137 | TAG: 50 faktów o mnie :)

by - 23:38

Witam się z Wami... może nie gorąco, bo już mam tego dosyć, Wy pewnie też ;p Skoro nie bardzo chce mi się żyć, nie mówiąc już o stworzeniu czegoś fajnego, a blogosfera aż huczy tym tagiem, postanowiłam go zrobić również. Kilka osób pod ostatnim postem wyraziło chęć przeczytania o mnie 50-ciu ciekawostek, więc mam nadzieję, że przynajmniej one się nie zanudzą. Myślę też, że pod ten tag podciągnę tag Versatile Blogger, w którym oznaczyła mnie http://rincewind99.blogspot.com/. Tam należy podać 7 faktów ze o sobie, natomiast tutaj 50. Więc zaczynamy ;* Dodatkowo urozmaiciłam go nieco zdjęciami z różnych etapów życia ;p

lipiec 2013
1. Nie umiem przyznać się do błędu, albo przychodzi mi to z wielkim trudem. Zazwyczaj kłócę się, aż ktoś wymięknie lub sama polegnę.
2. Jestem strasznie nieśmiała, jeszcze niedawno problem sprawiało mi zrobienie zakupów w sklepie, w którym wcześniej nie byłam... Nadal mam opory by np. zacząć rozmowę z kimś innym niż rodzina/bliscy znajomi.
3. W związku z powyższym, nie lubię poznawać nowych ludzi i głupio się czuję w takim towarzystwie. Nic nie mówię zazwyczaj, chyba, że muszę.
4. Nie lubię piwa... tylko Desperados i inne smakowe.
5. Jestem straszną kociarą. Z kotami mam kontakt praktycznie od zawsze. Mam też kicię Sonię, o czym pewnie wiecie.

marzec 2012
6. Noc to najlepsza pora doby. Po 20 funkcjonuje mi się najlepiej i mam najwięcej pomysłów czy chęci do czegokolwiek...
sierpień 2010
7. ...ale za to jestem strasznym śpiochem, najlepiej nie wychodziłabym w ogóle z łóżka... na serio. W rodzinie śmieją się ze mnie, że mogę spać 24h na dobę. W wakacje wstaję nie wcześniej niż o 10.
8. Tylko wsiądę do samochodu/autobusu/pociągu od razu chce mi się spać.
9. Jaram się piercingiem, tatuażami i dredami. Jestem pewna, że w niedalekiej przyszłości wszystkich tych "rzeczy" zakosztuję. Jak na razie mam tylko 7 dziurek w uszach.
10. Podobają mi się dziwne rzeczy, np. wystające i mocno widoczne żyły na rękach, wystające obojczyki czy inne kości, ostre kły jak u wampirka :D oraz mocno podkreślone i wypukłe kości policzkowe.
11. U mężczyzn ubóstwiam długie włosy lub dredy oraz zarost i szczupłą albo nawet bardzo chudą sylwetkę. Podobają mi się również ciemnoskórzy, a najlepiej z Jamajki :D
12. Nie lubię sportu... ale lubię grać w siatkówkę, o ile mam fajny skład drużyny ;p
kwiecień 2012
13. Kiedyś miałam rybki, ale szybko zdechły ;/
14. Uwielbiam oryginalnych ludzi i podziwiam ich za to... sama jeszcze się za bardzo nie wyróżniam, ale walczę z tą nieśmiałością. Jak się domyślacie, jestem również tolerancyjna.
15. Z roku na rok, moje oceny w szkole są coraz gorsze. Uważam, że oceny nie odzwierciedlają umiejętności i zastanawiam się po co uczę się niektórych (większości) rzeczy.
16. Mnóstwo czasu spędzam przed komputerem, za to nie oglądam praktycznie w ogóle TV.
17. Kilka lat nosiłam wyjmowany aparat na zębach, nawet mi pomógł. W sumie nadal powinnam go nosić.
18. Jeżeli o zębach mowa, to moje jedynki są nierówne... jedna jest o dwa milimetry dłuższa ^^
19. Jestem leworęczna i bardzo się z tego cieszę.
20. Mam dwóch starszych braci, jednego o 16, drugiego o 14 lat.
21. Mam skoliozę kręgosłupa.
22. Nie lubię swojego wyglądu, bardzo rzadko się sobie podobam... i mam bardzo niską samoocenę.
sierpień 2010
23. Rodzice mówią mi, że jestem bardzo pyskata... Słowa "nie pyskuj" działają na mnie jak płachta na byka, od razu efekt jest dwukrotnie odwrotny.
24. Nie lubię mówić o uczuciach i ich wyrażać. Wszystko "skrywam" w sobie i maskuję uśmiechem.
25. Mam "orli" nos, którego szczerze nienawidzę!
26. Lubię denerwować ludzi, wiem że to dziwne, ale sprawia mi to czasami przyjemność.
27. Wiecznie mówię z ironią i używam sarkazmu.
28. Odpowiadam pytaniem na pytanie, czym właśnie niektórych okropnie denerwuję.
29. Heh, lubię śmiać się z ludzi. Tak chamskie, no ale cóż ;D
30. Uwielbiam grać w gry, głównie typu Skyrim, NWN, ale też Need for speed :D 
czerwiec 2011
31. Nienawidzę cebuli, nie jem czegoś, jeżeli ją tam zobaczę.
32. Ubóstwiam kabarety i głupie żarty typu wchodzi facet do windy, a tam schody xd
33. Okropna ze mnie bałaganiara, wszystkim to przeszkadza... oprócz mnie.
34. Kiedyś namiętnie kupowałam i "hodowałam" kaktusy i sukulenty. Miałam wiele gatunków. W sumie nadal rosną na parapecie... a właśnie, muszę je podlać :D
35. Heheh jak widać, mam dobrą, ale bardzo krótką pamięć. Jeżeli nie przywiążę do czegoś wagi, to na pewno mi to umknie, za to np. teksty piosenek znam nawet tych, których nie słuchałam kilka lat.
36. Moja mama to chyba najbliższa mi osoba, chociaż potrafię się z nią pokłócić tak, że "latają talerze" to zaraz o tym zapominamy. Bardzo ją kocham, chociaż rzadko to pokazuję.
lipiec 2011
37. Rzadko cokolwiek planuję, zawsze robię wszystko na ostatnią chwilę, w związku z czym, np. do szkoły wiecznie się spóźniam.
38. Przeklinam... i to bardzo, ale nigdy przy rodzinie.
39. Nigdy nie paliłam i nie mam zamiaru.
40. Nie lubię kawy i w sumie nigdy jej nie piłam.
41. Panicznie boję się os. Innych owadów również: pająków, żuków, ciem... zazwyczaj wołam kota ;p
42. Nie znoszę, jak ktoś mówi do mnie Aneczka, Andzia, Anulka itd. Jestem po prostu Anka! lub Anna czy Ania.
43. Uwielbiam motocykle, jazdę, dźwięk, zapach spalin - wszystko! ale niestety nie było mi dane się nauczyć jeździć, ale wszystko przede mną. Mój idealny partner musi dzielić tę pasję ;]
sierpień 2011
44. Właśnie, jestem singielką i raczej się to nie zmieni (w najbliższym czasie) ^^
45. Wierzę w Boga, ale nie uznaję kościoła jako instytucji... Jakbym chciała się pomodlić, mogę to zrobić sama.
46. Zupełnie nie interesuje mnie polityka...
47. Nie lubię świąt, niestety te piękne i tradycyjne u mnie "zaginęły" ze śmiercią babci :'( ale może kiedyś, powrócę do korzeni, jeżeli będę miała swoją rodzinę.
48. Samotnik ze mnie, lubię zamulać wieczorem przy świecach i ze smutną muzyką w głośnikach. ale nie pogardzę dobrą bibą ;]
49. Uwielbiam zupę pomidorową <3
50. Wierzę w ludzi, w to że się zmienią na lepsze itd... Niestety jestem przez to bardzo naiwna.

Koniec. <3

lipiec 2013 / lipiec 2012


Mam nadzieję, że się nie zanudziliście. Kto przeczytał te wypociny, to szacun! ;p Osobiście bardzo lubię czytać/oglądać ten tag u innych blogerek i mam nadzieję, że Wam również się spodobał. Spokojnie mogłabym wypisać drugą 50tkę, a myślałam, że to będzie o wiele trudniejsze.

Już w następnym wpisie zdobienia ;] także, kto nie gustuje w tagach to proszę wpaść na bloga za kilka dni.
Buziaki ;*


Zobacz także:

44 komentarzy

  1. Przyjemnie się czytało.
    Tobie podobają się "wampirki", a ja kilka lat temu się ich pozbyłam, a w zasadzie ładnie wyprostowałam z pomocą aparaciku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak jakoś mam :D moje wampirki się starły, bo mam krzywy zgryz ;/

      Usuń
  2. Podzielam zdanie wyżej:-) przyjemnie się czytało mimo godziny 0.00
    P.s też jaram się tatuażami i dredami :-) tylko mój tata jest strasznie anty i nie rozumie że prędzej czy później ja i tak zrobię to co będę chciała.
    Pozdrawiam Nailofmylife:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak u mnie.. heh i tak postawię na swoim ;p

      Usuń
  3. No to zaczynam... 5, 7, 17, 24, 27, 38, 48 (kiedyś jako singielka).
    Musze swoja pięćdziesiątkę dokończyć :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze pięć faktów mogłabym napisać o sobie :) I też przeklinam! Co lepsze, lubię to. Nic mnie tak nie rozładowuje jak soczyste "kur..." ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przyjemnie się czytało.Muszę i ja coś napisać o sobie na moim blogu bo tak jak zawsze jestem 100 lat za murzynami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło się będzie czytało, czekam ;]

      Usuń
  6. Wcale nie masz takiego nosa głupolu. Merc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe głupolu, nie znasz się :D ;*

      Usuń
  7. Lubisz zęby jak u wampira?
    :D hihi ja mam takie kiełki- są delikatnie dłuższe niż pozostałe moje zęby :D zawsze się śmiałam że jestem wampirem (swoją drogą uwielbiam wszystkie filmy i książki z tą tematyką- poza zmierzchem i pamiętnikami wampirów)
    Świetny tag- podobają mi się twoje foty. A i na pewno jesteś bardzo oryginalną osobą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię lubię, ale skąd mi się to wzięło to nie wiem ;p a książki/filmy o tej tematyce również lubię. szczególnie Underworld.
      dziękuję ;) ale tak na prawdę to straszna ze mnie nudziara chyba

      Usuń
  8. oj wiele nas różni...np. uwielbiam cebulę, a za kawkę oddałabym wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka Ty jesteś śliczna! I skąd ta niska samoocena ... Aniu? :) Też lubię facetów z długimi włosami :D i z punktem 15 miałam tak samo :D do tej pory nie wiem, po co na studiach miałam filozofię czy socjologię i po co mi kazali wkuwać jakieś pierdoły ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jakoś mam :D ale dziękuję ;*
      ps. paczuszka dotarła, super jest, dziękuję ;)

      Usuń
  10. oo :D miło się bardzo czyta o Tobie - widzę trochę podobieństw, a nawet więcej niż trochę :) śliczne fotki !! Ja o sobie mogłabym pisać i pisać.. zresztą widać po moim tagu xdd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) twój tag baardzo fajny ;p

      Usuń
  11. też nienawidzę cebuli ^^
    też nigdy nie paliłam i nawet nie próbowałam
    polityka to dla mnie temat z kosmosu
    i uwielbiam motocykle, z tym że ja zdecydowanie ścigacze (podejrzewam, że Ty jednak Harleye :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, Harleye, ale ścigacze też są ok ;p

      Usuń
  12. Też jestem nieśmiała i w związku z tym nie przepadam za poznawaniem nowych ludzi :/ co prawda jak zmienilam prace i weszłam w nowe towarzystwo 60 osobowej ekipy, ktora często się zmienia musiałam polubić :P
    TYLKO 7 kolczyków? ja mam 5 i 1 w brodzie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może też się to u mnie zmieni ;D
      tylko, bo w uszach to nic dziwnego ;D wolałabym gdzie indziej, ale oczywiście rodzice tego nie rozumieją ;]

      Usuń
  13. Śliczne fotki. Przeczytałam całość i bardzo mi się tak podobał.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, i tym oto sposobem wiemy o Tobie troszkę więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju ile ciekawostek ktorych bym sie nie spodziewała! Jestem zaskoczona:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Mamy bardzo dużo wspólnego :)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię ten tag i przyjemnie się go u ciebie czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jesteś bardzo ciekawą osobą, w kilku rzeczach jesteśmy niemal identyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Doczytałam od dechy do dechy, tak jak mówiłam :D Matko, myślałam że znalazłam swoją "siostrę" kilka tagów temu, ale wychodzi na to, że Ty jesteś mi jeszcze bliższa :DDD Prawie jak bliźniaczki! Z tym, że ja jestem bardziej psiarą niż kociarą :D

    Zdjęcie z arafatką jest przeboskie :D

    Grasz może w NFS World? Jak tak, to mogłybyśmy się gdzieś skumać, bo od jakiegoś czasu nie mam z kim jeździć (ciekawe, czy mi nie usunęli konta xD) :D

    PS. Mam psa o takim samym imieniu jak Twój kot :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale mi sie fajnie czytało :) Miło mi jeszcze lepiej Ciebie poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie się czytało , mogłabym się podpisać pod 12, 26 i 31 :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę tyle podobieństw między nami, no! :D
    Również nie umiem przyznać się do błędu i rzadko kiedy przepraszam jako pierwsza. Jestem strasznym śpiochem - wstaję dopiero o 10 - 11 ^^ Ja również dużo czasu spędzam przy komputerze, a przy TV prawie w ogóle. I jestem strasznie pyskata, lubię denerwować ludzi i bałaganić. Wierzę w Boga, ale nie chodzę do kościoła. I kocham zupę pomidorową! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo sporo tego :p a zupę to mogę litrami pić/jeść ;D

      Usuń
  23. kociara, śpioch - zgadza się ze mną :D a skoliozę miałam w dzieciństwie :) i o, ja przy rodzinie też nie przeklinam :D co do Boga i kościoła - mam identyczne zdanie :) piękne fotki, nadajesz się na modelkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dobre sobie, ja i modelka. do zdjęć to tylko czasami uda mi się zapozować przyjaciółce :D dziękuję

      Usuń
  24. Fantastyczna sprawa takie 50 faktów o sobie , można się wiele o sobie dowiedzieć pisząc to ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Stwierdzam, że mamy całkiem sporo wspólnego :) np. 6, 7, 8, 30 ;)
    Masz niesamowitą urodę, taką oryginalną (i sposób ubierania też mi bardzo odpowiada :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ;) chociaż z tą urodą to nie przesadzałabym ;p

      Usuń
  26. Masz dużo fajnych zdjęć, nie to, że tylko oglądam obrazki ;P Bardzo fajnie się czytało, zadziwiająco szybko. Też mam odstającego kła, którego zawsze chciałam poprawić, ale wszyscy zawsze mówili, że jest fajny więc jak był tak jest :D I nie wiem gdzie Ty widzisz jakiś orli nos :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Do niektórych faktów, mogłabym się podpiąć :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nawet nie wyobrażasz sobie jak wiele rzeczy nas łączy, jestem totalnie zszokowana ;)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Zachowaniem jesteśmy baaardzo podobne xD bardzo podoba mi się Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki