101 | Drip Nails + podsumowanie Projektu Hobby

Hej ;)
Czy u Was też taka beznadziejna pogoda?! To się nazywa majówka.... ale nic. Mam coś na rozweselenie, a mianowicie pozytywne zdobienie, przygotowane na ostatni tydzień Projektu Hobby u Justine
Tydzień 7 nawiązuje do naszego hobby... trudno mi tu było zmalować jakiś tablet czy komputer, na którym lubię porysować, dlatego powstało co powstało - według mnie "Pazurki dosłownie umoczone w lakierze". Moją drugą pasją jest oczywiście malowanie paznokci, trudno na to wpaść, prawda? ;)


Drip Nails wydają mi się połączeniem moich pasji rysunkowych i zdobienia paznokci, takie uogólnienie. Natomiast zestawienie tęczowych kolorów to coś co wręcz uwielbiam.
Zainspirowałam się zdobienie z bloga Chalkboard Nails, które możecie zobaczyć TUTAJ. Do ideału mi daleko, ale to pierwsze zdobienie w tym stylu, dlatego wybaczcie.


Wydaje mi się, że znacznie lepiej wyglądałoby na białej bazie, ale nie mam na razie idealnego, białego lakieru, który nie robiłby smug, wystarczyłyby dwie warstwy i jednocześnie szybko wysychał. Może coś polecicie?

 Jak dla mnie to całkiem fajny pomysł, tylko jeszcze nie doszłam do tego, jak zrobić by ta "kapiąca farba" wyglądała naturalnie, jakby na prawdę ściekała z paznokci.


***


Jest to ostatni tydzień tego projektu, dlatego mam też podsumowanie. Ogólnie bardzo mi się podobały tematy na każdy tydzień, nie było nudno i każdy mógł zmalować coś innego. Doskonała zabawa i mobilizacja do ruszenia tyłka i wymyślenia czegoś fajnego ;) Dziękuję Justine, bo miała świetny pomysł! ;)







Które zdobienie najbardziej przypadło Wam do gustu??

Pozdrawiam ;*

36 komentarzy:

  1. Super zdobienie :)
    Najbardziej podoba mi się zdobienie z tygodnia 6 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, dla mnie również tydzień 6 był najlepszy ;)

      Usuń
  2. Dzisiejszy wzór jest genialny :) Planuję coś takiego wyczarować kiedyś... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;)
      to bierz się do roboty ;] nic trudnego, a ja czekam na Twoje wykonanie i zdjęcia ;]

      Usuń
  3. Mi się twoja wersja wydaje bardziej realistyczna od oryginału. Wyglądają tak ja by ten lakier był jeszcze mokry i ściekał nadal. Oglądając fotki z oryginału takiego wrażenia nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do pogody to również nieciekawa.
    Fajny wzór :)
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawie to wygląda i wcale nie gorzej od oryginału :) chociaż najbardziej chyba podobał mi się tydzień książka z pocahontaz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o wow fantastyczny jest ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne!!!;) ten i ksiazka wypas!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się twoje paznokcie choć z tego cyklu najładniejsze były, moim zdaniem, te z piórkami :33

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również dziękuję za dołączenie do zabawy ;) Zdobienie wyszło świetnie! Ja (aby uzyskać bardziej realistyczny efekt) dodałabym jeszcze na niektórych kroplach biały błysk, z delikatnym czarym elementem ;) Wydaje mi się, że mogłyby wtedy uzyskać efekt trójwymiaru :) Co do białego lakieru... Ja też nieustannie szukam jakiegoś dobrego. Póki co ratuję się białą Viperą, którą rozcieńczam do granic możlwiości:p Na szczęście nie traci właściwości:)
    Pozdrawiam ciepło (mimo kiepskiej aury) i gratuluję wytrwałości w projekcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomyślę nad Twoimi radami ;) może następnym razem jak już dorwę ładną biel ;]
      dziękuję

      Usuń
  10. syszło super :) w ogóle różne próby wykorzystania tęczy na paznokciach sa super ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetni wyglądają, zrób mi takie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z chęcią :D zapraszam do siebie ^^

      Usuń
  12. podob mi się! choć ksiązki pobiły wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie :) uwielbiam takie klimaty !!
    Ciekawie i na pewno nie nudno :)

    co do białego lakieru ja osobiście polecam Ci Golden Rose nr 104 z serii care&strong :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pocahontas! :) białego też szukam wciąż

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne połączenie kolorów.
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. jejku jejku, ja do Ciebie przyjadę i Ty mi tak pomalujesz paznokcie :D cudownie to wygląda, ale aż takiego talentu do malowania nie mam, więc pewnie mi nie wyjdzie takie coś :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ale fajne! bardzo ciekawe i przykuwające wzrok :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne zdobienie - niby pomysł banalny, a wygląda genialnie *_* wszystkie mani z projektu bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacyjny jest ten efekt końcowy, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się ten tęczowy efekt ;) Zdradzisz jak robiłaś te krople?

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczne są wszystkie, ale jeśli już bym musiała wybierać to ostatni...:)

    A "kapiąca farba" jest boska...:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super projekt :) trudno się zdecydować, chyba najbardziej spodobał mi się mani z tygodnia 4 ^^ no i oczywiście dzisiejszy, od razu skojarzył mi się z tego typu obrazami!
    http://pu.i.wp.pl/bloog/85437312/51289127/obraz_PG_big.jpg

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny efekt, będę musiała kiedyś wypróbować na swoich paznokciach ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny efekt na paznokciach. Muszę kiedyś tak pomalować ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale piękne ;)

    Zapraszam moja droga do mnie na konkurs ;) !

    OdpowiedzUsuń
  26. genialne.... te jak niebo wyglądają obłędnie!!!


    z wielką chęcią obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.