123 | Rok od założenia ZjemCiKlapki

Witam ;)
Jak widzicie po tytule, właśnie dzisiaj mija rok od pojawienia się pierwszego wpisu na tym blogu. 06.07.2012 czyli jeden z nudnych, wakacyjnych dni, w których to wymyśliłam sobie kolejne zajęcie, na nudne wieczory. Jeszcze wtedy nie miałam zielonego pojęcia o tym, że tak mnie wciągnie ta blogowa rzeczywistość i nie będę mogła przeżyć dnia bez zajrzenia tutaj bądź na Wasze blogi. 































Pierwsze wpisy i zdjęcia zdecydowanie do najlepszych nie należały, długo nie mogłam się określić, jak to wszystko będzie wyglądać. W sumie nadal dużo zmieniam. Kto zagląda tutaj dosyć często i od dawna, wie, że szablon zmienia się bardzo często i za każdym razem jest to coś innego. Nie lubię nudy.

Po co założyłam bloga? Hmmm, sama zadaję sobie to pytanie, nie pamiętam co mnie wtedy tknęło, ale dziękuję temu czemuś/komuś, że to zrobił, bo pisanie dla Was i pokazywanie zdobień, pisanie recenzji czy ogólnie zaglądanie tutaj stało się nieodłącznym elementem życia, sprawia mi ogromną radość i na pewno czas spędzony tutaj nie był stracony. Wydaje mi się (mam nadzieję, że też to widzicie), że od pierwszego wpisu poczyniłam ogromne postępy, a blog odmienił się o 180 stopni. 

Teraz zaczną się podziękowania :D Także dziękuję Wam moje drogie czytelniczki (i czytelnicy także, jeżeli takowi są) za miłe (te nie miłe również) komentarze, obserwację, dobre rady, miłe słowa... Za to, że po prostu jesteście. Dziękuję, że przez rok prowadzenia tej strony, mogłam rozwinąć swoją pasję, "podkształcić" się w dziedzinie zdobienia paznokci, grafiki, poznać Wasze cenne rady, przeczytać mnóstwo przydatnych opinii i poznać wiele kosmetyków, które zagościły na stałe w mojej łazience/kosmetyczce. Ahh i oczywiście za motywację do kupowania następnych lakierów! ;D

Przez rok zaobserwowało mnie 390 osób, blog został wyświetlony 37700 razy, zostawiono 2318 komentarzy przy 123 wpisach. Na facebooku mam 206 polubień, a na bloglovin 166 obserwatorów. Jeszcze raz dziękuję, bo nie spodziewałam się, że ktoś może chcieć oglądać/czytać moje wpisy, to miała być zabawa na krótko i chyba pierwszy raz w życiu wytrzymałam przy swojej chwilowej zachciance i nadal lenistwo nie przezwyciężyło chęci do napisania kolejnego posta.

Czyli opłaca się założyć bloga, same plusy, brak wad - tak ja to widzę. Jeżeli macie jakieś wątpliwości to ten post je mam nadzieję rozwieje ;**
Oficjalnie informuję, że pod tym wpisem proszę o szczere opinie i komentarze na temat bloga! Co trzeba zmienić, co wyrzucić, czego Wam brakuje. Na prawdę czekam na takie komentarze.

Tymczasem za 10 godzin jadę smażyć d*pę nad jeziorko... o ile będzie pogoda. Także pozdrawiam ;*

26 komentarzy:

  1. Gratuluję Kochana :) Życzę Ci kolejnych latek :) A co do bloga to bardzo podoba mi się nagłówek. Jest świetny :) Taki delikatny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. krótko tu jestem, ale co jakiś czas zaglądam. A to dlatego, że zawsze coś mnie zaciekawi

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę więc kolejnych udanych lat!
    Ja się nie mogę doczekać mojego pierwszego roczku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje i wszystkiego dobrego :) Kolejnych lat blogowania :*
    A co do bloga, to najważniejsze, żeby odpowiadał Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ma się do czego przyczepić, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje :)
    podoba mi się tu wszystko, głównie to, że na górze są ułatwiające życie zakładki oraz że jest rozwijana lista archiwum :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urodzinowe buziaki. Gratuluję wytrwałości no i życzę wiele lat blogowania, miliona obserwatorów i wspaniałych współprac. Nic bym nie zmieniała - jest idealnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :) Oby kolejny rok był równie owocny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję!!!
    mnie podoba się tutaj bardzo! nie zmieniaj nic.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! :-) Ja również nie lubię "nudy" i staram się regularnie zmieniać szablony. Po pewnym czasie po prostu chcę zmian, świeżości. Mam nadzieję, że obie wytrwamy w tym świecie i wena nam nie wygaśnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i życzę wytrwałości, weny oraz wielu sukcesów :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i życzę dalszych blogowych sukcesów :) A jeśli chodzi o zmianę na blogu to kolorystycznie dla mnie jest idealnie. Gdybyś jednak coś chciała zmienić to może górny baner?

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i życzę kolejnych lat w których będziesz z chęcią dla Nas pisała.:-)
    Ja również założyłam bloga ze względu na nudę chciałam zobaczyć czy komuś spodoba się to co robię. I właśnie dzięki temu co napisalaś będę się coraz bardziej starać, mimo to ze jak na razie nie mam wielu czytelników.
    Jeszcze raz dziękuję Ci za to co napisałaś i gratuluję tego roczku. :-)<3

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje! :) obyś miała tyle chęci dalej do pisania dla nas :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje i kolejnych owocowych lat życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sto lat:) Bloguj wytrwale jeszcze przez kolejne lata:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje!;] też się zamierzałam dzisiaj smażyć nad jeziorkiem, ale nie wyszło;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Twój blog jest jednym z moich ulubionych :) bardzo lubię tutaj wchodzić :) pierwsza rocznica to przeżycie, masz niesamowite statystyki jak na pierwszy rok, napewno wzrośnie Ci oglądalność, bo blog jest bardzo dobry, przejrzysty, zdobienia na prawdę ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na razie nie zmieniaj tutaj nic, bo jest strasznie ładnie ;) Życzę Ci również kolejnych lat blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję :)! I życzę dalszych sukcesów :)
    a teraz już obserwuję Twojego bloga:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wytrwałości i życzę jeszcze wiele wspaniałych lat z blogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuję wszystkim za wspaniałe życzenia ;)
    cieszę się, że blog Wam się podoba i z chęcią tutaj zaglądacie.
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje :D kolejnych sukcesów i lat;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.