149 | Wodospad ognia

Witam, to będzie chyba najkrótszy post w mojej blogowej karierze. Nie mam czasu na wywody, bo uciekam uczyć się matematyki, a Wam zostawiam zdobienie na trzeci tydzień Projektu Tęcza u Red Rouge. Tym razem tematem przewodnim był kolor żółty, którego szczerze nie znoszę, tym bardziej na paznokciach. Coś jednak z nim udało mi się wykombinować, a za tło robi Eveline MiniMAX #688, z ostatniego wpisu.





Przypominam też, że można głosować na dwa moje zdobienia z tygodnia pomarańczowego. Wystarczy w komentarzu u RedRouge (TUTAJ) wpisać SheLazy.

Pozdrawiam i lecę robić znienawidzone zadania! ;'(

26 komentarzy:

  1. efekt bardzo mi się podoba :) taki ogień ożywia paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla nie rewelacja :) to dobrze, że jesteś taka zdyscyplinowana, ja robiłam zawsze wszystko na ostatnią chwilę niedzielę wieczorem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. iście ogniste! ufff aż gorąco się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny efekt! Pięknie wyszedł ten wodospad :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem nieźle to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. te kolorki, takie intensywne. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie przepadam za żółtym, ale efekt uzyskałaś świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny ognień Ci wyszedł :) !

    OdpowiedzUsuń
  9. hej hej, paznokcie Ci się palą! Super efekt, strasznie mi sie to podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie zmalowałaś, ja dziś sobie pomalowałam pazurki odżywką bo mam zniszczone i poczekam aż mi się z regenerują i sobie je w pomaluje w tedy.

    OdpowiedzUsuń
  11. o ja... ale świetne kolorki :D
    na pewno odgapię od Ciebie tę kolorystykę - jest ogień!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się to podoba! Chciałabym tak potrafić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie trzeba tu wysiłku ;) wystarczy kilka krzywych kresek mogę się założyć że wszyłoby Ci o wiele lepiej ;)

      Usuń
  13. Wow ! Wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo jak ogniście! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne są te płomienie :) Musze kupić jakiś pomarańczowy lakier i spróbować takie zrobić.
    A.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.