117 | O.P.I Alcatraz... rocks - pięknie migoczący piasek

Hej kochani ;)
U Was też taka piękna pogoda? Z chęcią poszłabym się trochę opalić, ale niestety muszę robić co innego. Może jutro na chwilę uda mi się "zakosztować" słońca.
Jako, że już prawie mam wakacje i nie mam zamiaru nawet zaglądać do podręczników i zeszytów, to zapowiadam, że posty powinny pojawiać się częściej ;) Muszę zająć się blogiem, bo trochę zaniedbałam ostatnio.
Dzisiaj mam dla Was recenzję i swatche jednego z moich ulubionych lakierów. Dostałam go do testów od Testuj z Creative Magazine i bardzo dziękuję za możliwość wypróbowania lakierów OPI.

O.P.I Alcatraz... Rocks - płynny piasek



Lakier ten pochodzi z zimowej kolekcji O.P.I San Fancisco inspirowanej kolorami tego miasta. Lakier umieszczony jest w, typowej dla Opików, szklanej buteleczce z plastikową nakrętką. Pędzelek jest idealny, średniej szerokości, bardzo dobrze nakłada się nim lakier, nie ma opcji by pobrudzić sobie skórki - co w moim przypadku jest mega plusem.

Sam lakier w buteleczce wygląda znakomicie... Zresztą nie tylko w niej, bo na paznokciach równie ładnie, chociaż traci minimalnie na uroku. Nakłada się bardzo dobrze, nie robi smug, zacieków etc. 


Ma doskonałą konsystencję i nie rozlewa się na skórki, przez pierdyliard drobinek jest ona nieco gęstsza niż w kremowym lakierze, ale to właśnie jest na plus. Do pełnego krycia potrzeba dwóch nieco grubszych warstw, tak by drobinki dobrze się rozłożyły. 




















Co do efektów wizualnych: jest to tzw. sand glitter czyli posiada domieszkę przeróżnych brokatowych drobinek. Widać w nim srebrne, fioletowe, zielone, różowe, żółte i niebieskie brokaty - chociaż ktoś bardziej wnikliwy dopatrzyłby się jeszcze kilku kolorów. Ta kolorowa bomba zatopiona jest w fioletowo-granatowej bazie. Całość daje bardzo stonowany, ale piękny efekt. Po wyschnięciu paznokcie są matowe i delikatnie chropowate. Piaskowa faktura jest bardzo dobrze widoczna. W słońcu lakier ładnie się mieni.

Pierwsza warstwa lakieru wysycha bardzo szybka, druga już trochę wolniej, ale po 15 minutach nie ma się już co bać, że manicure zostanie zniszczony. Co do trwałości, to na odżywce trzymał się idealnie przez ok. 5 dni, później pojawiły się starte końcówki. Natomiast bez żadnej bazy, po 3 dniach miałam już sporo starte końcówki, ale odprysków nadal brak nawet do 7 dni ;) Czyli trwałość jak dla mnie bardzo dobra, ale jak wiadomo wszystko zależy od indywidualnych czynników.

Ogólnie był to pierwszy piasek w mojej kolekcji, zresztą również jeden z pierwszych Opików. Stał się jednym z moich ulubieńców, zarówno przez kolor, ale przede wszystkim przez wspaniałą fakturę. Kocham te piaskowe lakiery <3 (chociaż jak na razie mam zaledwie 3). Jeszcze dodam, że zmywa się zupełnie bez problemu ;)

Lakier po ok. 4 dniach

Lakiery O.P.I. jak wiadomo mają swoją cenę, ale myślę, że dla takich efektów warto w nie zainwestować. Jestem z niego bardzo zadowolona.


Lakier dostałam do testów od Testuj z Creative Magazine. Fakt, że otrzymałam go za darmo nie wpłynął w żaden sposób na moją opinię. 

***

Po za tym, kilka dni temu dostałam box ambasadorski od Face&Look. Paczkę miałam odebrać w określonym sklepie, ale jak się okazało później, ten sklep już nie istnieje... Więc po szybkiej wymianie maili z face&look, na drugi dzień paczka dotarła kurierem. Bardzo dziękuję.


W boxie były: ulotki i dwa czasopisma - Face&Look oraz Cosmetic Reporter (w którym zresztą przeczytałam bardzo ciekawy artykuł o parabenach i ich prawdziwym obliczu). Po za tym była tam masa próbek i kilka pełnowymiarowych produktów.





Under Twenty (próbki):
* Kremowy żel do mycia twarzy, Anti! Acne, cera wrażliwa.
* 2w1 aktywny żel-peeling myjący, Anti! Acne Intense
* Peeling myjący przeciw zaskórnikom, Anti! Acne
* Aktywny krem chłodzący na blizny potrądzikowe, na noc, Anti! Acne Intense

FlosLek (próbki):
* Anti-Aging Kuracja hialuronowa, przeciwzmarszczkowy krem na dzień
* Arnica, nawilżający krem arnikowy
* Intymnie, regenerujący żel do higieny intymnej
* Seria męska, krem regeneracyjny przeciwzmarszczkowy

Lirene (próbki):
* Ideale restructure, krem spłycający utrwalone zmarszczki 45+
* Folacyna proTelomer, przeciwzmarszczkowy krem liftingujący 50+
* Folacyna proTelomer, krem regenerująco-wygładzający 60+
* Folacyna proTelomer, wzmacniający krem odbudowujący na noc 70+

Bell:
* czerwony lakier bazowy Colour Base
* tester błyszczyka Air Flow Lip Gloss 03

Dax Cosmetics:
* ochronny krem do twarzy na słońce SPF 30
* kaszmirowa baza wygładzająco-rozświetlająca

Ingrid Cosmetics:
* cień do powiek Luxury #38

Z niektórych próbek jestem bardzo zadowolona i ciekawa efektów, między innymi tych przeciw trądzikowych etc. Natomiast większością rzeczy się podzielę, bo krem 70+ raczej nie dla mnie -.-' Strasznie podoba mi się ten błyszczyk Bell, ma cudowny kolor... sęk w tym, że ja nie używam takich rzeczy i mi nie pasuje chyba. ;(

To tyle. Pozdrawiam i zabieram się do swoich zajęć. ;*

22 komentarze:

  1. Cudownie ten lakier wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. za piaskami nie przepadam ale ten wygląda znakomicie:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  3. jest super! przypomina mi confidential od P2 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwię się, że jesteś zadowolona.. coś pięknego ten lakier... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kosmetyki :D ja blada jak ściana, nie ma czasu na słońce, ale może również jutro się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny jest - efekt bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. widze ze stan Twoich skorek sie znacznie poprawił:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie tak! ;) nie obgryzam już i dlatego lepiej

      Usuń
  8. Ja studiuję na dolnym śląsku w PWSZ w Głogowie. Niby PWSZ ale według mnie ten kierunek jest świetny. Można przez 3 lata spróbować różnych dyscyplin artystycznych np malarstwo rzeźba, fotografia, grafika warsztatowa itd. Właśnie za 4 dni się bronię i złożyłam podanie na ASP w Poznaniu na fotografię i mam nadzieję, że się dostanę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojjj no taki ładny lakier, taki drogi i niedostępny :(

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny :) bardzo przypomina mi P2 nr 050 <3

    OdpowiedzUsuń
  11. W buteleczce podoba mi się bardziej, ale na paznokcie też sama chętnie bym go nałożyła :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.