99 | Romantic mint + nowe "mieszkanie" dla lakierów

Witajcie,
mamy niedzielę, szkoda że pogoda nie dopisuje, deszcz pada cały czas i jest zimno. Na wstępie dziękuję za miłe słowa za rysunek z poprzedniego posta. 
Dzisiaj mam dla Was zdobienie na pierwszy tydzień projektu Trendy 2013 na DailyNailspiration. Oczywiście jestem spóźniona, bo ja chyba nie umiem inaczej -.-'


Jest to tydzień związany z kwiatami. Długo się nie zastanawiałam, bo pomysł przyszedł mi do głowy już jakiś czas temu, po tym jak zobaczyłam zdobienie Yasinisi i obejrzała TEN filmik. Przy okazji zachciało mi się miętowych paznokci - i tak dzisiaj o 3 rano, zasiadłam i zmalowałam ;) 

Jako baza zdobienia jest biały lakier Safari, a na to mięta Celia Tropic 04.... stwierdzam, że nienawidzę tego lakieru. Jednak okazał się beznadziejny w nakładaniu, smuży, potrzeba bieli na bazę. Ogólnie lipa, ale innej mięty nie posiadam ;/ Chyba pora się zaopatrzyć.



Na mięcie zmalowałam małe różyczki, które na nie chyba jednak nie wyglądają. Chociaż nie skromnie powiem, że zdobienie bardzo mi się podoba. Na wszystko użyłam Top Coat'u NYC.
Dużo zdjęć, bo nie mogłam się zdecydować ;)








Ponad to, wczoraj tata zrobił mi wymarzoną półeczkę na lakiery, w końcu widzę co mam! ;) Jest prześliczna, pomalowałam ją na kolor ściany i wygląda bardzo fajnie, jednocześnie jest ozdobą pokoju. Oczywiście wszystkie lakiery się nie zmieściły... dlatego te mniej widowiskowe i rzadziej używane nadal zostały w pudełeczku. 


Niby taka mała rzecz, a cieszy ;) ale miałam dylematy przy ustawianiu, teraz jak nie będę miała co robić to chyba sobie siądę i będę lakiery przestawiać :P

Na koniec mam jeszcze filmik z "Festiwalu kolorów", o który ostatnio wspominałam. Specjalnie dla Tamit24 wrzucam :) Co prawda festiwal na 30 osób, ale było fajnie. Gdzieś tam sobie skaczę. Polecam oglądać w HD i na powiększeniu.


Pozdrawiam ;** W następnym poście (prawdopodobnie w środę) spodziewajcie się niespodzianki.

57 komentarzy:

  1. po pierwsze PRZECUDNE paznokcie, lubię patrzeć na takie ładniutkie ;>
    'mieszkanko', przyznam, że całkiem pokaźne ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszły Ci te różyczki, a lakiery mają śliczny domek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie :)
    Ja bym musiała na pół ściany taką półkę zrobić :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jak Ci zazdroszczę tej półki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne paznokcie :) Kochana ja przyjadę do Ciebie i mi takie zrobisz :D pozazdrościć talentu :)

    Półeczka świetna :) imponująca kolekcja lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Półka świetna :) Strasznie zazdroszczę, bo marze o takiej samej...
    Identyczne zdobienie robiłam kiedyś, tylko na szarej bazie :) Ale nie dorównuje Twojemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajna sprawa z tej półki ;)
      a nie widziałam, ale z chęcią zerknę jak tylko znajdę ;) na pewno jest ładniejsze ;]

      Usuń
  7. Bardzo ładny mani :) A półka genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Różyczki wyszły Ci fantastycznie! wszystko się fajnie ze sobą komponuje :) Półeczka mi się podoba, jednak ja wolę mieć wszystko pochowane :D

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne jest to mieszkanko dla lakierów;))

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio myślałam o takiej półeczce właśnie :-)
    i w swoim domku będe mieć taką na 1000000000000% :-)
    i ja bym chyba ustawiła kolorami, jak najdzie Ci taka ochota tak je ustawić to czekam na zdjęcia :D

    pazurki prześliczne, mniam! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;)

      kolorami to dobry pomysł, jak będę miała wolnego trochę w tym tygodniu to się "pobawię" ;)

      Usuń
  11. dziękuję za filmik ^^ :* zabawa świetna!!! chętnie sama bym się tak pobawiła (krejzole z Was mega! ^^).

    A paznokcie super- od razu widać, że to różyczki! :)... Ty w ogóle sypiasz?

    muszę sobie skombinować takie półeczki :D wygląda to niesamowicie- nic tylko się napawać widokiem <3

    OdpowiedzUsuń
  12. sporo tych lakierków, a wzorek bardzo mi sie spodobał ;0

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna półeczka!! o pazurkach nie wspomnę. są świetne! <3

    mega się jaram tym festiwalem kolorów! chciałabym uczestniczyć w takim na ileśtam k ludzi!! ;) fajnie Wam to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdobienie. Chciałabym sama tak umieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, wykałaczka/pędzelek w dłoń i do roboty ;] te róże to kilka kropeczek, które na różę i tak nie wyglądają ;]

      Usuń
  15. też mam taką półeczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdobienie, a co do lakierów , to pokaźna kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  17. o wow rewelacyjna ta półeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ło! ile safari!!! zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  19. alez Ty masz wiosenne te pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  20. SheLazy ty faktycznie nie żartowałaś z tym że też malujesz wieczorami paznokcie ale wiesz... o 3!!! chyba też muszę się przestawić bo po tym co widzę na zdjęciach to jest to świetna pora!! uwielbiam mięte z kwiatkami!! a co do półki to jest świetna, ciekawe jaką minę miałaby właścicielka mieszkania jakbym sobie taką na całą ścianę zamontowała heh już widzę jak mnie z młotkiem gania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa i gratki za zdobienie tygodnia u Lakierowych maniaczek :)

      Usuń
  21. PÓŁKA PIERWSZA KLASA MASZ CZYM EKSPERYMENTOWAĆ ;-) PIĘKNE PAZURKI.

    ZAPRASZAM CIE DO MNIE W WOLNEJ CHWILI ;-)
    POZDRAWIAM I MAM OCHOTĘ NA OBSERWACJĘ!;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne te paznokietki :) a ile masz lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Paznokcie totalnie w moim stylu, uwielbiam ten motyw <3 a w połączeniu z miętą to już w ogóle <3
    Zazdroszczę półeczki, genialnie wyeksponowane cuda :) Twój tata się spisał :D

    OdpowiedzUsuń
  24. jeszcze tu napiszę że te różyczki są urzekające :)
    a mieszkanko piękne, gratulacje stolarskiej smykałki dla Taty :)

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękne różyczki :) uwielbiam <3333

    a szafeczka na lakiery ... ojj zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Ach... Jak zobaczyłam półeczkę na lakiery to od razu zawołałam męża z krzykiem "ja też taką chcę! zrobisz mi taką?" Mąż mnie wyśmiał ale ja wiem swoje... Bardzo mi się podoba! A kwiatki - masterpiece :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ale polka!!! szkoda ze ja takiej nie posiadam, ale nawet nie mialabym gdzie ja umiescic;) No wspaniale, tyle lakierow:) Widze, ze kondycja Twoich skorek zdecydowanie sie polepszyła;))

    OdpowiedzUsuń
  28. ile lakierów ! o.O zazdroszczę :))
    a ogólnie świetnie wyszło, dobry kolor :>

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też chcę takie mieszkanko dla lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zniewalająca kolekcja, pazurki delikatne, kobiece, bardzo podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Półeczka świetna, tylko nie ma już miejsca na nowe lakiery... Nie możesz nic kupować dopóki nie zużyjesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no fakt :D ale i tak jeszcze kilkanaście zostało w pudełku

      Usuń
  32. Paznokcie fenomenalne i strasznie Ci zazdroszczę tej półeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Najpiękniejsze mani jakie ostatnio widziałam na najróżniejszych blogach...

    A półeczka jest fenomenalna, i ten zbiorek cudnych lakierów.....super...:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdobienie wyszło Ci świetnie. Półeczki zazdroszczę. A festiwal fajna sprawa. Lubię takie akcje.

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękny mani! A Twoja kolekcja lakierów jest godna pozazdroszczenia ;D Już się zakochałam w tym blogu, pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję :) ale to nie grafika, to po prostu zwykły rysunek na kartce:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana obserwuję, przepraszam że tak późno ;-)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  38. Niesamowita kolekcja, a Tata bardzo zdolny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. oooo nie wierze ,że masz aż tyle lakierów !! Zaraz musze sie przyjrzeć każdemu dokładniej :D samam chciałabym taka połczeke ale zapełniłabym zapewne 1/5 ;) Mani śliczny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładny efekt! oj moje lakiery też chciałby tak mieszkać...

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajnie to wygląda! Wyobrażam sobie taką zwykłą czarną/białą stylizację i właśnie te paznokcie :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Ile lakierów! Masz w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowne pazurki, kolekcja lakierów i półeczka rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  44. fantastyczne pazurki :)

    a domek dla lakierów powalił mnie na kolana :)

    no i filmik też super :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Najlepszy domek dla lekierasów to byłby taki obracany kołowrotek, trochę jak duże koło dla chomiczków, gdzie lakiery są cały czas obracane. Ciekawe skąd by taki skombinować?

    OdpowiedzUsuń
  46. ta półeczka na lakiery mnie powala jest niesamowita a paznokcie piękne i delikatne :) coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jakie cudowne kwiatuszki, takie delikatne i romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.