105 | Geometria na paznokciach - Projekt Trendy

Witam ;)
Ale mam dzisiaj zaciesz. W końcu chemia za mną, tyle nauki... zobaczymy czy się opłaciło i czy zaliczę. 
Dzisiaj mam dla Was zdobienie na trzeci tydzień Projektu Trendy 2013. Ominęłam na razie tydzień drugi, bo nie mam turkusowego lakieru, ale myślę, że niedługo to się zmieni, więc nadrobię :D


Tydzień trzeci, został poświęcony geometrii. Moje zdobienie wykonałam już dawno, ale pasuje do tematu więc publikuję. Miałam je na Wielkanoc.

Trójkąty najpierw próbowałam zrobić za pomocą taśmy... niestety w ogóle mi to nie wychodziło  bo taśma odklejała się od paznokci -.-' Ostatecznie zostały namalowane odręcznie, co widać, bo są mega nierówne.


Podoba mi się to połączenie kolorystyczne, ale samo zdobienie nie do końca mnie przekonało.


Lakiery użyte to: czerń i biel - Quiz Safari, fiolet - Celia Tropic 14. Na koniec top coat Nyc. 

 Zdobienia innych dziewczyn, możecie zobaczyć TUTAJ.

Dzisiaj post zwięzły i na temat. Na koniec jeszcze tylko zachęcę Was do zagłosowania na moje zdobienie z projektu Hobby. TUTAJ macie link, wystarczy wpisać w komentarzu nr 15 ;)


Z góry dziękuję za głosy <3

Koniec, pozdrawiam ;*

27 komentarzy:

  1. nono fajnie pomysłowo :) Zagłosowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. przesadzasz z tym nierówne :) wyszły bardzo fajniee :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :D następnym razem bardziej się postaram ;)

      Usuń
  3. Jak na malowane odręcznie są bardzo równe. Lakier się porozlewał i stad te nierówności, ale to nie twoja wina przecież. Połączenie kolorystyczne bardzo fajne, róż zamiast fioletu tez by fajnie wyglądał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm to moze być ciekawe połączenie, wypróbuję w przyszłości ;)

      Usuń
  4. Bardzo ładne kolorki oczywiście zagłosowałam na Ciebie :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie :) Takie wzory chodzą za mną od pewnego czasu...ale śmiałości nie mam, żeby wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez glosowałam na Cb ;D
    a pazurki śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. suuuper ;)) zapewne i pracochłonne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka nazwa bloga! Muszę dodać do obserwowanych :) Dzięki za obserwowanie i zabieram się do lektury.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł na zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. poleciał i mój głosik na hobby :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie wyglądają takie geometryczne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pracochłonne, ja będę miała problem z geometria bo mam problem z prostymi liniami :P Fajne kolory i efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cóż za ekstrawaganckie paznokcie.

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorki pięknie połączyłaś :) i zdobienie bardzo ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  15. genialny wzór i połączenie kolorów :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.