120 | Zabawa w ciepło-zimno czyli lakier termiczny AllePaznokcie

Witajcie kochani ;)
W końcu nadszedł ten upragniony 28 czerwca, od tej chwili mogę z czystym sumieniem nie dotykać się do żadnej szkolnej książki i zeszytu oraz zapomnieć o znienawidzonych równaniach, deltach, związkach organicznych i innych "niepotrzebnych" wymysłach. Jednak nie będę się nudzić... na biurku obok, leży stos lektur, które mam zamiar przeczytać. Znając życie skończy się to na obejrzeniu okładki, a pochłonę kilkanaście książek, które nie mają nic wspólnego z lekturami. Po za tym mam w planach nadrobić moje filmowe zaległości - cała lista spisana... teraz tylko oglądać. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić, bo nawet tego mi się nie chce -.-' Cały czas bym spała.

Nie zamulam więcej. Dzisiaj mam dla Was swatche lakieru, który dostałam niedawno w przesyłce od AllePaznokcie. Swoją drogą bardzo się cieszę i dziękuję za możliwość przetestowania produktów do paznokci, które marzyły mi się od dłuższego czasu. Tak również było z tym lakierem, przygotujcie się na dużą ilość zdjęć. (Przepraszam za mocno widoczne skórki, ale moczyłam ręce w wodzie by pokazać Wam efekty.)

Lakier termiczny #03, AllePaznokcie


Od "czapątku" jak zwykła mawiać moja matematyczka - lakier umieszczony w zgrabnej, malutkiej buteleczce 5ml, są to miniaturki - natomiast w hurtowni dostępne są również pełne wersje o pojemności 10ml. Lakiery posiadają krótki pędzelek, który średnio sprawdza się w długich paznokciach i trzeba się trochę namachać, ale to drobnostka. 

Lakier ma słabe krycie, ale po 3-4 warstwach uzyskujemy doskonały efekt. Nie zauważyłam problemu z wysychaniem, co dla mnie jest mega dużym plusem w przypadku tylu warstw. Nie wiem jak lakier zachowałby się po użyciu wysuszacza, ale pewnie jego termiczne właściwości nie uległyby zmianie.


Przy nakładaniu nie ma większych problemów, na początku powstają smugi, ale potem wszystko ładnie się wyrównuje. Konsystencja dobrze wyważona, nie powinna nikomu sprawiać problemu.

Przejdźmy do efektów wizualnych. Nr 03 to połączenie różu i fioletu z mnóstwem malusieńkiego srebrnego shimmeru. Lakier jest fioletowy gdy mamy zimne ręce, a oczojebnie różowy, gdy nasze ręce są ciepłe. Na dłuższych paznokciach można uzyskać fajny efekt przejścia koloru ;)


U mnie przeważnie paznokcie były różowe, ale w zimie pewnie byłoby na odwrót, bo mam wiecznie zimne dłonie. Miałam momenty, że podczas mycia rąk bawiłam się wodą i nie mogłam się napatrzeć jak te kolory fantastycznie się zmieniają *.* Strasznie podoba mi się ten lakier.


Trwałość jak dla mnie super. Po 4 dniach nie zauważyłam ani odprysków, ani nawet startych końcówek. Ale jak wiecie trwałość to kwestia dosyć względna, a ja na co dzień nie robię rzeczy mogących zmniejszyć trwałość lakieru - typu zmywanie czy chociażby sprzątanie... W sumie jakby przetrwał sprzątanie łazienki i detergenty, to chyba musiałby być mega dobry ;D

Lakiery te dostępne są w hurtowni internetowej AllePaznokcie (teraz w promocji) za 5.50zł. Mnóstwo kolorów do wyboru. Polecam, bo efekt świetny. Nie mogę doczekać się wypróbowanie drugiego lakieru i zastanawia mnie, czy inna wersja kolorystyczna też tak mi się spodoba.

I jak Wam podoba się takie rozwiązanie? Zero nudy i rutyny ;) jak dla mnie bomba.


Lakier dostałam za darmo w ramach współpracy z hurtownią internetową AllePaznokcie. Fakt ten nie miał żadnego wpływu na opinię zawartą w recenzji.

Tyle na dzisiaj. Buziaki ;*

28 komentarzy:

  1. bardzo podobają mi się lakiery termiczne, chciałabym jakiś przygarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt bardzo fajny ;) Podoba mi się ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy, choć na ten temat opinie są podzielone.
    a to oznacza, że trzeba je przetestować na własnych paznokciach ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemne kolory :) Nie miałam jeszcze nigdy lakieru termicznego...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój lakier termiczny z Allepaznokcie potrzebował dużooo czasu by wyschnąć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie czytałam, że one długo schnął i się zaskoczyłam bo u mnie był to przeciętny czas przy tylu warstwach i nawet nie zdążyłam sobie go porysować

      Usuń
  6. W końcu na pewno się zaopatrzę w jakieś termiczne cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba. kojarzy mi się troszkę z holograficznymi lakierami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się efekt jaki pozwalają uzyskać.
    Muszę sobie kupić choć jeden taki.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne są te lakiery, a Twój wygląda fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny efekt, nie mam jeszcze takiego cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolejny lakier który muuuszę mieć! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. dobra cena i fajny efekt...ogólnie bardzo mi sie podobają lakiery termiczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi się kolor, a raczej kolory tego lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz coś takiego widzę - zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się :) Muszę w końcu upolować jakiś dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. genialna sprawa, nigdy wczesniej o tym nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama się zastanawiałam nad kupnem tego typu lakierów i teraz już się nie zawaham :) Strasznie podoba mi się efekt :)

    Przy okazji zapraszam na rozdanie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, super! ja też chcę taki lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam dokładnie ten sam, jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.