148 | Swatche doskonałych lakierów Eveline MiniMAX

Witam się, chciałabym powiedzieć gorąco... ale mi zimno :D Dzisiaj mam dla Was dużo zdjęć i krótkie opisy pięciu lakierów od Eveline Cosmetics, które miałam możliwość przetestować dzięki Bangla.pl i Klub Kejt. Od razu powiem, że wszystkie mnie zachwyciły, mimo że dwa kolory są niekoniecznie w moim guście, to kocham te lakiery bezgranicznie i jak tylko zobaczę jakieś inne kolory w sklepach to biorę w ciemno! Zapraszam na baaardzo słodzoną recenzję ;)

Lakiery MiniMAX quick dry & long lasting

Już kiedyś opisywała dwa lakiery z tej "kolekcji", jednak teraz zmieniła się nieco ich formuła i niby mają wytrwać na paznokciach 9 dni. Ale o trwałości nie będę dzisiaj wspominać, gdyż jest to czynnik bardzo indywidualny i zależny od wielu rzeczy. Nie pozostaje Wam nic innego jak przetestować je na swoich pazurkach.


Posiadam kolory o nr 688, 686, 687, 685 i 684. Każdy znalazł u mnie jakieś zastosowanie, nawet jeżeli była to czerwień czy mleczny i lekko prześwitujący lakier - których jak wiecie nie lubię i używam dosyć rzadko. Wszystkie mają małe (5ml) okrągłe buteleczki, cienkie pędzelki i idealną konsystencję. Zupełnie nie miałam z nimi żadnego problemu, nakładają się doskonale, nie robią smug i prześwitów. Schną w miarę szybko, ale to dla mnie nie problem, bo i tak używam wysuszacza. Po wyschnięciu mają fantastyczny połysk! Kocham w nich wszystko.

Zacznę może od lakieru, który spodobał mi się najbardziej i skradł moje serce. Dołącza do elitarnego grona moich ulubieńców ;) Mianowicie jest to lakier o numerze 687.


Idealnie kremowe wykończenie we wspaniałym kolorze fuksji, który zachwycił mnie od pierwszego wejrzenia. Do pełnego krycia potrzeba dwóch cieniutkich warstw lub jednej grubszej - a to już kolejna zaleta.



Na kciuku i serdecznym mam "kanapkowe" zdobienie przy użyciu miniMax'a #684, który solo do mnie niestety nie przemawia, ale fantastycznie nadaje się do takiego zdobienia. Ma delikatny mleczny odcień, a do pełnego krycia potrzeba tu trzech warstw (na zdj jest warstwa lakieru+brokat+druga warstwa lakieru). Brokat pod nim to Jolly Jewels #119 od GR.

Następny w kolejności jest piękny, neonowy koral o nr 686. Lakier idealny na lato, krem. Standardowo dwie warstwy i mamy piękny mani.


Kolejny to lekko nudny odcień, ale świetnie sprawi się w sytuacjach gdy nie mam ochoty, albo nie wypada mi malować paznokci czymś mocniejszym. Pudrowy róż o nr 685 - krem, dwie warstwy. Na serdecznym i kciuku mam topper z chińczyka o którym kiedyś wspominałam.





















Na ostatnim miejscu jest czerwień o nr 688. Nie odbiega niczym od reszty, ale kolor po prostu nie w moim guście. Jakby lekki żelek, kryje po dwóch warstwach. Mam go właśnie na paznokciach, a za kilka dni pokażę Wam zdobienie jakie na nim wykombinowałam ;)


Jeszcze raz podkreślę, że uwielbiam te lakiery i żałuję, że jak w Biedronce była na nie promocja, to ja nawet tam nie zajrzałam ;'(. Miałyście, macie, lubicie te lakiery?

Lakiery do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.


I to tyle. Tak słodko dzisiaj to ja Wam jeszcze ślę buziaczki ;* 

46 komentarzy:

  1. Nie mam szczęścia do dobrych lakierów, a te wydają się zachęcające.

    OdpowiedzUsuń
  2. jacież, podziwiam za tak długie paznokcie przy 685! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie były jeszcze takie długie, tak tylko na zdjęciach wyglądają ;)

      Usuń
  3. Bardzo je lubię:) Mam nawet dzisiaj czerwień na paznokciach Eveliny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a w moim guście jest na 1 miejscu ten ostatni - krwista czerwień :D

    OdpowiedzUsuń
  5. neonowy koral o nr 686 jest cudowny;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no właśnie ja też nie zajrzałam i teraz żałuję. Jednak nic straconego, dorwę je w inny sposób.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne kolorki ;) A ja oczywiście nie zwróciłam na nie uwagi w Biedronce :(

    OdpowiedzUsuń
  8. czerwień jest przepiękna, a ten topper z chińczyka to już nawet nie mówię xD

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne :D całkiem przypadkiem moja mama kupiła wczoraj ten róż 685 :) właśnie mam go w ręcę, szkoda, że nie mogę sobie narazie malować paznokci ;cc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest ładny ;) jak Ci się pazurki zregenerują to kładź w ciemno :D

      Usuń
  10. Nie w moim stylu, ale ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A właśnie miałam pytać, czy nie ma ich przypadkiem w Biedzie :D Ja w przeciwieństwie do Ciebie pokochałam mleczny od pierwszego wejrzenia *_* Wstyd Bercia, wstyd! Mam 10 minut od domu biedę i nie mogę do niej dotrzeć :<

    ________________________________________

    Ja też jestem totalnie niezorganizowana :D Stąd pomysł na wyzwanie, bo stwierdziłam, że kurka dłużej tak być nie może :D A na telefon, z tego co się orientuję, są apki na androida, takie elektroniczne organizery :) Mam zamiar zaopatrzyć się w taką jak już będę miała nowy telefon, ciekawe co się lepiej sprawdzi ;) Bo wiesz (huehuehue:D), zapisanie w telefonie nic mi nie daje, odkopałam ostatnio z 30 wersji roboczych :D:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny ten koral :) I to kanapkowe zdobienie z tym mlecznym lakierem super :D

    OdpowiedzUsuń
  13. mam jeden lakier z tej serii i niesamowicie mi się spodobał. Na pewno kupię inne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne masz kolorki:) Mam jeden niebieskawy i jednym pożyczonym malowałam.. byłam zachwycona technicznymi sprawami:)

    OdpowiedzUsuń
  15. True, true :D Tak wypaliłam z tą apką, bo akurat rozglądam się za telefonem na wymianę (o ile uda mi się wynegocjować dobre warunki z działem utrzymania klienta, bo aż tak mi się do wymiany nie spieszy :D), więc siłą rzeczy w apkach też siedzę ;) O qwerty też myślałam, ale jednak mają malutkie klawisze i bałam się, że pisanie smsów zajmie mi dwa razy więcej czasu niż normalnie :D Ile ludzi tyle gustów, każdemu wygodniej z czymś innym :)

    Zapisywanie na marginesach - skąd to znam! :D "Ale jak to dzisiaj jakiś sprawdzian?! No bez jaj..." :D:D

    PS. A ajfonów szczerze nie cierpię, nigdy nie wydałabym tyle kasy na telefon XD

    OdpowiedzUsuń
  16. no ładne te kolorki, a na półce mnie nie kuszą... czasem mam tak, że mnie nic nie ciągnie do konkretnej marki :) i tak mam właśnie z Eveline O_o

    OdpowiedzUsuń
  17. mam dwa lakiery z tej serii i jestem z nich zadowolona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się kanapka w Twoim wykonaniu!:P No i ten nudny lakier... jest taki mój :D Bardzo mi się podoba, ale jak to z nudnymi bywa znudziłby mi się po 1 dniu noszenia ^^ Za to ten ostry róż jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam!
    zwłaszcza fuksję i pomarańczowego neonka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te na krótkich pazurkach! Love!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie bardzo mi się podobają! Nawet ta czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystkie kolorki mi się podobają i wszystkie bym przygarnęła pod swoje skrzydła:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolory mają piękne. Róż jest moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mam żadnego ... i żałuję. Kolory boskie ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Też uwielbiam lakiery miniMax, są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  26. male piękności, koral najbardziej wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam te lakiery :) swoja droga fajna nazwa bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne kolorki i ja uwielbiam te lakiery, takie niepozorne, a naprawdę robią wrażenie swoją jakościom :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolorki mają na prawde fantastyczne! Aż grzech żeby sie nie skusić :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Fuksja jest rzeczywiście cudowna! Bardzo często widzę je w Biedronce i wiele razy zastanawiałam się nad ich zakupem. I chyba w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie są ładne, ale ten malinowy kolor jest najpiękniejszy :) Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu z okazji roczka bloga :) Do wygrania dwa zestawy kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  32. A mnie coś podkusiło :D Grzebieniem nawet nie umiem się czesać, chyba nie mam do tego cierpliwości, choć podejmowałam kilka prób :((

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne są, szczególnie ten koralowy mnie zachwycił! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. nie mam nic ale bym chciała, dużo dobrego o nich czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. różowy podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Moja siostra bardzo lubi te lakiery, ja ich jeszcze nie próbowałam :) Różowy jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.