146 | Comiesięczny mix fotograficzny #2

by - 19:53


Hej ;)
Dzisiaj jest dzień blogera, z tej okazji chciałabym wszystkim piszącym, prowadzącym blogi, twórczym osobom życzyć wytrwałości i dalszego kontynuowania tego zajęcia ;) Ja regularnie bloguję od ponad roku, kiedyś miałam kilka różnych blogów... wiadomo jak to małolata :D Daje mi to wiele frajdy i sprawia przyjemność, stało się obowiązkiem i sama się dziwię, że tak długo wytrwałam. Na pewno będę tworzyć jeszcze długi czas, chyba że nie pozwoli mi na to jakaś sytuacja w moim życiu. Dzięki temu mogę rozwijać swoje pasje, dzielić się nimi z Wami itd. <3 Dziękuję

Skoro dzisiaj jest 31 sierpnia, to nie mogło zabraknąć zdjęć z tego miesiąca. Cykl ten rozpoczęłam z końcem lipca i mam zamiar go kontynuować dalej. Super sprawa, a mnie zbiera się multum zdjęć, więc wybaczcie że w tym poście też będzie ich dużo. Kilka jeszcze z lipca ;)

1-2. "warszafka" po spotkaniu z kochanymi Kejterkami <3 
3. Lublin - oj często tam bywam ostatnio ;/
4. po spotkaniu i kilka rzeczy do testów
5. taki tam widok na osiedle z okna na poddaszu



Zdjęcia z chwilowego pobytu u Babci, trochę natury. Na ostatnim pracuję na wspaniały dżemik z brzoskwiń.


1. wczorajsze farbowanie "spodu" leśną jagodą od Joanny... już nie mogłam znieść wcześniejszego wyblakłego rudo-sraczkowato-brązowego koloru.
2. efekt ;) ale w realu wygląda jeszcze lepiej, bo kolor jest zimniejszy i w słońcu ślicznie podbija rudym
3. kicia wietrzyła się na oknie w łazience... w efekcie wypadła. Na szczęście daleko nie poleciała bo to parter
4. jakieś spontaniczne azteckie wzory na paznokciach mamy
5. mmm... przepyszne! pochłonęłam w chwilę









1. bawiłam się wczoraj aparatem, nie mogło obyć się bez "foci z rąsi" :D
2. jeszcze z Warszawy, brat mnie wiózł do siebie
3. pycha, pycha, pycha! Bułeczki z dżemem z brzoskwiń + mleko w ukochanym kubku "Keep calm and listen to Reggae" z jednej i moim rysunkiem z drugiej strony <3
4. zdobienie u pewnej Pani ;) letnio z palemką i gradientem
5. ostatnio w głośnikach cały czas męczę Kinematografię Paktofoniki... czekam na jakieś nowości, bo już nie mam czego słuchać.

1. moje mydła DIY ;) Może niedługo pojawi się o nich post
2. "kolekcja" gazet HOT. Nieustannie od października 2011 tylko tegorocznego czerwca mi brakuje
3. niektórzy zbierają kapsle tymbarka, a ja zakrętki z Frugo :D
4. fragment "Lalki" Prusa... Jakoś tak mnie się spodobał, ale książki dalej nie przeczytałam.
5. zdrowa kolacja ;)

1. wieczorny relaks
2. spacerek z moją S. Bez żelek nie mogło się obejść ;)
3. już było, nie zauważyłam -.-'
4. bo moja kicia tak śpi całą noc :D i weź tu się przekręć człowieku
5. maaaalinki!

1. czytam, jest super! ale ja uwielbiam wszystkie książki tego autora
2. i mnie "złapała colka" :)
3. tata tworzy mi drugą półkę na lakiery...
4. ...a ja ją maluję...
5. ...w ukochanym dresie rasta <3


1. nowy lokator u Babci ;) ale taki milusiński, że szok. Ciągle "drepcze" łapkami
2. lalka bratanicy... co jak co, ale te Monster High to są zajebiste! (ale i drogie)
3. kociak znajomej, a wieczór z ludźmi to wtedy był boski
4. dobra pizza, nie jest zła... chociaż ta aż taka dobra nie była ;/
5. przedstawiam Wam mojego psiaka - Pokera

1. ostatnie zdobienie u mamy
2. kicia z samego rana chciała się bawić i aportowała taki swój "patyczek"
3. a tak wcześniej ze mną spała... moja kochana przylepa
4. dry marble w niebieskościach


Uff, jakoś przebrnęłam, mam nadzieję, że wy również. Sporo się tego nazbierało, ale jak już robię te foty, to chciałam prawie wszystkie wrzucić ;) Ehhh, wiecie że już w poniedziałek szkoła?! Nie chcę, nie chcę, nie chcę! Jeszcze bez najulubieńszej nauczycielki... Co to będzie za rok, masakra! Od razu zapowiadam, że teraz posty będą pewnie pojawiać się znowu tylko dwa razy w tygodniu.

To do napisania... a ja idę czytać Wasze blogi

Zobacz także:

25 komentarzy

  1. Ale świetny mix :D Zdjęcia natury uwielbiam najbardziej. Bardzo podoba mi się jagodowy kolor na włosach :D Świetne! Uroczy kiciuś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny nowy kolorek na włosach :) fajne są takie posty :) aż sama muszę wpleść taką serię postów na bloga :)

    Współczuję szkoły :( :*

    OdpowiedzUsuń
  3. No i zrobiłaś mi ochotę na pizze :D!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kanapeczki wyglądają baaaardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kochany tata :)
    daj znać jak Brown, tez byłam pod wrażeniem jego wcześniejszych książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze daleko nie zaszłam, akcja się powoli rozkręca jak to u Browna, ale jest ciekawie. fajny motyw teraz wymyślił ;) jak przeczytam dam znać

      Usuń
  6. fajny kolor nawet wyszedł :D
    Merc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, ty malowałaś to i dobrze wyszło. na żywo lepszy bo taki mega fioletowy, zresztą zobaczysz w poniedziałek <3

      Usuń
  7. lubię taki mixy.. tylko nie wiem co mam ze sobą teraz zrobić.. chce pizzę, a po alpejskie mleczko!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe albo ryzykuj, albo jedno dzisiaj drugie jutro :D

      Usuń
    2. a dupa rośnie :D.. zapchałam się sałatką.. i to bez majonezu! trzymam się 2gi dzień:D

      Usuń
  8. Moja siostra też szaleje za Monster High ;) Świetne zdobienia na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny mix :D bardzo fajnie się ogląda takie fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia z pobytu u Babci :)
    A moja kotka kiedyś wypadła z balkonu, z piątego (!) piętra i nic jej się nie stało! :D
    Chętnie zobaczę efekt, jak wyszła ta półka na lakiery, możesz pochwalić się jak je trzymasz :)
    A co do szkoły - dobrze, że ja mam jeszcze miesiąc wolnego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie moja już trzeci upadek zaliczyła. raz z balkonu na trzecim, wczesniej z okna na drugim no i z pierwszego ostatnio...
      a półeczkę masz tutaj: http://zjemciklapki.blogspot.com/p/grafika-dla-ciebie.html

      Usuń
  11. Ale mi narobiłaś smaku na brzoskwinie! *_*
    Aż mnie nabrało na wspomnienia jak zobaczyłam sławną gitarkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście multum paznokci na zdjęciach, jak zwykle bosssskie :D świetne zdjęcia, że też Ci się chce je tak układać :D

    zazdroszczę pobytu w Warszawie, daaaawno nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż mi się malin zachciało :D

    OdpowiedzUsuń
  14. mydła DIY bardzo mnie zaciekawiły :) a te bułeczki, mmmm :) ciekawy mix :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny mix :) Ja przed chwilą pochłonęłam właśnie malinki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki