107 | Koronkowe zdobienie

by - 15:19

Witajcie ;)
Post miałam napisać wczoraj, ale jak położyłam się na chwilę przed telewizorem, tak spałam całą noc :D więc wybaczcie. Dzisiaj byłam na drobnych zakupach, a przy okazji zajrzałam do nowo otwartego centrum chińskiego w moim miasteczku. Jest tam tyle fajnych rzeczy, że na pewno wrócę. Spodobały mi się piękne pierścionki, kolczyki i kilka innych rzeczy. Natomiast kupiłam tylko (w końcu!) zestaw do stempelków za oszałamiające 3.20zł. Zobaczymy jak się spisze, jeszcze nigdy nie próbowałam i z zazdrością patrzyłam na Wasze piękne wzorki. Zbyt dużego wyboru płytek nie było, ale jak mi się spodoba ta metoda to poszukam w internecie ;) Dokupiłam jeszcze ładny miętowy lakier za 3 zł. Jakością pewnie nie powala, ale kolor super. Zdjęcie mini zakupów na końcu.


Ostatnio, jeszcze przed skróceniem pazurków, przygotowałam mani na tydzień 4 w projekcie Trendy 2013. Tematem tego tygodnia była koronka. Przy zdobieniu zainspirowałam się którymś postem mojej guru Odette Swan ;) Użyte lakiery to biel i czerń Quiz Safari. Na koniec wysuszacz NYC.






Zdobienie nie jest idealne, nieco się rozmazało, a koronka wyszła krzywo, o drugiej ręce nie wspomnę i nie pokazuję jej nawet, po wyszła o wiele gorzej.




Dzisiejsze zakupy:

Na koniec zapraszam na nasze Allegro. Znajdziecie tam świetne ubrania, głównie sukienki i bluzki, ale nie tylko, w niskich cenach. Szczególnie Panie w większym rozmiarze. Polecam serdecznie ;) Link niżej.

Jutro mam urodziny, stanę się pełnoletnim obywatelem. Jak miło. Stara już jestem. :D
Pozdrawiam, SheLazy.

Zobacz także:

45 komentarzy

  1. trudno to nazwać koronką,bardziej serwetka dziabana szydełkiem i to grubym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, jak zwał tak zwał ;) w sumie masz rację

      Usuń
  2. wow! świetny manicure :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego już dziś......kiedy to było ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, ale ile to dłubania przy czymś takim...:P


    Zapraszam do mnie na rozdanie...:)
    http://otulona-zapachem.blogspot.com/2013/05/uwaga-wielkie-rozdanie-u-mtteam.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać że wyglądają ciekawie.Ja ostatnio też próbuję różne połączenia czerni i bieli na paznokciach.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle cudne te Twoje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. możne I NIE JEST TO NAJBARDZIEJ SUBTELNA KORONKA JAKĄ WIDZIAŁAM, ALE WYGLĄDA NAPRAWDĘ ŁADNIE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe bo źle to określiłam.. może nie koronka a jakaś serwetka:d

      Usuń
  8. Ooo, lubię tą serię lakierów z Lemaxa. Tzn mam słabość do tych z piaskiem, ale ten też wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyszło i nie rozumiem dlaczego narzekasz. ;) też bym chciała umieć tak zdobić paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;)
      ty za to robisz piękne makijaże *.*

      Usuń
  10. Wyszło bardzo ładnie, ja nie miałabym tyle cierpliwości!:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się z serwetką kojarzy, ale wyszło bardzo ładnie :) Wszystkiego najlepszego już dzisiaj życzę :D Ranyy jak ja bym chciała mieć znowu 18 lat :D I nie pisz, że jesteś stara, bo ja w kompleksy popadnę - jestem o 10 lat starsza :D

    OdpowiedzUsuń
  12. może i nie jest idealnie, ale jest świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Koronki śliczne!
    No to sto lat sto lat! Miliona pomysłów na zdobienia pazurków i samych uśmiechów! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziś już 19 tak więc Sto lat! sto lat! od dziś możesz pić do upadłego :) heh Wszystkiego dobrego i dużoooo lakierów Ci życzę!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za pamięć ;**
      hehe, oby się spełniło ;p

      Usuń
  15. wszystkiego najlepszeego ! :D paznokcie piękne !

    OdpowiedzUsuń
  16. sto lat:*! koronka wyszła bardzo fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne pazurki!!!

    monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne!
    i raz jeszcze życzę pomyślności!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pełnoletni obywatel, no no :))) Wszystkiego naj naj!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. motyw bardzo ładny, ja chyba jednak wolałabym, żeby był trochę mniejszy i delikatniejszy.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. zdobienie piękne. gratulacje, pełnoletnia obywatelko!

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie :) podoba mi się ta wersja koronki :P i pewnie jeśli pozwolisz to za jakiś czas odgapię :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki śliczny!!! Oddaj mi trochę cierpliwości do zdobienia :) Jestem ciekawa jak sprawdzą się płytki, bo od jakiegoś czasu też ich poszukuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajowa koronka, mi jakoś nie chce wyjść :(

    OdpowiedzUsuń
  25. To spóźnione ale najszczersze życzenia urodzinowe, niech Ci się szczęści <3 A mi się tam pazurki podobają ;)

    http://venuskerrigan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczna koronka :D gratuluję i sto lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowne, śliczne i w ogóle boskie! kocham koronkę na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Aj, jaka boska koronka :D Trochę jak pajęczyna, ale jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki