112 | Paski - Projekt Trendy 2013

Hej ;)
U Was też taka okropna pogoda? Gdzie to lato ja się pytam? Tak ma padać i padać cały tydzień podobno. -.-' Jak proponowałyście pod ostatnim, króciutkim wpisem, zmieniłam tło. Czy z tym wygląda lepiej?
Jeszcze tak niewiele czasu i wakacje. Już mam dosyć szkoły, teraz tylko życie od piątku do piątku i nauka na ewentualne sprawdziany, których swoją drogą mnóstwo teraz.

Ostatnio zainspirowałam się trochę zdobieniem Odette Swan, trochę także Ani i powstały paznokcie na ostatni tydzień projektu Trendy 2013. Tydzień ten jest poświęcony paskom, zresztą gdzie się nie obejrzeć to rzeczywiście paski są w modzie.


Moje zdobienie to połączenie modnej mięty ze złotem, dodatkowo mój ulubiony motyw czyli trójkąty. Na taki manicure już długo się "czaiłam" i w końcu przyszła okazja, by go zrobić. Bardzo się cieszę, bo mimo krzywych i za grubych pasków, dobrze mi się go nosiło.


Lakier bazowy to piękna jasna mięta z Lovely Gloss Like Gel #110. Swachy nie pokażę, ponieważ nie zrobiłam zdjęć przed zmalowaniem wzorka. W każdym razie, lakier dobrze się nakładał i do pełnego, idealnego krycia potrzebowałam trzech cienkich warstw. Wysychał przeciętnie, ale niezbyt długo. Dostępny w Rossmannie za ok. 4-5zł.


Do zdobienia po za wyżej wymienioną miętą użyłam czerni Quiz Safari, złota Miss Sporty Clubbing Colours #312 oraz wysuszacza NYC, który jest już prawie na samym dnie. Czym ja teraz będę wykańczać mani? ;(



W tym projekcie do wykonania został mi tylko zaległy tydzień 2 czyli biel i turkus... a ja dalej nie dorobiłam się idealnego turkusowego lakieru, właściwie nie mam żadnego. Nie wiem jak to się stało, bo to jeden z moich ulubionych kolorów. Jednak upatrzyłam sobie już Lovely, o którym niedawno pisała Niecierpek.



W piątek listonosz zostawił mi małą paczuszkę, a w niej była folia do zdobień od Kkcenterhk oraz klej. Już nie mogę się doczekać, kiedy wykorzystam ją do zdobień.

Ostatecznie "pochwalę się", że dostałam się do testów Perfecty na facebooku. Już nie pamiętam jakie kosmetyki wybrałam, ale czekam z niecierpliwością na przesyłkę ;)

Chyba tyle na dzisiaj. Kiss. ;*
Ps. przepraszam za mój trochę chaotyczny styl... ale nie mam weny na twórcze wywody ;]

31 komentarzy:

  1. Ładna ta mięta... Ciekawe mani...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja jestem bardzo ciekawa tej folii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdobienie cudne :)
    a folia ? ciekawy produkt, pokazuj ją jak najszybciej na pazurkach ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kolorystyka:)

    Gratuluję, mnie się niestety nie udało...

    OdpowiedzUsuń
  5. Łoł gratuluję dostania się do testów, koniecznie się pochwal jak już dostaniesz paczuszkę :) Zdobienie ma super kolorki, nie wszystko co modne mi się podoba, ale to łączenie bardzo lubię. Czekam też na efekt folii na pazurkach i opisu jak to się robi dla ciemnoty takiej jak ja :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciesz się, że Cię trochę zainspirowałam :* Pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się połączenie mięty z złotem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie kojarzy mi się trochę z łapaczami snów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tym tłem lepiej ;) Mani bardzo ładny :D Ciekawa jestem jak spisze się folia ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. nam neistety folia nie wyszła na dobre, mam nadzieję, że ty znajdziesz na nią lepszy sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne, pomysłowe i oryginalne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej cudowny pomysł na paznokcie:) do mnie już prawie powódź dochodzi, strach się bać;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmmm mięta i złoto , ale u Ciebie dziewczęco :) to pierwsze co mi się nasunęło na myśl :)bardzo fajne zmiany

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda fantastyczne!
    bardzo mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. to złoto fantastycznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolory i wzór są świetne, wszystko idealnie współgra, chyba Ci podkradnę pomysł bo naprawdę mi się podoba :D:D

    Wygląd bloga mi się podobał poprzedni też także nie powiem który lepszy, ale ten ma fantastyczną miętkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł :) Podoba mi się połączenie mięty i złota :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładne i pomysłowe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie zdobienia!:D Folijka też wygląda ciekawie:D

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się to zdobienie;) super!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawe urozmaicenie zwykłego mani;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pogoda jest okropna, to racja - cały czas pada, w dodatku burza i silny wiatr. Kiedyś bardzo lubiłam rysować takie wzorki na paznokciach, teraz jakoś mi przeszło, muszę chyba z powrotem do tego wrócić. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny mani, całość bardzo efektowna, dla mnie paski i wszelkie linie na paznokciach to jakaś zmora :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Ty to cuda na paznokciach tworzysz :) pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.