134 | Naturalne (ale czy dobre) mydełka The Secret Soap Store

Witam kochani!
Już koniec lipca... za szybko ten czas leci. Wczoraj z rana wzięłam się za produkcję naturalnego mydełka, chociaż może nie do końca ono takie naturalne, ale zapewne lepsze niż drogeryjne. Zobaczymy co z tego wyjdzie, bo na razie zastyga w zamrażarce ;]
A skoro o mydle mowa, to dzisiaj mam recenzję trzech naturalnych mydeł od The Secret Soap Store, które dostępne są na stronie www.spakosmetyki.pl. Strasznie długo zajęło mi zebranie się do tej recenzji (bo aż od kwietnia), sama nie wiem czemu, chyba dlatego, że te mydła są strasznie wydajne! Recenzje oparte są na mydełkach do testów, bardzo malutkie kostki. Kosmetyki naturalne, które oferuje TSSS na pewno spodobałyby się miłośniczkom ekologii, nie testowania na zwierzętach i naturalnych oraz bardzo dobrych kosmetyków do pielęgnacji. Zacznę od czegoś, co spodobało mi się najbardziej.

Mydło mandarynka z bergamotką



Mydełko jak zapewnia producent: 100% naturalne z dodatkiem 8 naturalnych olei roślinnych: olej avocado, olejek Shea/Karite, olej macadamia, olejek jojoba, oliwa z oliwek, olej ze słodkich migdałów, olej z winogron, olej z palm kokosowych. Skoncentrowane działanie szerokiej gamy naturalnych olejów roślinnych i zawartych w nich witamin A, C, D, E, B oraz kw. omega sprawia, że po umyciu skóra jest bardzo dobrze nawilżona, optymalnie odżywiona i lekko natłuszczona.
Więcej na jego temat oraz opis zawartych składników znajdziecie TUTAJ

Skład: Sodium Palmate, Sodium Palm Kernelate, Aqua, Glycerin, Palm Acid, Sodium Chloride, Palm Kernel Acid, Tetrasodium EDTA, Tetrasodium Etidronate, Parfum, Olea Europaea Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, PPG-5-Ceteth-20, Avocado Oil, Macadamia Oli, Jojoba Oil, Shea Oil, Vitis Vinifera Oil, Limonene, Linalool, Cinnamyl Alcohol.

Skład nawet zły nie jest, jednak na tyle co się orientuję, to wszystkie składniki zawarte po perfumach są w ilości tak znikomej, że dają bardzo słabe, jak żadnych efektów... A jak widać po perfumach zawarte są prawie wszystkie 8 olejków, które wychwala producent.

Mydełko ma pomarańczowy kolor, jest twarde, nie kruszy się. Przepięknie i mocno pachnie mandarynką, ten zapach to największy plus według mnie, w dodatku zostaje na skórze! Dosyć dobrze się nim myje, lekko się pieni. Nadaje się do mycia całego ciała, jak i do twarzy. Nie wysusza, dobrze myje, skóra po umyciu jest gładka i nie ściągnięta. Ogólnie wszystkie kryteria jak na mydło zostały spełnione, nie mam mu nic do zarzucenia, oprócz braku obietnic producenta o nawilżeniu i natłuszczeniu. Bardzo wydajne, taka mała kosteczka, ale starcza na długi czas.
Do kupienia TUTAJ - 12.99 zł za 160g czyli dosyć sporo, doliczając jeszcze koszt przesyłki ;/

Mydło rumiankowe



Mydło naturalne produkowane na bazie naturalnych olejów roślinnych: olej palmowy, kokosowy, oliwa z oliwek; wzbogacone ekstraktami ziołowymi.
Ma właściwości kojące, regenerujące, oczyszczające skórę i relaksujące. Odżywia skórę i zapewnia jej zdrowy wygląd i piękny koloryt.
Więcej TUTAJ

Skład: Sodium Palmate, Sodium Palm Kernelate, Aqua, Glycerin, Palm Acid, Sodium Chloride, Palm Kernel Acid, Tetrasodium EDTA, Tetrasodium Etidronate, PPG-5-Ceteth-20, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Chamomilla Recutita, titanium Dioxide, Cl. 19140

Początek składu jak w mandarynkowym, dalej również bez rewelacji. Mydło jest biało-kremowe i zawiera czarne peelingujące drobinki. Fajnie sprawuje się w tej formie, dobrze ściera. Nie ściąga, dobrze myje, lekko się pieni. Nie zauważyłam jakiejś regeneracji etc., ale może rzeczywiście koi. Po umyciu zaczerwienienia na skórze stają się mniej widoczne. Zapach ma typowo rumiankowy, ziołowy, chwilę pozostaje na skórze. Również bardzo wydajne.
Do kupienia TUTAJ - 11.99 zł za 250g czyli już lepiej ;)

Mydło rewitalizujące pieprz czarny



Podstawą wysokiej jakości mydła rewitalizującego jest połączenie oleju palmowego, kokosowego, oliwy z oliwek z dodatkiem czarnego pieprzu. Dodatkowo wzbogacone jest olejkiem jojoba, avocado, masłem Shea i naturalnym olejek ze słodkich migdałów.
Dłuższy i dokładniejszy opis TUTAJ

Skład: Sodium Palmate, Sodium Palm Kernelate, Aqua, Glycerin, Palm Acid, Sodium Chloride, Palm Kernel Acid, Tetrasodium EDTA, Tetrasodium Etidronate, Piper Nigrum, Butyrospermum Parkii Butter, Olea Europaea Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, PPG-5-Ceteth-20, Avocado Oil, Macadamia Oli, Jojoba Oil, Parfum, Cl. 77491, Cl. 77266

Według mnie mydło jest przeznaczone dla mężczyzn. Ma zapach typowy dla męskich perfum i kosmetyków, aż kręci w nosie. Dlatego ja go nie używałam i oddałam bratu. Jak to facet, za wiele się od niego nie dowiedziałam. Mydło ma myć, to myje. Pozostawia zapach na skórze. Nie zauważył efektów ubocznych stosowania.
Do kupienia TUTAJ - 12.99 zl za 110g czyli jak dla mnie zupełnie się nie opłaca

Co mogę ogólnie powiedzieć o powyższych mydłach... że są drogie i nie spełniają obietnic producenta, a nie tego spodziewałabym się po naturalnych mydłach. Składy owszem dobre, ale nie na tyle by te oleje etc. mogły zdziałać cuda. Owszem, wyglądają uroczo i uwielbiam takie produkty, no ale na te bym się nie połasiła, niestety ;/



Produkty The Secret Soap Store dostałam za darmo, do testów od SpaKosmetyki. Fakt ten nie ma wpływu na moją opinię. Zapraszam również na fanpage sklepu: http://www.facebook.com/kosmetykiSPA


Pochwalę się jeszcze paczuszką od Marioli, u której zostałam wylosowana w rozdaniu. Bardzo się cieszę, bo otrzymałam piękną paletkę cieni, mnóstwo kolorków, w końcu będę mogła się nauczyć nimi posługiwać... Chociaż i tak pewnie marnie będzie mi to wychodziło. Dodatkowo w paczce były męskie perfumy, seksownie czerwona konturówka do ust (obie rzeczy na pewno znajdą nowych nabywców w rodzinie :D  ), próbki, przepięknie pachnąca przywieszka do szafy oraz siatka płatków z kwiatów... ale mają tak niesamowity zapach, strasznie piękny i intensywny. Bardzo się cieszę z tej przesyłki, dziękuję ;) i zapraszam na bloga Marioli: http://otulona-zapachem.blogspot.com/


Na koniec podziękowania! Oczywiście dla Was wszystkich, szczególnie moich stałych czytelników, obserwatorów i komentatorów. Dziękuję Wam, 400 została przekroczona. Nie wierzę <3

Dobranoc ;**

20 komentarzy:

  1. gratuluje cudownej paczuszki :)

    ależ to mandarynkowe musi ładnie pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję tylu obserwatorów! No i stałych bywalców ;P

    paletka faktycznie śliczna.
    Co do mydeł to zainteresowałaś mnie, ja jednak myślę nad Aleppo, bo jeszcze nie próbowałam a podobno rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wygranej :)

    mydelka wygladaja swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygrana genialna!!!

    a co do mydełek to szkoda, że są "przereklamowane"...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję paczuszki od Marioli :)
    A mydełka śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję paczuszki :) A mydełka wydają się całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi najbardziej przypadło do gustu to mydełko mandarynka z bergamotką, ale ogólnie mydełka te jakoś większego wrażenia na mnie nie wywarły ;)

    Gratuluję wygranej u Marioli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również miałam te mydełka, ale w innych wariantach zapachowych. I każde z nich spisywało się u mnie inaczej. Część z nich strasznie przesuszała mi dłonie ;/

    I gratuluję wygranej ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę kiedyś wypróbować takie mydełka, bo wyglądaja na prawdę kusząco :D
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wolę mydła w płynie od tych w kostkach :) wspaniała wygrana w rozdaniu, gratuluję :) no i wspaniała liczba obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To mydełko mandarynkowe mnie zaciekawiło :) Kocham mandarynki :)

    Zapraszam na rozdanie :)

    http://kolorowa-kraina-sylwii.blogspot.com/2013/07/pierwsze-rozdanie-na-przywitanie.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Czyli arganowego mydełka jeszcze nie poznałaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam okazji ;D ale czytałam o nim trochę dobrego ;]

      Usuń
    2. Właściwie to dobrze ,gdyż jego miniaturka jest w drodze do Ciebie :)

      Usuń
    3. alee czad, czekam z niecierpliwością ;*

      Usuń
  13. Przyznam, że bardzo lubię te naturalne mydełka :) miałam kiedyś wersję arganową i peelingującą- obie bardzo udane :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  14. chciałabym powąchać to mandarynkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam tych mydełek, ciekawi mnie ich zapach przede wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wygranej - bardzo pachnącej :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.