniach zieleni, ale w zdecydowanie innym klimacie pojawi się w niedzielę wieczorem ;) zapraszam.

Ps. jeszcze raz przypominam o głosowaniu na mnie w konkursie z Born Pretty Store, ładnie wszystko opisałam TUTAJ. W komentarzy TUTAJ wpisujecie: No. 44
Za wszystkie dotychczasowe głosy bardzo dziękuję.

23 komentarze:

  1. jaka ladna zielen :)
    super wyszly te zlote wzorki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękny kolor tego lakieru! Dokładnie takie czyste khaki :) Tez uwielbiam ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zieleń i złoto komponują się cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakier Miyo ma śliczny kolor, a ze złotem pięknie się komponuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Połączenie tego fantastycznego koloru MIYO ze złotem to strzał w dziesiątkę! Wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne są:D idealne modne kolorki :D

    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten oliwkowy kolor, bardzo fajnie współgra ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję paczek, a mani jest rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czemu, nie lubię oliwkowych lakierów, jakoś mi nie pasują.
    Ale wykończenie zrobiłaś oczywiście cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oliwkowa zieleń jeszcze nie gościła na moich paznokciach :)Podoba mi się jej połączenie ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie to połączenie jest trafem w dziesiątke. Wszystko się ładnie ze sobą prezentuje, a te serduszka na kciuku dodaja uroku manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dobre połączenie :) zapraszam do siebie: (obserwacja za obserwację?)

    http://fashion-crown.blogspot.com

    pozdr.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. połączenie świetne, podobny lakier do twojego Miyo znalazłam kiedyś w jakichś resztkach od Eveline, ale nie miałam jeszcze okazji go użyć :P

    OdpowiedzUsuń
  14. ta oliwka zdecydowanie nie dla mnie, nie przepadam za takimi klimatami ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny tenoliwkowy lakier i dla mnie nic do niego lepiej nie pasuje niż złoto:) cudowny mani!:)
    Cieszę się, że paczuszka się podoba:* i jeszcze raz dziękuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oliwka jest bombowa :) Nie ma co dużo ukrywać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie przepadam za zielenią ale na czarnym ten złoty super by wyglądał

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja taką zieleń uwielbiam! I z tym złotkiem jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow świetny kolor lakieru! Od dawna czegoś takiego szukam :) A połączenie ze złotem to strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.