129 | Letni ikat manicure

by - 11:27


Hej ;)
Kilka dni temu, na blogu Pshiiit zauważyłam zdobienie, obok którego nie mogłam przejść obojętnie. Mani tak mi się spodobało, że nie czekałam długo i w nocy tego samego dnia zmalowałam taki wzór u siebie. Wiedziałam, że niestety może to się źle skończyć, bo malowanie w nocy bez wysuszacza = odciśnięta pościel na lakierze... Tak też niestety się stało, ale w realu nie jest to bardzo widoczne, na zdjęciach efekt "wyszedł" trochę bardziej. Co do samego zdobienia, to strasznie mi się podoba. Zainspirowałam się Pshiiit niemal od początku do końca, dałam nawet takie same kolory... Oczywiście nie wyszło tak pięknie jak u niej, bo to w moim wypadku raczej nie do osiągnięcia, ale efekt mnie zadowala.


Podoba mi się taka kolorystyka. W połączeniu z czernią i nieco etnicznym wzorem, dało ciekawy efekt. Jak wyczytałam takie zdobienie nazywa się IKAT nails. Na pewno skuszę się na coś podobnego w innych kolorach ;)


Przepraszam za dużą liczbę zdjęć, ale narobiłam ich tyle, że wybór nie był wcale taki łatwy. po za tym chciałam ładnie pokazać paznokcie. Jak zauważyłyście, ostatnio robię zdjęcia w trochę inny sposób, wydaje mi się że dużo lepszy ;)




Użyte lakiery to: miętowe tło Lovely Gloss Like Gel # 110, ciapki fiolet, róż, czerń i biel Quiz Safari,  złoto Miss Sporty #312, natomiast brzoskwinia to I Love Hean # 835. Wydaje mi się, że aparat nieco pozjadał kolory... Na zdjęciach nie dopatrzycie się jasnego fioletu.



Co sądzicie o taki chaotycznym zdobieniu? Jak dla mnie, na lato jest w sam raz. Z daleka wygląda bardzo ciekawie, zwraca uwagę. W dodatku jest mega prosty w wykonaniu i zajmuje niewiele czasu. Wystarczy postawić kilka ciapek i domalować czarne "trójkąty". Na prawdę nie ma nic prostszego.

Wczoraj zakupiłam sobie w końcu wysuszacze na Allegro, czekam na przesyłkę i zdobienia znowu będą gościć na blogu. Także powracam ze zdwojoną siłą i pomysłami.

Czekam na szczere do bólu opinie o zdobieniu ;] Pozdrawiam ;*

Zobacz także:

47 komentarzy

  1. oj mi też takie zdobienie bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdobienie jest super! Ogólnie to bardzo ciekawy pomysł, może coś takiego wypróbuję u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ fajne !! poza tym przy twoich mega długich i pięknych paznokciach wygląda niesamowicie ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. z bliska mi się nie podoba,ale z daleka wygląda świetnie! pięknie!
    i jakie masz ładne pazurki, długie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku! przecież to przepięknie wygląda! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Na Twoich paznokciach efekt wymiata :D piękne połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne :) Też spróbuję zmalować takie coś na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam! też mnie korciło by się zainspirować tym zdobieniem ale nie miałam jeszcze na to czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to znajdź czas, będzie piękne ;*

      Usuń
  9. Wygląda to wręcz cudownie! *_* Może kiedyś sama takie coś zmaluję sobie na paznokciach? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, w Twoim wykonaniu będą musiały być nieziemsko piękne. ;)

      Usuń
  10. Wow, piękne wykonanie! I super pierscionek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ciekawy efekt, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję bardzo za miłe słowa ;) bardzo fajnie, że zdobienie przypadło Wam do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba, jak odrosną mi pazurki na pewno i ja spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne! rewelacyjnie odwzorowałaś! tylko jak je zrobiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, są bardzo proste. najpierw baza u mnie mięta, potem "ciapki" z reszty wybranych kolorów i na koniec takie nie równe pionowe kreseczki w kształcie trójkąta ;) na wszystko jakiś top coat i gotowe ;]

      Usuń
  15. Wow wyszlo przepieknie! Male dzielo sztuki *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  17. no no, bardzo ładnie, ja jeszcze nie próbowałam zmalować ikat nails ale może kiedyś :)
    i jakie Ty masz śliczne paznokcie! podoba mnie się ich kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż ślinka cieknie :) Mnie to pewnie w ogóle nic by z tego nie wyszło :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślady, nie ślady, a i tak wyszło efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mazaje, ślady, ciapki - zwał jak zwał, a efekt genialny! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Sądzę, że paznokcie robią wśród Twoich znajomych furorę :) Fajny, efektowny wzorek. Pshiiit ma rewelacyjne pomysły, ale jeszcze nie odważyłam się żadnego z nich wypróbować na swoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no bez przesady ;D nie zauwazylam furory, chyba ze o tym nie wiem *.*

      Usuń
  22. Ciągle zachwycam się tymi pazurkami :) czadowe są!

    OdpowiedzUsuń
  23. wygląda cudownie! przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda naprawdę rewelacyjnie po prostu Extra ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdobienie jest rewelacyjne! Efekt cudowny.. do tego bardzo mi się podobają kolory. Nie mogę pominąć pierścionka.. WOW.. piękny! świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawy pomysł - myślę, że manicure byłby bardziej zbliżony do oryginału, jeśli czarne trójkąty byłyby gęstsze. :-) Przy długich paznokciach jak Twoje jest to trudne do skopiowania, więc podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten "chaos" (jak nazwałaś) ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  28. co fakt to fakt :D jest pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  29. wow! jaki pomysłowy mani!! pierwszy raz taki widze! Kochana widze ze skorki juz piekne;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej kochana! Bardzo serdecznie chciałabym Cię zaprosić na moje rozdanie. Do wygrania w rozdaniu duża paczka kosmetyków Essence! A wystarczy odpowiedzieć na pytanie konkursowe... ! :D http://lllilian.blogspot.com/2013/07/rozdanie-z-okazji-mojego-powrotu-takze.html / pieeeeeeeeeeekne paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  31. ale cuuuuuuuudo! <3 też chcę mieć takie paznokcie! :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki