122 | I love Hean #834 + złote heksy AllePaznokcie

by - 00:16

Dobry wieczór ;D bo jak tu inaczej witać się o tej porze. Nie mam chyba nic ciekawego do powiedzenia, więc zabieram się do pokazywania pazurków. Nic wyszukanego nie stworzyłam, ale ta piękna mięta mnie zauroczyła.

Lakier I love Hean #834



O czterech lakierach tej firmy wspominałam Wam nie dawno, dostałam je za jedno z moich zdobień w jakimś konkursiku na fb ;) Trafiły mi się znakomite kolory. Jako pierwszy z nich, na pazurkach wylądował nr 834 czyli piękna, niezbyt jasna mięta. Kolor jak najbardziej na czasie i w dodatku pasuje każdemu ;) Na paznokciach fantastycznie lśni.

W szklanej, uroczej buteleczce mamy  6 ml lakieru. Pędzelek wygodny, trochę cienki, ale przynajmniej nie pobrudziłam sobie skórek. Konsystencja rzadka, może się lekko rozlewać, polecam nakładać cienkimi warstwami. 
Właśnie i tu zaczynają się schody. Przy nakładaniu smuży i ściąga poprzednie warstwy, ale ostatnia po uprzednim dobrym wyschnięciu wcześniejszych, wszystko ładnie wyrównuje. Do pełnego krycia potrzeba 4 warstw! O tyle dobrze, że to jedyny minus tego lakieru, ponieważ schnięcie zajmuje mu chwilę. Jakież było moje wielkie zaskoczenie gdy po tylu warstwach lakier szybciutko wysechł. Wiadomo, nie był to czas jak po wysuszaczu, ale też nie pół dnia. Dosłownie kilkanaście minut. Trwałości nie sprawdzałam, ale po trzech dniach miałam tylko starte końcówki.


Nie wiem gdzie i za ile te lakiery można dostać, ale orientuję się, że jest ogromna gama kolorystyczna i polecam. Jak już zdążyłam zauważyć - jasne kolorki są trochę problematyczne (więcej warstw), ale ciemniejsze już nie. O tym w kolejnych wpisach ;)

Na serdecznym i kciuku dodałam złote holograficzne plastry miodu o nr 17, które dostałam w paczce od AllePaznokcie. Są one normalnej wielkości - średnica 3 mm. W plastikowym słoiczku mamy ok. 2g czyli jak pisze producent 8 tys sztuk. Plastry miodu nadają się do wtapiania w akryl, jak również do zdobienia paznokci jak to zrobiłam ja. Wystarczy, że na lekko mokry lakier położymy heksy i lekko przydusimy, następnie pokryjemy paznokieć lakierem bezbarwnym lub utwardzaczem. Można je także przykleić na specjalny klej. Dostaniecie je TUTAJ za jedyne 2.50zł. Dostępne są w ogromnej gamie kolorów oraz kształtów ;)

Jakie są moje wrażenia? Całkiem fajna ozdoba i dobre urozmaicenie jak nie mamy zbyt dużo czasu, a chcemy coś innego niż zawsze. Mam dosyć wypukłe paznokcie, dlatego heksy po bokach odstawały, myślę, że dla mnie bardziej odpowiedni byłby mniejszy rozmiar. Właśnie odstawanie boków przyczyniło się do krótkiej trwałości... i niestety już na drugi dzień obudziłam się z brakującymi błyskotkami. Haczyły, więc prędzej czy później i tak by odleciały. 
Po zmyciu raczej nie nadają się do ponownego użytku. W dodatku farbują płytkę - w miejscu po heksach, mimo kilku warstw lakieru mam żółte plamki... Zastanawiam się, czy to chwilowe i zmyje się przy następnym usuwaniu lakieru, czy jednak mocno zafarbowały. Mimo wszystko polecam ;) Fajny gadżet.


Heksy dostałam za darmo, do testów w ramach współpracy z AllePaznokcie. Fakt ten nie miał wpływu na moją recenzję.

 Dziękuję, że jest Was coraz więcej ;)

Zobacz także:

28 komentarzy

  1. Proste i eleganckie :P A mięta faktycznie boska <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Zakochałam się w tej mięcie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię akcesoria z Allepaznokcie, są tanie i jest ich ogromny wybór, a przy okazji mam sklep w mieście :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny ten kolor, w końcu się do niego przekonałam. A za złotem szaleję, więc mani przypadł mi do gustu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się Twój mani :) Do mięty w czystej postaci przekonałam się dopiero w tym roku i od razu zdążyłam się zakochać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie to wygląda. poza tym zazdroszczę długości i zadbanych paznokci :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdobienie.
    Mięta bardzo ładna, buteleczka fajnie wygląda z tym serduszkiem :)
    ozdoby od AllePaznokcie są fajne, ale daj znać czy uda Ci się wybielić te żółte plamki czy co się z nimi dzieje

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor lakieru i zdobienia również fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny efekt, świetne połączenie kolorów, super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne klory :-) a zdobienie wyszło bardzo elegancko:-)
    Obserwuje i zapraszam do mnie .
    http://nailofmylifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten kolorek cudny, ale do pierdółek typu ćwieki, dzety i inne gadżety jakoś nie mogę się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny kolorek :) Genialnie wygląda z tymi heksami :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Serio farbują? Łoo. Dziwne to!
    Ładne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio lubuję się w takich mani

    OdpowiedzUsuń
  16. ja zawsze te ozdoby nazywam plastrami miodu :D Podoba mi się ich akcent na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kolor piękny, a i zdobienia ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. o kurczę, paznokcie jak marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. lakier jak widzę troszkę problematyczny, ale cały mani jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki