124 | Delikatnie z I love Hean #835 i naklejkami BornPrettyStore

Hej ;) Wróciłam wczoraj wieczorem, jestem baardzo mądra i nie posmarowałam się kremem do opalania... Skutki pewnie znacie. Trudno mi siedzieć, nie mówiąc o spaniu. Było zaje*iście.
Po przyjeździe czekało mnie mnóstwo miłych słów w komentarzach pod ostatnim postem. Bardzo dziękuję, niezmiernie się cieszę, że z chęcią tutaj zaglądacie i większości podoba się szablon, moje wpisy oraz zdobienia. Dziękuję za wspaniałe życzenia, mam nadzieję, że długo tutaj z Wami będę ;)
Było miło, a teraz wracany do rzeczywistości. Dzisiaj swatche, bo zdobieniem bym tego nie nazwała, lakieru o kolorze bardzo ładnym. Jeszcze takiego odcienia nie miałam.

Lakier I love Hean #385



Większość opisu taka jak i w mięcie z tej serii, o której pisałam TUTAJ. W skrócie: buteleczka taka sama, urocza 6 ml. Krycie po czterech cienkich warstwach - ostatnia po uprzednim dobrym wyschnięciu poprzednich. Nakłada się średnio, trochę smuży... ale wszystko się później wyrównuje. Szybciutko wysycha. Trwałości nie sprawdzałam. 

Kolor to brzoskwinia, ale nie taka jak peaches&cream, ciemniejsza i dużo bardziej pomarańczowa - prawdziwa brzoskwinka według mnie. Idealny kolor na lato. Strasznie mi się spodobał. Wspaniale się błyszczy.

Sam lakier to dla mnie za mało. Jako delikatny "bajer" dodałam złote naklejki kwiatki z Born Pretty Store. Na jednym arkuszu jest bardzo dużo takich naklejek, również w innych kształtach - jeszcze nie wymyśliłam dla nich zastosowania, ale pewnie niedługo to się stanie. Kwiatki wydają się najbardziej praktyczne. 


Naklejki wystarczy przyłożyć na do wyschniętego lakieru i lekko przydusić. Na koniec użyć utwardzacza czy jakiegoś bezbarwnego lakieru. Właśnie tutaj jest problem - po pomalowaniu bezbarwnym z kwiatuszków lekko starła się złota farba i na reszcie płytki powstał "złoty pyłek". Nie wiem czy to zauważycie na ostatnim zdjęciu. W sumie nie jest to nic złego i nawet nie popsuło zdobienia, a może to wina mojego bezbarwnego...

Naklejki fajnie się trzymają, tylko jak zwykle moja wypukła płytka tego nie ułatwia. Dlatego po bokach płatki nieco odstawały.


Takie lub inne wzory/kolory naklejek możecie dostać w Born Pretty Store TUTAJ za $ 2.98. Wysyłka jest darmowa na cały świat, niezależnie ile towaru zakupicie ;) Dodatkowo mam dla Was rabat 10% na kod TVL91. Zachęcam do zakupu ;)
Produkt dostałam za darmo do testów od Born Pretty Store. Fakt ten nie miał wpływu na moją recenzję.



Jak Wam się podoba taka delikatna wersja? Mi bardzo. Dobranoc ;*

38 komentarzy:

  1. Śliczny kolor, taki delikatny i dziewczęcy :D Masz piękne pazurki *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się! bardzo bym chciała zrobić zamówienie na tej stronce, jednak ciągle mam jakieś opory.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny mani.. bardzo mi się podoba:) kwiatki w takim kolorze wyglądają cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jest śliczny, a te naklejki są świetne! :) Takie urocze i ładnie prezentują się na paznokciu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pasują do Twoich paznokci. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiatki są świetne! Kolor lakieru tez ładny, ale nie mój.

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana jak zawsze sliczniutkie masz paznokietki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie także naklejki bardzo się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo:) Uwielbiam takie proste sposoby na ożywienie lakieru:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor piękny, a naklejki super się z nim łączą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie! A kolorek lakieru bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorek lakieru bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny, na takie kolory mam ostatnio chrapkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo delikatne i ładne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie! Kolor lakieru obłędny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor cudowny, całość przepiekna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zobaczyłam je i pomyślałam:"ojejku, jakie śliczniusie!" ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomysłowo! Ale tak z innej beczki - muszę powiedzieć, że dobrałaś fajniutki pierścionek do tego mani! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kolorek cudny, a i ozdoby bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdobienie! Bardzo mi się podoba :D A kwiatuszki dodaja uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. idealne!:)

    Co myślisz o wspólnej obserwacji? :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  22. no toż to szok :D i jeszcze za taką cenę.. jednak nie znalazłam tych kolorków co chciałam :)

    świetny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne paznokcie :) !
    Fajny pomysł z takimi naklejkami :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny odcień lakieru! <3 Szkoda, że są one tak trudno dostępne w drogeriach i trzeba zamawiać je przez internet :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale to super wygląda z tymi naklejkami :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przecudny mani, mam podobne naklejki - kwiatuszki tyle, ze srebrne :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie! Delikatnie i elegancko! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne te naklejki, muszę się za nimi rozejrzeć na BPS. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.