113 | Sercem Jamajka czyli zdobienie na konkurs u K.O.T.a + nowe nabytki

Cześć wszystkim ;)
Ostatnio mam mega dobry czas... jakoś tak na przekór kilku poprzednich miesięcy. Jednak nie chcę zapeszać, więc nic więcej nie mówię ;D 
Muszę w końcu popisać na blogu zaległe recenzje, ale strasznie nie chce mi się tego robić. Ciągle tylko paznokcie i paznokcie, chociaż mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza, bo to blog głównie paznokciowy, a recenzje różnych rzeczy jako miły przerywnik. Dlatego dzisiaj znowu zdobienie, ale już w następnym wpisie spodziewajcie się opinii.


Zdobienie to przygotowałam na konkurs u K.O.T.a, niestety wygrać mi się nie udało, może następnym razem ;( Tematem konkursu było "moje marzenie". Na początku nie mogłam się zdecydować, ponieważ moje marzenia raczej trudno wyrysować na pazurkach, w końcu padło na podróż na Jamajkę. Ohh, ile ja bym za to dała, by móc porozmawiać z prawdziwymi rastafarianami, posłuchać tradycyjnej muzyki, by zobaczyć Kingston, ale takie prawdziwe, nie z 5cio gwiazdkowego hotelu, by poczuć tamten klimat... Zabierzcie mnie tam. Może kiedyś uda mi się w taką podróż wybrać.

Tymczasem na paznokciach prezentuję zdobienie znowu w klimacie reggae/rasta, trochę Jamajki, trochę symboli. I tak na małym palcu widnieje Lew Judy (a przynajmniej miał tak wyglądać), symbol cesarza Etiopii - Haile Selassie I, jednoznacznie kojarzy się z rasta, a to z kolei z Jamajką. Na paznokciu serdecznym flaga Jamajki. Na środkowym trochę relaksu, czyli palmy na tle pięknego zachodu słońca. Na palcu wskazującym kolory rasta (flaga Etiopii), symbolizujące: czerwień - krew przelana podczas wal z najeźdźcami Afryki, żółty oznacza złoto zabrane przez kolonistów i dawne bogactwo Afryki, natomiast zieleń ukazuje Afrykę, jako spokojny kraj, oznacza młodość i wolność; dodałam także symbolicznie pacyfkę oraz napis One Love. Na kciuku święte zioło, zioło mądrości lub po prostu listek marihuany, czyli rośliny, która jest świętością dla rastafarianów i jej palenie stanowi rytuał.


Wydaje mi się, że symbole są dosyć łatwe do odczytu, mimo, że nie do końca wyszły mi tak jak chciałam. Mani nosiłam prawie tydzień, bardzo mi się podobało i jednocześnie wyrażało moje poglądy, uwielbiam takie połączenia.


***
Przez kilka ostatnich dni, głównie dzisiaj, przybyło mi sporo nowych rzeczy. Kilka kupiłam, większość dostałam jako spóźniony prezent (za co bardzo dziękuję dziewczyny <3). Krótko zaprezentuję, co mam nowego.


Szampon Timotei z różą jerychońską - wymarzona objętość - kupiony w Rossmannie na promocji za 5.99zł, mocno na niego liczę, zobaczymy co będzie ;) Kolejne masełko do ust z Nivea, tym razem malinowe.
Kolczyki piramidki oraz pierścionek, w którym zakochałam się do pierwszego wejrzenia, srebrny słoń - mam nadzieję, że będzie przynosił mi szczęście.

Dostałam też paczuszkę z trzema lakierami Pierre Rene, za największą ilość głosów w projekcje Hobby u Justine. Bardzo dziękuję <3 Śliczne kolory to Top Flex Longlasting #204 Passion, #211 Holiday Dream, #231 Be Happy.


W końcu też doczekałam się lakierów, na które czaiłam się już bardzo długo i wydawały mi się niezbędne. Niektóre to też okazyjny zakup. Na razie koniec z lakierami, bo mnóstwo stoi użyta tylko raz...
Po kolei od lewej: Lovely Gloss Like Gel #427 (swoją drogą ostatni w Ross, ma branie!) - ok. 4.80zł, Sensique Fantasy Glitter #210 - okazyjny zakup w Naturze za 2.99zł, My Secret Hot Colors #162 Blue Angel, Golden Rose Holiday #65 - wspaniały "barbiowy" piasek, Golden Rose Jolly Jewels #119 - mój pierwszy lakier z tej serii i chyba jedyny, który chciałam bardzo mieć.


















Piszcie w komentarzach, który z nich chciałybyście najszybciej zobaczyć ;)
Spory post dzisiaj naprodukowałam. Mam nadzieję, że nie zanudziliście się na śmierć. Pozdrawiam i liczę na to, że następny tydzień będzie tak ładny jak dzisiejszy dzień.
Peace&Love - SheLazy.

38 komentarzy:

  1. oryginalne, bardzo ładne :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście Fantasy Glitter :)
    Kolorowa Jamajka, świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe zdobienia :)

    I nowe nabytki też fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Barbiowy piasek jest świetny, zdobienie mega zarąbiście przedstawiłaś swoje marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps czy ja tam dobrze widzę tatuaż?

      Usuń
    2. dzięki wielkie ;) na to liczyłam. a co do piaska, to się okaże ;]
      oj marzy mi się taka pacyfa właśnie w tym miejscu, może kiedyś. a to taki chwilowy "tatuaż" :D

      Usuń
    3. No a ja już myślałam że coś mnie ominęło :) ale taki tatuaż pasuje do Ciebie :)mi się w tym miejscu marzy karta Asa czerwo ♥

      Usuń
  5. Super zdobienie, według mnie zasługuje na wygraną.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycasz profesjonalizmem!:)
    Piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło, usłyszeć takie słowa ;)

      Usuń
  7. mani niezly :) a przybytki tez ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. jeszcze nie miałam z nimi do czynienia, mam nadzieję, że mile się zaskoczę

      Usuń
  9. Piękne masz marzenie i uważam, że odwzorowałaś to super na paznokciach. Najbardziej podobają mi sie palemki, a w ogóle wszystko super się łączy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, trochę te palemki się rozmazały, ale poznałaś, że palmy więc jest ok ;D

      Usuń
  10. Ahh.. ja ostatnio też stworzyłam podobne mani, tylko, że na projekt muzyka! :) Świetne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam, bardzo mi się spodobało ;)

      Usuń
  11. widzę, ze paznokcie utrzymane w charakterze wcześniejszego wystroju bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm, może nie z ostatnim, ale kiedyś rzeczywiście miałam rasta szablon ;D

      Usuń
  12. Jamajka, moje marzenie - wyprowadzam się tam na starość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wyprowadzamy się razem, jak będziesz wyjeżdżać to daj znać ;D

      Usuń
  13. Pazurki świetne. Powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pozytywna ta Twoja Jamajka! Od razu się cieplej robi :)
    Lakiery ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne zdobienie!

    Sensique i GR bym przygarnęła <3

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem po wrażeniem- zdobienie nie tylko piękne i świetnie wykonane, ale i przemyślane bardzo szczegółowo! super.

    OdpowiedzUsuń
  17. O wow ;) świetny manicure ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem bardzo ciekawa tego szamponu...:)

    OdpowiedzUsuń
  19. haha, ale fajne paznokcie, bardzo pozytywne:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku prześliczny Blog : * Wspaniałe produkty ; ) Też mam balsam z nivea; )Śliczne kolczyki ; ) a lakiery po prostu przecudne też na takie poluję, ale nigdy nie mogę takich znaleźć hehe : ) Obserwuję ♥ . Zapraszam do mnie :
    http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzymam kciuki, aby udało Ci się spełnić Twoje marzenie! Jak to mówią, kto chce szuka sposobu, a kto nie chce - powodu, więc życzę Ci, abyś znalazła sposób :D

    Pazury ociekają wakacjami :D Od razu w głowie włączyła mi się taka reggae muzyczka (mam nadzieję, że nie pomyliłam się co do gatunku, bo jestem kiepska w ich rozpoznawaniu xD), ani nie pamiętam tekstu, ani nie znam tytułu ani wykonawcy, ale czasami leci w radiu, taka do pobujania :D A przed oczami plaża, piasek... i ten gościu, co doi żyrafę xD

    PS. Ja też mam od groma lakierów użytych tylko raz >.<

    Chętnie poczytałabym o Fantasy Glitter, jak już pytasz :D:D

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku. <3 Jak ja Ci zazdroszczę takich pięknych paznokci. <3
    Świetne są.! :)

    Zapraszam do mnie na nową notkę:
    http://my-everyday-life-and-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. niesamowity pomysł i świetne wykonanie :)
    PS: nagroda dotarła do mnie cała i zdrowa :* dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Pazurki pomysłowe,a słonik po prostu wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się taka wersja Jamajki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.