128 | Aktualizacja lakierowej kolekcji i zakładki wymiankowej

by - 09:09


Witajcie moi mili ;P
Jak ostatnio wspominałam, wakacje sprzyjają porządkowaniu różnych rzeczy. Dlatego zabrałam się do ogarnięcia moich lakierów...


Wszystko znalazło się na dywanie, kicia też starała się mi pomóc, ale jak zwykle nie za bardzo jej to wychodziło ;] Potem segregowanie kolorami, nakładanie na wzorniki, podpisywanie... Ale za to jak fantastycznie się prezentują i widać dokładnie jakie mam kolory. Warto było trochę pomęczyć się i powdychać tego lakierowego smrodku.


Kilkanaście buteleczek powędrowało do kosza, żeby niepotrzebnie nie zajmować miejsca.


A kilkanaście innych do ZAKŁADKI WYMIANKA, do której jak przemyślę sprawę, wrzucę jeszcze kilka... którymi wiem, że nie będę malować, ale mi ich szkoda xd Zapraszam, może znajdziecie coś dla siebie, pozbywam się również jednego OPIka z czterech, które posiadam.


Ostatecznie lakiery poukładałam na półce według kolorów, a nie według firm, jak było wcześniej. Całość prezentuje się fantastycznie. Patrzę i patrzę *.* Jeszcze część została w pudełeczku, bo jakoś nie pasowały mi na widoku. Hehe, już poprosiłam tatę o drugą półeczkę, tym razem w kolorze niebieskim ;]


Na dzień dzisiejszy mam 118 lakierów + top coat, preparat, lakier fluorescencyjny i jakieś inne duperelki + kilkanaście na wymianę. Jak widać przyrost od dnia 27 grudnia jest, ale nie jakiś drastyczny. Wtedy miałam 94 buteleczki. Jednak po niedzieli przybędzie mi kilka cudownych kolorków ;) Już się nie mogę doczekać.
Zapraszam do zaktualizowanej zakładki LAKIEROWA KOLEKCJA. Swoją drogą wiem, że nie mam się czym chwalić, bo moje zbiory przy ok. 700-800 sztukach lakierów, niektórych z moich ulubionych blogerek to pikuś... ale i tak każdy mi mówi że mam dużo i się za głowę łapie jak widzi półkę. Hehe, to co by powiedział na dwa helmery pełen po brzegi.


Post krótki, ale już od dawna planowany. Miłego dnia ;*

Zobacz także:

36 komentarzy

  1. o w mordę :D to u mnie w sklepie chyba nawet tyle nie ma ;) ale kolekcja!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kolekcja :)
    a półeczka wymiata:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem pokaźna kolekcja!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za kolekcja. Ja mam tylko z 40 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz cudną kolekcję i ta półka *.* ahhhh

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kolekcja :) Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie wyglądają na tej półce;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli póki co dorobiłyśmy się podobnej ilości potomstwa :D U mnie nie raz słyszę "Bożena, to już nałóg" xD Trochę mnie to denerwuje, bo pasja, a nałóg to jest spora różnica ;) A lakierowy smorodek, toż to najcudowniejsze perfumy świata <3
    Półeczka wymiata! Swoją drogą czemu ja wcześniej o tym nie pomyślałam? Ah no tak, bo mi nie miałby kto tego stworzyć -.-' Pozdrów Tatę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna półka!!!! Pragnę takiej i na pewno kiedyś sobie takową zorganizuje, jest genialna!
    Kolekcja też potężna! Myślałam ostatnio o zakupie wzorników i chyba tak zrobię, będę wiedzieć dokładnie co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietna sprawa z taką półką:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy zbiorek :) Półeczka to niezła ozdoba w pokoju :) Czasami żałuję, że jestem typem, który lubi mieć wszystko pochowane :D

    OdpowiedzUsuń
  12. zbiory świetne, ale to półeczka najbardziej mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super zbiory! i świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wielka kolekcja :d I świetnie to wygląda na półce ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kolekcja! A półeczka idealna! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pokaźna kolekcja, na półce prezentuje się idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. łaaaał, ale fajowa półka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. O kurde! Jaka kolekcja :D świetnie sie prezentują lakiery ułozone kolorystycznie :D fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna półeczka, marzy mi się taka, ale chyba brakłoby mi ścian na moje laksy :-P

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow jestem pod wrażeniem :) Jaka pokaźna kolekcja lakierów :D


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  21. o mamusiu, co za kolekcja *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładna kolekcja ;)
    Bardzo podoba mi się ułożenie lakierów kolorami ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. boska kicia *.*
    Półeczka genialna :D
    no i piękna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę, że podobnie spędzamy wakacje :D Też przez ostatnie dni robiłam porządki w lakierach. Jednak nie miałam serca żeby wyrzucić jakąkolwiek buteleczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak ja Ci zazdroszcze ! ja mam zaledwie 20 :(

    OdpowiedzUsuń
  26. dziękuję za bardzo miłe komentarze ;**

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale piękna kolekcja, świetną masz szafeczkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakbym wpadła w te lakiery to długo bym z nich nie wyszła :P świetna kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mamma mia! Jaka kolekcja! :O I jak ładnie poukładałaś te lakiery :) A półeczka - jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja myślałam, że mam za dużo lakierów :D
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki