130 | Kolejne zabawy z temperaturą + przesyłka z Tołpy

by - 00:52

Witajcie ;)
Wczoraj byłam w Warszawie i miałam możliwość poznania "na żywo" kilkanaście wspaniałych dziewczyn z którymi od dosyć długiego czasu piszę na forum. Dzień baaardzo udany. Więcej o naszym spotkaniu napiszę kiedy indziej. 

Dzisiaj krótko opiszę Wam lakier, który zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Spodobał mi się nawet bardziej niż jego fioletowo-różowy brat o numerze 03, o którym pisałam TUTAJ.

Lakier termiczny #26, AllePaznokcie



Po przejrzeniu w sieci swatchy tego lakieru, jakoś niespecjalnie się zachęciłam, by pomalować nim paznokcie, ale tak czy siak musiałabym to zrobić. Jak już sięgnęłam po tą malutką i urocza buteleczkę (5 ml), skończyło się na tym, że nie mogłam wyjść z zachwytu nad nim.




















Jak pisałam, butelka jest bardzo malutka, a pędzelek krótki i cienki, przez co trzeba się trochę namachać. Jednak moja płytka do dużych nie należy, więc nie jest to problem. Na początku lakier strasznie smuży i praktycznie nie widać ciekawych efektów. Jak informuje producent: Do uzyskania prawidłowego efektu, lakier należy nakładać trzema cienkimi warstwami jedna po drugiej. Każda z warstw musi być dokładnie wysuszona przed nałożeniem następnej. Dodatkowo dla uzyskania prawidłowej przyczepności do naturalnej płytki paznokcia, zaleca się użycie lakieru bazowego.


Tak też postąpiłam, do pełnego krycia potrzeba trzech warstw, które wysychały przeciętnie, ale na tyle, że nie czekałam w nieskończoność i nie musiałabym używać wysuszacza. Miałam go na paznokciach ok. czterech dni, pojawiły się odpryski, ale to przez bazę z Simple Beauty, która niestety nie nadaje się pod lakiery, bo wszystko przez nią odpada...




















Co do efektów wizualnych: gdy dłonie/paznokcie są ciepłe ma kolor jasny różowy, mleczny; natomiast gdy się ochłodzą, zmienia barwę na ciemniejszą - "żywy", fuksjowy róż. Posiada mnóstwo jasnych drobinek, które fajnie mienią się w słońcu. 


Na moich dłoniach zazwyczaj królował efekt ombre - końcówki ciemne, reszta jasna. Wyglądały tak obłędnie. Jeszcze raz podkreślę, że lakier bardzo mi się podoba i polecam.


Możecie go zakupić w sklepie internetowym AllePaznokcie w takiej wersji mini (5 ml) teraz w promocji za 5.50 zł - TUTAJ, bądź w wersji 10 ml za 8.90 zł TUTAJ. Do wyboru jest prawie 40 różnych kolorów i wykończeń, na pewno każdy znalazłby coś dla siebie.


Lakier dostałam za darmo w ramach współpracy z hurtownią internetową AllePaznokcie. Fakt ten nie ma żadnego wpływu na moją opinię o produkcie.


Jak pisałam na początku, będąc w Warszawie, byłam i w Złotych, będąc w Złotych nie oparłam się kuszącej propozycji kupienia wosków Yankee Candle. W malutkim koszyczku na stoisku niestety nie znalazłam tego co chciałam, zazwyczaj były to zapachy typowo jesienne/zimowe, chyba nowa kolekcja na jesień 2013. Wybrałam więc Strawberry Buttercream oraz Pink Lady Slipper. Jest to moje pierwsze spotkanie z nimi i nieco się zaskoczyłam, że są takie malutkie. Już nie mogę się doczekać kiedy je zapalę... ale zapomniałam, że nie mam podgrzewaczy do kominka -.-'



Dzisiaj kurier przywiózł mi paczkę z kosmetykami Tołpa, dwie serie dla mamy oraz kilka próbek. Zobaczymy jak się spiszą. Mama kiedyś używała produktów tej firmy i bardzo je sobie ceniła. Do testów przyszły z serii Dermo Face Relift 45+: liftingujący krem rozświetlający pod oczy, liftingujący krem regenerujący, liftingujący krem rozświetlający, maska-serum liftingująco-rozświetlająca na twarz, szyję i dekolt. Natomiast z serii Modelar 50+: krem modelujący owal twarzy oraz krem modelujący kontury oczu. Dodatkowo trzy próbeczki.



Produkty Tołpa dostałam do testów od serwisu bangla.pl za pośrednictwem Klubu Kejt.


Długi post, ale mam nadzieję, że Was nie zanudziłam. Zapraszam do wyrażania swoich opinii i dziękuję za tyle pozytywnych komentarzy pod ostatnim zdobieniem. Dzięki, uwielbiam Was ;*

Zobacz także:

45 komentarzy

  1. podoba mi się ten lakier, tak właściwie to w swojej kolekcji nie mam termicznego ;p ładną masz płytkę paznokcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj skuszę się na te termiczne cuda, oj skuuuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam już dwa termiczne i nie byłam zadowolona, do trzech razy sztuka - zanabędę jeszcze jakiś termo, ale jak znów okaże się niewypałem o dam sobie z nimi spokój... :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może tym razem będzie dobrze ;] u mnie się sprawdziły

      Usuń
  4. przepiękny kolor tego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o ja Cię!!! w życiu bym nie pomyślała, że ten lakier jest taki świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam lakier termiczny u jakiejś vlogerki i powiem szczerze,że wyglądał fatalnie.
    Za to twój wygląda bardzo bardzo ciekawie ;D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też po przejrzeniu zdjęć w sieci mi się zupełnie nie spodobał, a tu takie miłe zaskoczenie ;)

      Usuń
  7. Ciekawe jakby wyglądał na moich wiecznie zimnych dłoniach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie byłyby w większości różowy, ale ja też myślałam, że mam wiecznie zimne dłonie, a efekt ombre był bardzo widoczny i zazwyczaj przez cały czas ;]

      Usuń
  8. Ale masz długaśne pazurki! Na tym lakierze to widać!! Skroki też ładnie sie prezentuja no super ze udało Ci sie z nimi wygrać;)) a lakier wspaniały! Bede musiała go chyba zamowić;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, na tę chwilę rzeczywiście udało się i skórki są w fajnym stanie. ale pewnie do czasu ;p lakier polecam ;]

      Usuń
  9. Lakier wygląda wspaniale! Zwłaszcza jak tworzy się efekt przejściowy :D super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam patrzeć jak ten lakier zmienia kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na tak długich paznokciach efekt jest naprawdę wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam lakier termiczny z tej firmy. Jednak kompletnie się nie sprawdził, gdyż nawet jedna warstwa nie chciała wyschnąć....

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo bardzo bardzo podobają mi się te lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  14. prezentuje sie super! :) na długich paznokciach efekty są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny efekt, nie słyszałam o tego typu lakierach:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten lakier jest cudowny, sama bym go chętnie nabyła ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. oo nie Yankee Candle, a ja jak byłam tam to nie mogłam ich znaleźć, a tak bardzo chciałam wypróbować, ale podobno są boskie :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny jest ten lakier :) Już kilka razy go widziałam na blogach innych osób i bardzo mi się podoba, chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładniutki jest ładnie u Ciebie wygląda jako gradient

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny efekt daje ten lakier.
    Uważaj na woski YC - uzależniają :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ale te lakiery są magiczne! cudo! :) a mój neonik nie jest z Safari i nie świeci :( a szkoda, bo fajnie by było :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne paznokcie! A lakier mega, sama posiadam dwa termiczne, ale żaden nie jest tak świetny.

    OdpowiedzUsuń
  23. naprawdę daje daje świetny efekt!:) i bardzo podobają mi się te drobinki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz piękne,długie paznokcie ;)
    Fajna paczuszka ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor wygląda rewelacyjnie! Ale pewnie efekt lepszy na długich niż krótkich paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoje paznokcie na żywo są jeszcze piękniejsze! *_*
    Tja, ja też kupiłam woski, a podgrzewacza jak nie mam - tak nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  27. kolorek lakieru boski, podoba mi się zarówno w "zimnej" jak i "ciepłej" wersji :)
    udanego testowania Tołpy!

    OdpowiedzUsuń
  28. W obu wariantach (ciepła-zimna) wygląda super. Strasznie mnie kręcą te lakiery, ale coś na zakup się zebrać nie mogę :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam lakiery termiczne. Strawberry cream skradł moje serce xD

    OdpowiedzUsuń
  30. zabawnie wygląda, ale podoba mi się ten efekt na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam jeszcze termicznego lakieru, strasznie mi się marzy - efekt jest super <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładny ten termiczny, ja mam jeden, ale u mnie coś nie zadziałał i się zniechęciłam do takich lakierów :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Muszę zakupić coś podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam ten lakier i go lubię, niestety pozostałe dwa kolory, które mam kryją tragicznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki