116 | Tęczowy gradient

by - 17:01

Hej ;)
Oj to był strasznie leniwy weekend, ale jeszcze się nie skończył, a przede mną kilka rzeczy do zrobienia. Jednak ja nie o tym. Dzisiaj chciałam Wam pokazać zdobienie, które zrobiłam kilka dni po 1. czerwca - czyli paznokciowym dniu Skittles. Zdobienie nieco spóźnione, ale chyba dosyć udane, przynajmniej bardzo miło mi się je nosiło (heh, nie czuję kiedy rymuję :D ).
Tęczowy gradient to coś, co dawno chciałam zrobić, ale nigdy nie miałam na to czasu. Nie ukrywajmy, trochę babrania się w tym zdobieniu jest. Przejścia między kolorami nie do końca wyszły jak powinny, jednak nie rzucało się to, aż tak w oczy. Co do zdjęć, to przepraszam, że niektóre są w dosyć słabej jakości, ale aparat nieco zwariował przy takiej ilości kolorów i braku słońca... Dlatego jest jak jest. 
I nie bijcie za niedokładnie wyczyszczone skórki. Ile ja się przy tym namęczyłam, to tylko ja wiem... Lakier "powpadał" w rowki w mojej wysuszonej skórze i za nic nie mogłam tego doczyścić -.-' Ale po kilkukrotnym umyciu rąk, skórki wyglądały lepiej.
Zapraszam do oglądania zdjęć, których jest dosyć sporo, nie mogłam się zdecydować na mniej ;)






Do zdobienia użyłam wielu lakierów, jeżeli któryś z tych kolorów bardzo Was interesuje, to pytajcie w komentarzach. Jako baza posłużył mi biały lakier, a gradient wykonałam zwykłą kuchenną gąbką... ale pewnie znacznie lepiej wyglądałby nałożony taką do makijażu. Na koniec top coat NYC, który wszystko wyrównał, wysuszył i dodał blasku. Zdobienie to nosiłam ok. tydzień.





I jak Wam się podoba taka wersja gradientu? Jak dla mnie jest bardzo pozytywna i idealna na lato. W dodatku prosta do wykonania.

Do napisania ;*

Ps. Czy któraś z Was jest dostała się do testowania kosmetyków Perfecty na Facebooku? Dostałyście już paczki? Bo czekam i czekam i nic nie ma.

Zobacz także:

43 komentarzy

  1. Ale cudnie to zrobiłaś!! Poczułam prawdziwe lato!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. spoko, z daleka nie widać skórek i wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. woow wyglądają mega oryginalnie! :D takiego mani jeszcze nigdy nie widziałam ;) ja zamierzam jutro pierwszy raz zrobić gradient! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powodzenia życzę ;) nie jest to takie trudne.
      dziękuję.

      Usuń
  4. Ładne i bardzo efektowne zdobienie :) fajnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory.Idealna propozycja na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są, na pewno wypróbuję gdy tylko znajdę więcej wolnego czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie kolorowe paznokcie, wyszło cudnie :) Świetne przejścia :P)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne pazurki zmalowałaś:))

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne;)
    musze spróbować takie zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki gradient kusił mnie od dawna, a teraz naoglądałam się Twoich zdjęć to już całkowicie przepadłam :)
    Ah, niech tylko paznokcie mi ciut urosną :D

    OdpowiedzUsuń
  11. też wtedy chciałam zrobić gradient ale brakło mi czasu na to :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mega pozytywne kolorki, idealne na lato!

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje pazurki wyglądają fantastycznie! :) Niesamowicie mi się podobają kolory i ta energia, super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo pozytywne, świetne wręcz ;)
    + obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż oczopląsu dostalam! Uwielbiam tęczę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. boskie są te paznokcie, też chce takie.
    na lato bomba !

    zapraszam do mnie !!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy efekt, ale pewnie dużo z tym zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealnie! Wspaniałe połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne te kolory przechodzą!:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mani jest cudowne! Świetnie dobrałaś kolorki szkoda że nie dało się domyć skórek- wtedy było by idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie lubię takie kolorowe połączenia :) Rewelacyjnie wykonałaś wzorek :) A skórkami się nie przejmuj, ja ciągle męczę się, żeby moje wreszcie wyglądały idealnie po pomalowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super połączenie kolorów!
    A co do skórek to ja tez zawsze mam ten sam problem, ale biorę mały, płaski pędzelek maczam w zmywaczu i czyszczę tak skórki, bo patyczkiem kosmetycznym to mi nie czyściło dobrze lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale wesołe kolorki :) Od razu jakoś tak przyjemniej się robi :D

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładny mani taki kolorowy, wesoły i energiczny! ale wyczyściłabym skorki:))

    OdpowiedzUsuń
  25. cudnie wygląda ;) Zainspirowałaś mnie *-*

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajnie wyszła Ci ta tęcza, jak prawdziwa!

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowny :) taki gradient jest na mojej liście must have do wykonania i mam nadzieję, że to zrealizuję :) a co do skórek - mam to samo, wejdzie w rowek to koniec :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo wesoły i pozytywny mani :).

    OdpowiedzUsuń
  29. jestem pod wrażeniem jak świetnie Ci to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  30. Koncepcja mega mi się podoba, ale te zalane skórki... psują efekt.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki