118 | "Barbiowy" piasek mam i ja ;)

by - 13:08

Siemka ;)
Dzisiaj wybieram się na ognisko i mam nadzieję, że pogoda nie sprawi nam niespodzianki... podobno wieczorem mają być burze, ale trzymam kciuki by ich nie było. W każdym razie moje pytanie do Was - czy znacie jakieś skuteczne sposoby na komary??


Kiedyś wspominałam o nowych lakierach, dwa z nich wylądowały od razu na pazurkach. Połączenie bardzo udane kolorystycznie jak i fakturą. Znowu przewija się efekt piaskowych paznokci. Zapewne jesteście już znudzeni tym, ale co ja zrobię, ze kocham te lakiery i mając zaledwie trzy muszę je zaprezentować ;p


Na paznokciach wylądował lakier Golden Rose Holiday #65 oraz Pierre Rene Top Flex #204 Passion. O GR nie będę dużo mówić, bo wszystko została napisane TUTAJ przy kobaltowym piasku z nr 61. W każdym razie nakłada się super, potrzeba dwóch warstw, szybko wysycha, doskonale się trzyma. Ogólnie na plus.



Natomiast Top Flex już nieco mnie zdenerwował. Kolor ok i świetnie się błyszczy, chyba nieco żelowe wykończenie. Do pełnego krycia potrzeba niestety trzech warstw... które wcale ekspresowo nie wysychają. Za to trwałość dobra, tylko po kilku dniach zostają rysy i zadrapania i lekko matowieje.



Oba kolory bardzo mi się podobają i zauważyłam, że róż nie jest taki zły... W każdym razie na paznokciach wygląda bardzo korzystnie i go polubiłam. Cały mani nosiłam coś około tygodnia i wszystko ładnie się trzymało, pod koniec były tylko starte końcówki i zmatowienie, a piasek nieco się wygładził.




Jakież było moje zaskoczenie, gdy wczoraj przychodząc ze szkoły, czekały na mnie dwie paczuszki, a kilka godzin później kurier przywiózł jeszcze jedną ;) 
Paczka od AllePaznokcie, bardzo dziękuję, są to rzeczy, które od dawna chciałam wypróbować, a holograficzny lakier śnił mi się po nocach :D Teraz mam go już na pazurkach i powiem tylko, że jest przepiękny, dokładnie taki jak go sobie wyobrażałam.


Kolejna też z lakierami, z nowej gamy kolorystycznej I Love Hean, za jedno z moich zdobień, w konkursie na fanpage'u HEAN.


I ostatnia to produkty do testów od Perfecty. Kiedyś dostałam się do testów również na facebooku.


Także będzie co pokazywać w wakacje ;] Tymczasem lecę, bo zaczyna się robić gorąco, buziaki ;*

Zobacz także:

35 komentarzy

  1. O Golden Rose Holiday marzę i chyba się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś mi nie pasuje to połączenie piasku z tym lakierem :) Jednak osobno jak najbardziej, bo kolory są piękne. Piękne kolory tych lakierów z Hean. Czekam na ich prezentacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)
      jasne, pojawią się pewnie niedługo.

      Usuń
  3. Ale świetne paczki! ja też się przyłączam do pytania o komarach !:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi podoba się Holiday pastelowo różowy i chyba sie na niego skuszę, chociaż piaski dla mnie efektu "wow" nie robią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na recenzje kremu do twarzy z perfecty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, na pewno będzie. sama jestem go bardzo ciekawa ;)

      Usuń
  6. taki róż kupuje i te pastelowe lakierki boskie są miłego testownia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe te lakiery GR :)
    Muszę się wybrać do mojej drogerii :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Na kilku blogach widziałam jasnoróżowy piasek ale twój podoba mi się zdecydowanie bardziej.Wygląda ślicznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, ja poszłam po jasno różowy, a wyszłam z tym z drogerii. ładniejszy ;)

      Usuń
  9. Podoba mi się mani, choć piaski osobiście mnie nie kręcą :)
    Fajne lakierowe zdobycze, czekam na prezentacje na pazurkach:D
    A i perfecta fajna ...miałam kiedyś ten krem i byłam bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie piękne lakiery. jestem bardzo ciekawa tych termicznych. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się te piaski. ;) Ale nie mam nigdy czasu się po nie wybrać;)

    OdpowiedzUsuń
  12. miłego testowania i ten piasek różowy GR jest piękny ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten piasek jak piasek, ale ten kolorek na serdecznym jest cudowny *_* !

    OdpowiedzUsuń
  14. ten różowy piasek bardzo fajnie się prezentuje - podoba mi się :)
    udanego ognicha!

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy ten pierwszy od prawej lakier z Hean to lakier świecący w ciemnościach czy tylko mi się wydaje??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak ;) ale jak na razie pierwszej próby nie przeszedł ;/ zobaczymy następnym razem.

      Usuń
  16. Ooo ja też mam te lakiery z firmy allepaznokcie :)
    Zapraszam na rozdanie http://daquerreblog.blogspot.com/2013/06/drugie-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kolorki, ten piaskowy niesamowity <3 W wolnej chwili zapraszam do mnie, na: http://ourloveourpassion.blogspot.com/ :) Chętnie wpadnę tu jeszcze nieraz :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne paczuszki, pokazuj szybciutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się piasek... Muszę go jutro kupić
    zapraszam do siebie, abc-kobiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny ten różowy GR! Po zdjęciach wydaje się lepszy niż Paese pod względem teksturowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam piaski GR :) i ten odcień także, właśnie niedawno miałam go na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też teraz mam piaskowy lakier na paznokciach :) Własnie mam zamiar robić zdjęcia :D Nie przepadam za różem, ale ten bardzo fajnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jakoś nie mogę się przekonać do piaskowych lakierów, a widzę je wszędzie :p nie mogę się doczekać paznokci z lakierem termicznym

    OdpowiedzUsuń
  24. jej nie moge sie napatrzec na to jak Ci sie pieknie zmieniły skorki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, bardzo miło że widać poprawę, ale jeszcze nie jest tak idealnie. ale mam zamiar teraz trochę odżywić paznokcie i skórki i dać im chwilę wytchnienia ;)

      Usuń
  25. Kolor Golden Rose bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie noszę różów, ale w sumie w połączeniu z odpowiednim ubraniem może to wyglądać nawet klimatycznie :) Fajne produkty dostałaś od Perfecty.

    OdpowiedzUsuń
  27. och, nie wyobrażam sobie nie mieć dwóch kolorów na paznokciach :P
    Bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki