115 | Podsumowanie Projektu Trendy 2013 + idealny turkus Lovely

Hej kochani moi ;)
Jest mi bardzo miło, że coraz więcej osób dołącza do obserwatorów i komentuje moje wpisy oraz lubi fanpage na FB. Bardzo się cieszę i dziękuję serdecznie za docenianie mojej pasji ;)
To był dobry tydzień, ale na weekend czekałam ze zniecierpliwieniem. Już bym chciała wakacji, a tu jeszcze trochę trzeba pochodzić... wszystkim nauczycielom raptem się zebrało na sprawdziany ;/
Przez jakiś czas będę Was męczyć moimi zapasami swatchy lub recenzjami, ponieważ skończył mi się wysuszacz, a ja już bez niego żyć nie mogę. Niedługo pewnie zamówię na all kilka buteleczek, ale chwilowo wstrzymanie... Bez niego ciężko mi robić jakieś wzorki, bo wszystko długo wysycha lub się rozmazuje.


W projekcie Trendy 2013 pominęłam jeden tydzień, mianowicie: biel i turkus. W końcu nabyłam idealny turkusowy lakier i nie mogę się na niego napatrzeć, taki jest piękny. Chciałam zrobić jakieś zdobienie, ale nie miałam pomysłu i powstały jakieś biało-srebrne ciapki... W sumie całość zmyłam na drugi dzień, ale coś pokażę, by nadrobić projekt.


Tło to Gloss Like Gel #427 od Lovely, kupiony za ok. 5zł w Rossmannie. Nakłada się dosyć średnio, w dodatku trafił mi się postrzępiony pędzelek, którym ciężko nie pomalować skórek -.-' Po za tym do pełnego krycia użyłam trzech cienkich warstw. Przy nakładaniu robią się smugi i nieestetyczne zgrubienia, ostatecznie wszystko trochę się rozpływa i nie widać tragedii... Chociaż może to po prostu efekt pierwszego malowania, a później będzie lepiej. Wysychał dosyć szybko, nawet nie zrobiły mi się odciski od pościeli w nocy. Efekt końcowy jest zadowalający, kremowe wykończenie w połączeniu z ładnym błyskiem.


















Co do zdobienia, to użyłam tutaj bieli Quiz Safari oraz srebra Golden Rose Classics Glamour #106.


Teraz podsumowanie tego świetnego projektu, w którym mogłam brać udział. Na prawdę, tematy na każdy tydzień były znakomicie przemyślane, a zdobienia można było wykonać na mnóstwo sposobów. Dziękuję za miłą zabawę i inspirację na 7 wspaniałych tygodni ;)




Tydzień 2.: Biel i turkus
(zdobienie z tego wpisu)












Któro zdobienie najbardziej przypadło Wam do gustu?? Hmm, ja jestem dumna z tego projektu. Bardzo skromnie mówiąc, podobają mi się wszystkie zdobienia oprócz dzisiejszego ;p

Dzisiaj to tyle.
Kiss. SheLazy.

17 komentarzy:

  1. Mi się najbardziej podobają kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie mogę się zdecydować, które najładniejsze... wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten odcień turkusu boski!
    a co do projektu - najbardziej przemawiają do mnie kwiaty i koronki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny ten kolorek, a zdobienie jak zwykle nie na moją cierpliwość ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciapki wyszły rewelacyjnie, kojarzą mi się z chmurkami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe zdobienia ja tak nie potrafię

    OdpowiedzUsuń
  7. życie lakierowej maniaczki bez wysuszacza to istny horror...

    piękne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj masz niestety rację ;D
      jak już "posmakowałam" tej wygody, to nie mogę bez niego żyć

      Usuń
  8. wszystkie twoje zdobienia z tego projektu są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudnie!! Masz na paznokciach niebo ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdobienia na projekt jak najbardziej udane i wyjątkowe, ach, że to już koniec :)
    Turkusowe zdobienie interesujące, fajny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiaty i koronka najbardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi najbardziej podoba się Etno i Paski :D
    A.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.