138 | Rainbow dry marble nail art

Hej ;) U mnie się ochłodziło dzisiaj, a wręcz jest zimnooo, ale kilka dni niech tak zostanie. Bardzo się cieszę, że tag w ostatnim wpisie się Wam spodobał i że mogłam również bliżej poznać inne blogerki, które podczytuję. 


Jak obiecałam, tak też dzisiaj zdobienie! I to nie byle jakie, przynajmniej dla mnie. Bardzo je polubiłam i będę próbować innych wersji kolorystycznych. To zdobienie jako drugie wysłałam na konkurs Silcare, ale nie liczyłam na wiele, bo mało kreatywności tutaj zaprezentowałam. Tak na prawdę zdobienie jest banalnie proste, chociaż wygląda na coś skomplikowanego. Zainspirowałam się TYM filmikiem z tutorialem. Także zapraszam tam, wszystko ładnie pokazane.

Zdobienie to wykonane jest metodą Dry Marble, czyli efekt nieco podobny do Water Marble, ale mniej brudzenia i ogólnie zachodu. Jak już pewnie wiecie, lubię mega kolorowe paznokcie i często przewija się u mnie tęczowa kolorystyka w zdobieniach. Na środkowym pazurku dorzuciłam palmę na tle zachodu słońca i drugą mniej udaną na tle błękitnego nieba ;p


Użyte lakiery to: czerwień - Eveline miniMax #686, pomarańcz - Vipera BB Pastel #25, żółty - Essence Miami Roller Girl #01, zielony - Lemax no name, niebieski - Astor Fashion Studio #255, czerń - Quiz Safari oraz top coat wysuszacz NYC.


Jak wykonać coś takiego? To bardzo proste, wszystko pokazane na filmiku, ale w skrócie opisze. Malujemy ciapki.paski czy inne plamy kolorów które wybraliśmy. Następnie nie czekamy aż przeschną tylko od razu dajemy po drugiej warstwie. Bierzemy szpilkę/igłę/sondę czy cokolwiek nadającego się do "ściągnięcia' lakieru macie i delikatnie przeciągamy, rozciągając kolory. Wymaga to trochę wprawy, jak widać mnie też nie do końca wyszło, ale efekt mnie zadowolił. Na koniec dajemy top coat i czyścimy skórki ;)


Jak Wam się podoba taka bomba kolorów na paznokciach? Dla mnie jest idealna szczególnie, ale nie tylko, na lato ;p Ok, to czekam na Wasze opinie. 


Ps. Skoro o tęczy mowa, to zgłosiłam się do projektu tęcza, który organizuje Red Rouge. Możecie się zgłaszać do 18 sierpnia ;) Polecam, będzie fajna zabawa.



Przed 00:00 się wyrobiłam, jest dobrze ;p. Dobranoc, idę rysować ;*

30 komentarzy:

  1. Po prostu boskie, tęczowe i idealne na lato <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Paznokcie niesamowicie mi się podobają. Przyciągają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo... genialne! Też takie chcę! ale na moich obecnych króciakach będzie słabe :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega bomba kolorystyczna! Efekt niesamowity :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne :) Kojarzy mnie się z wakacjami na cudownej plaży

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, cudowne zdobienie. Przyciąga wzrok! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie zdobisz pazurki po prostu bosko wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie wesołe i kolorowe mani! :) Z chęcią ponosiłabym cos takiego na swoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie to wygląda..:) bardzo oryginalnie i ta fantastyczna kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie Ci dry marble wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o jaa, bardzo pięknie! przyciągają uwagę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za miłe komentarze ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uważam, że to prawdziwe dzieło sztuki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ kolorowo! aż mam ochotę na takie palemki na moich paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Tęcza, tęcza, cza cza cza :D
    Mega efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne,idealne na lato,szczególnie na plaże;)

    OdpowiedzUsuń
  17. pozytywnie, jak dobrze że mamy jeszcze wakacje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.