103 | Porównanie zmywaczy do paznokci - Isana i Simple Beauty


Idę zaraz spać, ale wpadł mi do głowy pomysł na post. Na dysku znalazłam zdjęcia zmywaczy, więc zrobię małe porównanie ;) Jak w tytule - Isana vs. Simple Beauty. Na temat Isany nie będę się rozpisywać, bo myslę, że te zmywacze zna każda z nas, natomiast więcej powiem o zmywaczu Simple Beauty.

Isana zielona czyli zmywacz o zapachu migdałowym



Jest to najlepszy zmywacz do paznokci jaki miałam. Od jakiegoś czasu kupuję go regularnie. Dobrze zmywa wszelkiego rodzaju lakiery, równie fajnie radzi sobie z brokatem. Nie wysusza paznokci, nie pozostawia białego osadu (chociaż butelka, której ostatnio używam jest chyba jakaś trefna i paznokcie po zmyciu są białe...). Jest bardzo wydajny, wystarczy zamoczyć lekko wacik i można zmyć kilka pazurków. Zapach nie ma nic wspólnego z migdałem według mnie i jest typowy dla zmywaczy, ale da się go przeboleć.


Płyn umieszczony w wygodnym opakowaniu, jedynie otwór jest trochę spory i może wylać się za dużo zmywacza, ale nad tym łatwo zapanować. Ogólnie dla mnie bomba ;) Uwielbiam go i nie zmieniam na inny.
Do zakupu zachęca również cena. Dostępne są w każdej drogerii Rossmann, nie rzadko na promocji za 3.99zł/125ml, a dostępne są również duże butle. Cena regularna to coś w granicach 5zł.

Isana różowa czyli zmywacz bezacetonowy



Ten zmywacz kupiłam raz, jak nie było w Rossmannie zielonego. Wyglądem zewnętrznym opakowania się nie różni, po za kolorem. Hmm, właściwości ma podobne, ale wydaje mi się, że lakier zmywał nieco gorzej, a niektóre rozmazywał po palcach. Ten u mnie osad pozostawił i skórki były wysuszone. W dodatku strasznie pachnie! Nieporównywalnie gorzej od zielonego brata.
Jeżeli mam wybór, to zdecydowanie polecam zielony, a ten jeżeli zielony jest niedostępny ;D

Wybielający zmywacz do paznokci z cytryną i zieloną herbatą, Simple Beauty



Produkt ten dostałam do przetestowania od marki Simple Beauty. O nim rozpiszę się trochę więcej, ponieważ nie każda z Was, zapewne o nim słyszała.

Od producenta: Wybielający bezacetonowy zmywacz do paznokci z ekstraktem z cytryny doskonale usuwa lakier z płytki paznokcia, jednocześnie ją wybielając. Posiada właściwości złuszczające, wyrównujące i przywracające właściwy koloryt paznokcia.

Skład:

Cena: 5.50zł / 150ml on-line na stronie producenta TUTAJ
Moja opinia: Zmywacz ma bardzo przyjemne opakowanie, nowoczesny design i miłe dla oka kolory. Od razu rzuciła mi się w oczy fajna grafika na froncie. Zakręcany, raczej nie ma opcji by sam się odkręcił. Otwór ma duży, trochę niewygodny.


Sam zmywacz ma kolor żółty, a w zapachu na serio można wyczuć jakieś cytrusy i zieloną herbatę, chociaż wiadomo przeważa zapach alkoholu.Jest to zmywacz bezacetonowy, nie wysusza paznokci i nie pozostawia dziwnej warstwy. Szybko zmywa lakiery i doskonale radzi sobie z brokatami! Jak dla mnie jest tak dobry jakie zielona Isana. 
Producent obiecuje wybielenie oraz złuszczenie i wyrównanie płytki paznokcia. Hmm, jakiejś drastycznej zmiany nie zauważyłam, ale chyba pomógł w pozbyciu się przebarwień po lakierze. O złuszczeniu i wyrównaniu płytki trudno mi powiedzieć. Dostępne są również inne warianty tego zmywacza, np. ultra mocny, utwardzający czy łagodzący - TUTAJ.
Podsumowanie: Jak zielona Isana. Polecam, mimo że jest droższy i dostępny raczej w małych osiedlowych drogeriach lub przez internet. ;)
Ocena: 6/6pkt
Produkt ten dostałam za darmo w ramach współpracy z firmą kosmetyczną Simple Beauty. Fakt ten nie wpłynął na moją opinię.


Dziękuję za miłe słowa pod ostatnią grafiką ;)
Miłego dnia, pozdrawiam ;**

19 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnego z nich, ale najbardziej zainteresował mnie ten od Simple Beauty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam zielonego z Rossmana i jestem bardzo zadowolona...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od kiedy wycofali biedronkowy zmywacz, używam ten zielony z ISANY i jest super, uwielbiam go.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze Isanę używam i jestem zadowolona :) tego drugiego nigdy nie mialam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam zieloną Isanę i byłam bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam ten zielony z isany, już nie wiem ile opakowań zuzyłam , chyba z 10

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem Ci szczerze, że nigdy nie zwracałam uwagi na zmywacze do paznokci. Zazwyczaj kupowałam pierwszy lepszy, jaki mi wpadł w oko. Teraz skusze się na ten zielony :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie najlepszy zmywacz to żelowy Donegal i chyba szybko się to nie zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja czasem kupuję jeszcze z Lidla i też jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zawsze używałam tego różowego z Isany ale już mam innego faworyta- z Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zielona Isana <3 i żaden inny :P.

    OdpowiedzUsuń
  12. Używałam zieloną Isana, ale jakoś mnie nie zachwyciło jej działanie :) Simple Beauty nie testowałam

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię oba z Isany, tego trzeciego nie znam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio kupiłam ten zmywacz z Isany. ;) Przyznam otwór mnie strasznie denerwuję, więc zamierzam go przelać do opakowania po zmywaczu z Bebeauty.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam żadnego z nich, ale jestem wierną fanką zmywaczy GR gia paris :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie cierpię zmywczy Isana, zwłaszcza różowego. Śmierdzi niemiłosiernie, wysusza i zostawia biały osad na skórkach. Zielony jest lepszy ale szału nie ma. Ciekawa jestem tego trzeciego bo pierwsze o nim słyszę. Muszę kupić następnym razem na wypróbowanie.

    OdpowiedzUsuń
  17. ja to lubie te zmywacze z biedronki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja zawsze ten zielony Rossmannowy kupuję ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię zmywacze Isany, tego drugiego nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.