141 | Znowu ukochane azteckie wzory + zmiany na blogu

by - 01:03


Witam się późną lub raczej wczesną porą. Post miał być wcześniej, ale pochłonęło mnie robienie nowego szablonu. Niby stary mnie się podobał, Wam z tego co pamiętam również, ale już się "przejadł". Wczoraj nagle złapała mnie ochota na tworzenie i cały dzień myślałam nad koncepcją. Niektórzy bardziej dociekliwi zauważą elementy podobne do szablonu Tamit, który wykonała Panna Marchewka. Jednak proszę się wstrzymać przed ewentualnymi hejtami, wszystko zostało ustalone z dziewczynami i dostałam pozwolenie na inspirację ;*
Jak widzicie w nagłówku mój ukochany motyw piórek, z boku mały łapacz snów. Całość w fioletach i mięcie. Wszystko wydaje mi się lekkie, świeże i klimatyczne, a jak Wam podoba się nowy wygląd? Czekam na opinie.


Teraz przejdźmy do zdobienia. Któregoś pięknego dnia na jakimś blogu zobaczyłam zdjęcie, które wcześniej mnóstwo razy przemknęło mi na WeHeartIt. Niemal od raz wzięłam się do roboty i nieco zmodyfikowany, przerzuciłam mani na swoje pazurki.


Na gradientowym niebiesko-fioletowo-różowym tle, które wykonałam tradycyjnie gąbeczką, namalowałam białym lakierem Safari, różne azteckie wzorki i trójkąty. Muszę cieńszy pędzelek kupić, bo tym, który posiadam linie wychodzą zdecydowanie za grube ;/ Już zapomniałam jakich lakierów dokładnie użyłam.

Zdobienie fantastycznie się nosiło i z chęcią zrobię jeszcze coś podobnego, eksperymentując z kolorami. Aż szkoda było mi je zmywać :D

Szybki post, bo padam na twarz. Ostatnio jestem cały czas zmęczona i się wyspać nie mogę. Niby nic nie robię, a jakoś tak byle jak... Także dobranoc ;*

Ps. Wystawiłam kilkanaście rzeczy na Vinted. Zapraszam, pieniążki potrzebne >KLIK<  ;)


Zobacz także:

43 komentarzy

  1. świetne zmiany!
    łapacz snów jest genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kolory na paznokciach :)
    jak zobaczyłam nagłówek momentalnie pomyslałam, że bardzo tamitowo tutaj się zrobiło :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie... tego się obawiam, ale ten nagłówek tak mnie się podoba *.* dumna jestem z tego tworu... ale chyba coś pozmieniam, żeby nasze blogi nie stały się za bardzo podobne

      Usuń
  3. Szablon jest genialny! Zazdroszczę ogarniania co do czego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam azteckie wzorki! A Twoje paznokcie są przepiękne, powtarzam się, wiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie, a pazurki po prostu zaje...fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny wzoreczek Ci wyszedł :) a wygląd bloga bardzo ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny szablon, a pazurki idealne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmiany na blogu jak najbardziej na plus :D Bardzo mi się podoba!
    Jak mi się podobają takie azteckie wzory :D No po prostu wspaniale sią prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle piękne zdobienie :) a zmiany na blogu zdecydowanie na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super połączenie kolorów!
    I szablon śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdobienie :)
    a wygląd genialny ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. och, WOW!
    świetne zdobienie!
    pięknie Tobie wyszło na obu dłoniach *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziwo mimo, że jestem leworęczna to na prawym ręku zdobienie wyszło gorzej o.O

      Usuń
  13. Nowy wygląd bardzo mi się podoba, azteckie mani również :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie to wygląda :D piękne pazury :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają odjazdowo :) Moja córka nie może się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne pazurki, podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam motyw indiańskiego łapacza snów! Jest piękny i taki tajemniczy :) Pięknie tu teraz wygląda, a dzisiejsze mani jest cudowne. Ja nie mam ręki do malowania takich cudów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Te zdobienie jest wrecz magiczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale piękne! JAK TY TO ROBISZ?! Ja to bym cierpliwość straciła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam nie potrzeba aż tak dużo cierpliwości ;) pędzelek w dłoń i samo się tworzy ;p

      Usuń
  20. Piękne wzorki, masz talenta moja droga ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale fajna wakacyjna kolorystyka na pazurkach :)
    a zmiany bardzo mi się podobają - jest tak spokojnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. zdobienie jest mega! cudowne są te kolory :D
    a wygląd bloga super, jest przejrzyście i klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyszły Ci te pazurki, a szablon jest mega, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie masz na tym blogu :) Paznokcie świetnie, bardzo fajnie spisuje się gradient jako tło :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Motywy azteckie niezbyt mnie kręcą, ale ten mi się podoba, pewnie przez kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Paznokcie prezentują się pięknie, genialne są te azteckie wzorki :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale pracochłonne, piękne mani i jakie delikatne pomimo przepychu, super :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wow, paznokcie wyglądają niesamowicie! Zmianę wyglądu bloga od razu zauważyłam :) a kto powiedział, że nie możemy się inspirować sobą nawzajem :D Jest bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne pazurki :)
    Zapraszam: pieknekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. przepiękny mani... a o wyglądzie przed chwilką wypowidziałam się w nowszym poście:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale masz już długie paznokcie!:P Świetne to zdobienie. Gradient idealny

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie mam pojęcia jak Ty to robisz~! Ślicznie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki