111 | Poflirtujemy? czyli Wibo Gel Like by Amethyst

by - 10:19

Hej ;)
U Was też dzisiaj taka marna pogoda?? Wszystkie plany mi się popsuły... ale nic, coś się wymyśli.
Nie mam pomysłu o czym dzisiaj pisać, więc tylko krótko zrecenzuję lakier:

Wibo Gel Like # 4 Flirt



Lakier ten pochodzi z blogerskiej kolekcji Wibo i został wymyślony przez Amethyst (swoją drogą jeżeli ktoś jeszcze nie zna, a wątpię, to zapraszam do niej gorąco). Ładna prostokątna buteleczka (8,5ml) i cienki pędzelek. Dostępny w Rossmannie za ok. 6zł.


W butelce kolor wygląda na bardziej fioletowy, niż różowy, jednak na paznokciu jest on jaśniejszy. Posiada mnóstwo złotych drobinek, które ładnie mienią się w słońcu, czego niestety nie udało mi się złapać na zdjęciach. Ogólnie to widzicie zdjęcia z marca, odnalazłam je gdzieś w blogowym folderze ;)


Jak się nakłada? Hmm na pewno lepiej niż brzoswinka czy blue lake z tej samej serii. Jest dosyć gęsty, ale na tyle, by dało się nim malować. Nie robi smug i do pełnego krycia wystarczą (o ile dobrze pamiętam) dwie warstwy. Schnie przeciętnie. Trwałość ma słabą już na trzeci dzień były odpryski.
Ogólnie lakier bardzo ładny, ale prawie cała blogerska kolekcja zawiodła mnie swoimi właściwościami, a zachwyciła tylko kolorami. Posiadam 6 lakierów z tej serii i większością malowałam paznokcie tylko raz... Niektóre nadal nie doczekały się premiery.


Na zdjęciach paznokcie mamy, poniżej moje. Na serdecznym i kciuku dodałam lakier Sally Hansen Xtreme wear Purple Fiesta, który z chęcią na coś wymienię lub sprzedam, bo kolor niestety okazał się zupełnie inny niż sobie wyobrażałam.


To tyle. Krótko i zwięźle, ale przez tą pogodą to nic mi się nie chce.
Pozdrawiam ;*

Zobacz także:

20 komentarzy

  1. Kolor ładny, ale trwałość kiepska :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go mam w swojej kolekcji i właśnie mi przypomniałaś, że jeszcze go nie wypróbowałam (od marca!) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. na takich paznokciach wszystko bedzie wyglądać rewelacyjnie lakier jest udany pierwsza warstwa kryje i kolorek przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę takich pięknych paznokci...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie ten lakier dostałam na spotkaniu blogerów, ale jeszcze nie miałam okazji go wypróbować. u Ciebie wygląda spoko, więc chyba w najbliższym czasie się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy lakier, po który sięgnęłam z tej kolekcji to właśnie ten od Amethyst. Zakochałam się w kolorze i już wiem, chociaż jeszcze nie doczekał się premiery, że to był strzał w 10! Szkoda tylko, że z trwałością jest tak kiepsko. Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękne paznokcie ;) zazdroszczę ;) moja praca nie pozwala mi na zapuszczenie takich długich :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zwróciłam na ten kolor uwagi, a jest bardzo ładny ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Już chciałam napisać, że kolor mi się średnio podoba, ale w połączeniu z tym SH bardzo mi się podoba, świetny wybór! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne paznokcie, hmm stojąc w rossmanie zastanawialam się czy go kupić ale wiele dziewczyn pisało że z właściwościami jest kiepsko więc zrezygnowalam. Teraz troszkę żałuję, bo lubię testować wszystko, nawet jezeli mialoby sie okazac bublem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam i lubię ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A do mnie jakoś nie przemawia ten kolor, może dlatego, że jest dosyć powtarzalny? No nie wiem już sama.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś ten róż mnie nie skusił :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny odcień, ale jego jakość nie zachwyca :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój ulubiony kolorek i zdecydowany hit wśród lakierów z tej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  16. kolorek przepiękny - i pomyśleć że go mam i ani razu nie użyłam :P

    OdpowiedzUsuń
  17. matko, nawet sobie nie wyobrazisz, ale nie miałam pojęcia, że mam tą weryfikację ;o dziękuję że o tym napisałas, już usunełam :D na prawdę dzięki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki