135 | Mój pierwszy mix&match na paznokciach ;)

by - 22:24

Hej ;)
Znowu afery w blogosferze... no ale przecież trzeba jakoś się promować, nie? :D Nie wypowiadam się, bo chyba każda z nas wie już o co chodzi, ale moje zdanie jest takie jak i blogerek, które lubię i szanuję.
Dzisiaj mam zdjęcia zdobienia, które jako jedno z dwóch wysłałam na konkurs Silcare, ale chyba za mało letnie... Gratulują dziewczynom nagród, bo do takich ładnych zdobień nie mam nawet co startować ;]


Zdobienie to, jest moim pierwszym miksem na paznokciach, czyli tzw. mix&match nails. Niby różne wzory na każdym paznokciu, a wszystko ze sobą współgra i pasuje. Uwielbiam takie różnorodne zdobienia oglądać u innych pasjonatek malowania paznokcie, ale sama zbierałam się do tego spory kawałek czasu.


Użyłam tutaj kilku lakierów i chyba nie ma sensu ich wszystkich wypisywać. Powiem tylko że niebieski to Astor Fashion Studio #255 kamer butterfly, mięta - Lovely Gloss Loke Gel #110, kolorowy brokat - Golden Rose Jolly jewels #119, róż - Eveline MiniMax #685, lakier do sandwich'a - L'oreal Paris Color Riche #101 Opera Ballerina. 

Na kciuku i serdecznym zmalowałam, również po raz pierwszy, tzw. sandwich nails, czyli jasna baza, wartwa glittera GR oraz innego i znowu lakier słabo kryjący, czyli jak w moim wypadku wymieniony L'oreal. Strasznie spodobał mi się taki sposób i efekt jaki daje. Napatrzeć się na nie nie mogłam <3 ale niestety zmywanie tego GR to istny horror! Dodatkowo na kciukach domalowałam czerwone serduszka (tutaj jeszcze mam jeden długi paznokieć na kciuku... teraz niestety oba na zero).



Na wskazującym białe kreseczki na niebieskim tle... strasznie krzywe, ale aż tak nie rzucało się to w oczy. Na środkowym różyczki na miętowym tle. Czyli coś podobnego jak mam na nagłówku. Motyw bardzo przeze mnie lubiany. Na paznokieć małego palca nie miałam pomysłu, więc postawiłam na kropeczki.


Ogólnie całość bardzo polubiłam i miło mi się nosiło to zdobienie przez kilka dni. Wyszło bardzo dziewczęco i słodko, ale jednocześnie jest proste do wykonania i każda z Was może coś takiego zmalować. Po raz kolejny zapewniam, że to nic trudnego, wystarczy trochę czasu, cierpliwości i pędzelek/sonda szpilka czy cokolwiek macie ;p

Jak Wam się podoba mój pierwszy mix?? Lubicie takie zdobienia?

Pozdrawiam ;*

Zobacz także:

40 komentarzy

  1. Bardzo ładny, szczególnie kropeczki i czerwone kwiatki:) Lubię takie zdobienia ale ja mam trochę małą płytkę paznokciową:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam Cię do zabawy - zapraszam http://swiatmartity.blogspot.com/2013/08/tag-kolory-teczy-czyli-zabawa-kolorami.html :)

      Usuń
  2. Ślicznie :) Szczególnie kwiatki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Imponująca długość paznokci! Mi najbardziej podobają się białe paski, pewnie przez zamiłowanie do niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie takie znowu długie ;) no ale i tak rekord w moim przypadku.
      dziękuję, hehe każdy znajdzie coś dla siebie w tym zdobieniu

      Usuń
  4. uwielbiam takie mixy ^^ szczególnie podobają mi się floralowe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kropeczki, piękne kwiatuszki jak dla mnie bardzo letnie te Twoje pazury ;)
    co do afery w blogosferze, jest nas tutaj tak dużo i wszystkie jesteśmy tak różne, że byłoby dziwne gdyby afer nie było ;P

    PS. zapraszam do mnie na pachnące rozdanie: http://coraz-mniej.blogspot.com/2013/08/80-pachnace-rozdaniekonkurs.html

    :) wybacz ten mały spamik ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację, raz na jakiś czas coś takiego po prostu musi być ;]
      co do pazurków - dziękuję :)
      a w takim pięknie pachnącym rozdaniu z chęcią wezmę udział

      Usuń
  6. Łołoło, ale mieszanka :D Jelly Jewels od razu poznałam, mam i lubię :)

    A o co chodzi z tymi aferami? Chyba coś przespałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe zdarza się :D na niektórych blogach dziewczyny coś pisały, może znajdziesz

      Usuń
  7. Powiem Ci, że to zdobienie bardziej mi się podoba niż większość, które została wyróżniona. Jest piękne i kobiece. Uwielbiam takie miksy, ale nigdy mi z nich nic nie wychodzi. A u Ciebie prezentuje się pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za takie miłe słowa ;* właśnie ja mi też za bardzo nie wychodziły... ale tutaj w końcu się zawzięłam ;p

      Usuń
  8. jak ślicznie!
    dawno mixa nie robiłam więc chyba przez Ciebie siądę do niego znowu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam te twoje różyczki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie wygląda taki mix pazurkowy :D bardzo oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna mieszanka! ubóstwiam te twoje różyczki

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie szpony!! lubie te Twoje kwiatki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie to azem wygląda, moim faworytem jest ten z różyczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny mix! jakie długie paznokcie :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowite, piękne, cudowne! ej zmaluj mi takie cudo na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak pięknie! Muszę też stworzyć jakiegoś mixa, bo ostatnio coraz bardziej mi się podobają takie mani :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie zdobienia i TAK.. bardzo podoba mi się Twój mix! :) Jest wszystko co kocham.. różyczki, kropki, paski i kanapkowe pazury! bosko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej podoba mi się paznokietek z serduszkiem i ten z kwiatuszkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku, patrze na te prace Twoje i innych dziewczyn i ja sie pytam: Czemu ja tak nie umiem!!!????! Tez chce! Oczywiscie jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale swietny mix! :D musze w koncu sama coś takiego wykombinować, bo zaczynam zazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Super MIX lubię jak się dużo dzieje na paznokciach :) Takie słodkie dziewczęce mani stworzyłaś.

    Co do Lakieru Britpop nie mów, że tak jak te 60seconds. Spieszyłam się malując nim paznokcie i nie dałam bazy, teraz boje się na samą myśl o zmyciu. Wyrównując koło skórek nie zabarwił mi skóry (po 60sec miałam zieloną). ale na płytce ... Nie myślę o tym, najwyżej za parę dni będzie lament na moim blogu ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie zdobienia, najbardziej podobają mi się kwiatuszki. Pewnie spróbuję zrobić coś podobnego u siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię Twoje zdobienia, są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się styl tych wzorków..chyba vitage - takie mam skojarzenie :) Ja o żadnej aferze nie wiem, jestem zawsze do tyłu w takich sprawach xD

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeju, jak to pięknie wszystko razem wygląda - tak letnio, beztrosko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny mani :D Bardzo lubię takie miksy i za każdym razem gdy jakiś widzę zastanawiam się czemu sama czegoś takiego nie zrobię ^^"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki