139 | Pomarańczowa bomba

Hej ;) 
Chyba nie mam nic ciekawego do powiedzenia, co byłoby warte Waszej uwagi ;D Dlatego zapraszam na pomarańczowy post. Swoją drogą pomarańcze i mandarynki uwielbiam.

Chciałam Wam pokazać lakier w pięknym kolorze, jest on tak intensywny, że w słońcu czy nawet cieniu aż razi. Mianem neonu bym go jednak nie określiła, bo tak na prawdę, w zwykły dzień przyjmuje bardziej stonowany kolor. Ogólnie ciężko mi było uchwycić go na zdjęciach...

Lakier o którym mówię to Hean Colour Obsession Fluo #496

Lakier umieszczony w małej, kwadratowej buteleczce (7ml) z okrągłą nakrętką. Bardzo dobrze kryje już po dwóch cieniutkich warstwach. Nie farbuje płytki, co mnie pozytywnie zaskoczyło, bo zapomniałam użyć bazy, ale polecam jednak o bazie nie zapominać. Maluje się nim bez problemów, ma długi i cienki pędzelek. konsystencja raczej gęsta, ale nie sprawia to problemów. Lakier bardzo dobrze się rozprowadza i nie robi smug. Schnie też dobrze, nawet nie potrzebowałam używać wysuszacza... chociaż jak widać gdzieniegdzie sobie coś odcisnęłam. 


Po pomalowaniu mamy fantastyczny oranżowy kolor. W słońcu można spokojnie powiedzieć, że to neon, ale w cieniu zmienia się w bardziej stonowany odcień. Wykończenie zupełnie kremowe za to o wspaniałym połysku. Na pazurkach trzyma się doskonale. Po kilku dniach tylko starte końcówki. Nie wiem gdzie i za ile dostaniecie ten lakier, ponieważ mam go z wymianki ;)

Na serdecznym dorzuciłam heksy #30 od AllePaznokcie. nie miałam na nie pomysłu, więc posłużyły mi na cały paznokieć. Chyba nie był to najlepszy pomysł... bo ciężko było je równomiernie rozłożyć i docisnąć tak, by nie odstawały boki. Plastry miodu są w kolorze pomarańczowym i są lekko transparentne. Odbijają światło i mienią się na złoto oraz różowo. 

Możecie je dostać na w sklepie internetowym AllePaznokcie za 2.50zł. Dostajemy mały słoiczek ok. 2g czyli ok. 8000 sztuk. Są łatwe do aplikacji, np. na lekko mokry lakier czy na klej, giętkie i dopasowują się do płytki, chociaż boki nieco odstają. Denerwuje mnie tylko, że w opakowaniu jest mnóstwo krzywo/źle dociętych sześcianów.... Już kiedyś pisałam o złotych heksach <TUTAJ>, które polubiłam nieco bardziej, mimo że troszeczkę barwią płytkę.


Heksy dostałam za darmo, do testów w ramach współpracy z AllePaznokcie. Fakt ten nie miał wpływu na moją recenzję.

Na dzisiaj tyle. Cieszę się, że poprzedni mani przypadł Wam do gustu oraz że ciągle przybywa obserwatorów. Zachęcam także do polubienia bloga na Facebooku TUTAJ oraz zaobserwowania przez Bloglovin ;*

24 komentarze:

  1. kocham pomarańczowe lakiery;)
    śliczny efekt;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie to wygląda!:) zdecydowanie wole mandarynki.. pomarańczą też nie pogardzę, ale często nie jem, bo nie chce mi się obierać( leń:D)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor,pięknie wystylizowane paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. wow jestem pod wrażeniem, że tak potrafisz zapuścić paznokcie! Ja miałam sheelaca przez 2 tygodnie i tak mi paznokcie urosły jak nigdy, a zawsze miałam krótkie migdałki ciekawe ile zdołam je przetrzymać :D
    +bardzo ładnie pomalowane paznokcie, estetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakier jest cudny, uwielbiam takie oczo$#$%^ kolorki :D 'Plastry miodu' raczej mnie nie urzekły, choć podziwiam za cierpliwość w ich układaniu :P Ja chyba też nie mam pomysłu przy takich gadżetach ;)
    Paznokci tylko mogę zazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie dłuuugie pazurki :) pomarańcz jak ta lala :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Intensywna pomarańczka - lubię to! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny kolorek i super efekt uzyskałaś tymi plastrami 'miodu' :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak tak patrzę na swoje, którkie paznokcie, wiecznie porozdwajane, połamane i na Twoje, to mnie taka zazdrość łapie, że nie pytaj. :D Idealnie, no!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie no, pomarańcz do mnie po prostu nie przemawia. Przynajmniej nie taka ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. mega pozytywny kolorek, taki energetyzujący
    plastry miodu w całości wyglądają ciekawie, ale nie lubię tego typu zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ale masz długie pazurki. A te plastry miodu fajnie się komponują

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście bardzo pozytywny kolor. Lakiery pomarańczowe są moimi ulubionymi! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo piekny kolorek a Twoje paznokcie sa boskkie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tam nie widzę, żeby heksy Ci odstawały ;p
    Pomarańcz piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pomarańcz lubie oglądac u innych, moje dłonie jednak źle wyglądają w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lakier jest piękny, a z heksami wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jakie dłuuugie paznokcie ! ;) bardzo podoba mi się Twój wygląd bloga ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. Super efekt, o paznokciach nie wspomnę;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.