104 | Piaskowe cudo - Golden Rose Holiday #61

by - 16:22


Cześć cześć! ;)
ale pięknie na dworze... wspaniale, trochę za gorąco, ale w tym roku obiecałam sobie, że nie będę narzekać, bo zdecydowanie wolę to niż śnieg i mrozy.
Zapewne wiele z Was słyszało o nowościach Golden Rose, ale przypomnę dla niewtajemniczonych. Mianowicie jest to nowa kolekcja lakierów - Holiday. uwaga! są to lakiery piaskowe albo jak mówi GR imitujące cukrową posypkę (?), jak zwał tak zwał. W każdym razie jak je zobaczyłam, wiedziałam, że jakiś na pewno będę miała.
I tak w środę mama zafundowała mi przepiękny piaskowy kobalt o numerze 61. Marzy mi się jeszcze # 58 oraz 60, ale może kiedyś :D Zapraszam na mega przesłodzoną recenzję ;)

Lakier Golden Rose Holiday #61


Według mnie jest to najpiękniejszy odcień w tej kolekcji. Już w buteleczce wygląda zjawiskowo, ale na paznokciach to istne cudo, ale o tym dalej. Zacznijmy od butelki - kwadratowa, wygodna do przechowywania, 11,3ml. Pędzelek ani cienki, ani gruby - taki średnio, prosto ścięty, giętki.


Lakier doskonale się nakłada, nie ma z tym problemów. Jest dosyć rzadki, ale przy odrobinie ostrożności nie rozleje się na skórki. W lakierze "pływają" drobne grudki, takie drobinki, dzięki którym potem mamy efekt piasku. Do pełnego krycia potrzeba dwóch warstw. Warto wspomnieć, że przed użyciem należy lakier wstrząsnąć, polecam zrobić to porządnie, wtedy drobinki równomiernie się rozłożą.


Po nałożeniu dwóch warstw można się zaskoczyć, tak jak było to w moim przypadku, ponieważ nie bardzo widać obiecaną teksturę. Jednak w miarę schnięcia paznokcie są coraz bardziej szorstkie. Emalia schnie dosyć długo i dlatego trzeba uważać, bo lakier można poodciskać. Jednak nie jest to nie wiadomo jaki czas,  jemu to wybaczamy, bo jest piękny.


Przejdźmy do efektów wizualnych. Kolor jeden z moich ulubionych - intensywny kobalt/szafir, dla mnie jest przepiękny, wspaniale wygląda do lekko opalonych dłoni, jak i tych bladych, na długich i na krótkich pazurkach... pasuje każdemu ;) W sobie ma jeszcze niebieski shimmer, który widać w sztucznym świetle. Na zdjęciach kolor lekko przekłamany, na prawdę jest trochę ciemniejszy, jak na zdjęciach w sztucznym świetle. Wykończenie trochę matowe, trochę nie... coś pomiędzy. Efekt "piasku" oczywiście jest, na kciuku lewej ręki nie do końca mi wyszedł i mimo trzech warstw paznokieć jest mało szorstki, natomiast na innych wszystko gra.


 Jest to mój drugi piasek, pierwszym był OPI Alcatraz...Rocks, który widzicie na palcu serdecznym i o którym niedługo będziecie mogli poczytać na blogu. 


O trwałości się nie wypowiem, bo mam go dopiero drugi dzień na paznokciach, ale zapewne dosyć długo będzie się trzymał.
Poniżej zdjęcia w sztucznym świetle.



 I jak Wam się podoba ten lakier? Ja dostałam go w drogerii, za ok. 13zł. Poniżej inne dostępne kolory.

obrazek z www.goldenrose.pl

***

Na koniec mam małe przypomnienie o rozdaniu. Zapraszam serdecznie, bo nagrody nie są chyba takie złe :D

 

***

I jeszcze małe zachęcenie, do wypełnienia pewnej ankiety. Autorka bloga http://kotwkosmetyczce.blogspot.com przeprowadza ankietę dla blogerek kosmetycznych oraz dla czytelniczek blogów kosmetycznych. Wyniki potrzebne są jej do pracy licencjackiej, więc warto poświęcić te 5-8 min na odpowiedzenie na kilka pytać, zaznaczając kwadracik. Nic rudnego ;) a wyniki mogą okazać się bardzo ciekawe, z niecierpliwością czekam :D Ankieta dostępna TUTAJ

Dzisiaj tyle, może aż tyle. Do napisania.

Ps. muszę zacząć doganiać projekt trendy, bo już się zgubiłam gdzie jestem :D

Zobacz także:

29 komentarzy

  1. To wykończenie daje ciekawy efekt... chociaż nie z każdym kolorem mi się podoba. W tym przypadku jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem tanio jak na piaskowy lakier i chyba z ciekawości się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te piaskowe, muszę sobie w końcu taki zakupić ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny efekt, w słońcu prezentują się cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny:)
    Będę polowała na 66, genialny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Duży plus dla golden rose! Wszystkie kolory są piękne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wakacyjny kolorek - tak jak piszesz będzie się cudnie prezentował do lekko opalonych dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę się w końcu w jakiś piasek zaopatrzyć, a to dobra propozycja :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślcizne kolorki :))
    aj, musze zaopatzreć się w taki piaskowy lakier, efekt na paznokciach jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny ten odcien :) W ogole nie zwrocilam na niego uwagi w butelce

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy efekt, chociaż chyba jednak nie dla mnie bo ja lubię błyszczące lakiery :)

    http://venuskerrigan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne kolory, ale ja osobiście wolę "gładkie" lakiery z połyskiem...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy, ale ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jej *_* cudowny . Chce go ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham ten kobalcik !! jest to mój ulubiony kolorek całej serii :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy efekt, ten ciemniejszy lakier nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
  19. U kogoś bardzo mi się podobają. Sama wolę jednak całkiem gładkie paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę i ja kiedyś wypróbować te piaski :) Zapraszam do poznania zwycięskich prac w Projekcie Hobbby :) http://zpazurkiem.blogspot.com/2013/05/projekt-hobby-najlepsze-zdobienie.html

    OdpowiedzUsuń
  21. serdeczny paznokieć - wow, co za piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  22. niezbyt mi do gustu przyapdły piaski od golden rose... tz te bez brokatu, bo najbardziej mi się w piaskowych lakierach podobają właśnie te mieniące sie pięknie, wystające drobinki :) ale kolor piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jak to możliwe że jeszcze nie mam niebieskiego lakieru na pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. GR króluje na moich paznokciach w czerwcu, jest niesamowity uwielbiam go!

    ale ten Opi też mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne lakiery, u mnie notka o piaskowym z lonely, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Obserwatorzy

Chętnie odwiedzam:

OBSERWUJ MNIE @zjemciklapki