145 | Drugi tydzień Projektu Tęcza

by - 15:16

Hej ;)

Dzisiaj nadrabiam wszystkie internetowe zaległości, w związku z tym nie może obejść się bez nowego posta ;) Na drugi tydzień (pomarańczowy) Projektu Tęcza przygotowałam dwa zdobienia... ale z obu nie jestem zadowolona. Jakoś nie idzie mi współpraca z pomarańczowymi odcieniami, mimo że bardzo je lubię. Przypominam jeszcze, że do końca tygodnia możecie głosować na moje "japońskie" zdobienie z poprzedniego tygodnia. Wystarczy w komentarzu u Red Rouge >TUTAJ< wpisać mój nick czyli SheLazy ;) Jeżeli zdobienie przypadło Wam do gustu, to poproszę o głosik, z góry dziękuję <3


Jak mówiłam mam dzisiaj dwa zdobienia. W dodatku jedno z nich słabo się prezentuje, ponieważ paznokcie skróciłam na zero... ;'( Takk, niestety, kto widział na Fb to wie, że złamał mi się f*ck no i tak beznadziejnie to wyglądało, że wczoraj wszystkie poszły pod gilotynę. Dziwnie się czuję z takimi krótkimi...

Pierwsze ze zdobień wykonałam na lakierze Golden Rose Rich Color #06, jest to taka lekko wyblakła pomarańczka z różowymi tonami i mnóstwem złotych drobinek. Niby do pełnego krycia ma wystarczyć jedna warstwa, ale ja widziałam prześwity więc dołożyłam drugą. Lakier ma bardzo wygodny pędzelek, szeroki, zaokrąglony i równiutko przycięty. 


Niestety lakier nie schnie zbyt szybko, dlatego dołożyłam złote "dodatki" lakierem Miss Sporty Clubbing Colour #312 i po ćwieku od BornPretty Store na serdecznym i kciuku, a wszystko pokryłam wysuszaczem. Takie trochę na odwal zrobione, bo zupełnie nie miałam pomysłu...


Za to drugie zdobienie, wyszło zupełnie spontanicznie. Pomalowałam pazurki lakierem Vipere BB Pastel #25 (więcej napiszę o nim niedługo) i na niektórych paznokciach dorzuciłam trochę etnicznych wzorów oraz łapacz snów z piórkami. 


Nie do końca jestem z tych zdobień zadowolona, ale cóż. Nie popisałam się w tym tygodniu, następnym razem będzie lepiej ;)


Jeszcze na koniec proszę Was o głosy w konkursie Orly na facebooku. Również na stylizację z kwiatami wiśni, nagrodą są lakiery Orly i chociaż wiem, że nie mam szans w takich głosowaniach, to będę wdzięczna za każdy głosik, proszę <3
Wystarczy kliknąć w link powyżej, polubić aplikację i kliknąć głosuj przy moim zdobieniu.

Co powiecie o tych zdobieniach?

Ps. Zapraszam na bloga Margaretki, u której przeprowadziłam remont ;) Długo jej to obiecywałam, aż w końcu w nocy siadłam i jest. Jak Wam się podoba?

Zobacz także:

23 komentarzy

  1. Na krótszych paznokciach bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba to pierwsze, skromniejsze bardziej mi się podoba :) Muszę odkurzyć swój GR 06 :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się to pierwsze. Fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w pomarańczy nie czuję się zbyt dobrze, ale ciekawie Ci wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krótkie paznokcie też wyglądają ślicznie.. na pewno nie można na nich poszaleć jak poprzednio, ale naprawdę wyglądają bardzo ładnie.. oba zdobienia mi się podobają.. lakier GR mam i uwielbiam. Tak oglądam i chyba łapacz podoba mi się trochę bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolę te krótsze :)
    Są delikatniejsze i schludniej wyglądają :)
    Ale mani podoba mi się i tu i tu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oba zdobienia sa śliczne ;) ale bardziej przypadły mi do gustu pierwsze paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardziej podobają mi się krótsze pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obydwie propozycje robią wrażenie, ale jednak te krótsze ładniejsze ;0

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze jak i drugie zdobienie bardzi mi się podoba! Fantastyczne masz pomysły i wspaniale je wykonujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oba zdobienia wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdobienia :) podziwiam talent i cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Drugie zdobienie bardziej mi się podoba i świetnie pasuje do koloru tygodnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. oba zdobienia równie piękne *.* :)

    OdpowiedzUsuń
  15. krótkie paznokcie wcale nie są takie krótkie :) masz długa płytkę i wyglądają nadal pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To pierwsze zdobienie zwłaszcza mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham ćwieki na paznokciach, cudowne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki