97 | Pocahontas + przesyłki

Witam kochani po sporej przerwie. Mam nadzieję, że nieco się stęskniliście i że brakowało Wam moich wpisów, chociaż pewnie nic szczególnego w Wasze życie nie wnoszą.
W końcu uporałam się z ważnymi sprawdzianami, miejmy nadzieję, że wyniki okażą się dobre. Dziękuję za wszystkie kciuki, które trzymałyście i życzenia.
Przechodząc do sedna posta, dzisiaj mam dla Was kolejne zdobienie na projekt Hobby u Justine. Ogólnie mam mega opóźnienia we wszystkim, ale teraz powoli będę to nadrabiać.
Tydzień 6 poświęcony był książkom. Nie miałam pojęcia co zrobić... ale zachciało mi się wzoru jaki zobaczyłam u Panny Marchewki. Mam nadzieję, że się nie pogniewa. U niej wyszedł cudownie... u mnie co najwięcej przeciętnie, no nic nie każdy ma talent. Taki indiański rzemyk z piórkami i łapacz snów można podpiąć pod książkę, którą bardzo lubiłam w dzieciństwie - mianowicie Pocahontas (tak wiem na zdj. jest "z" na końcu).

Bazą był tutaj nudziak Bell Air Flow (nie wiem jaki nr), a wzory wykonane różnymi lakierami. Top to oczywiście NYC, ale coś mi rozmazuje ostatnio zdobienia ;/




Przepraszam za moje skórki, ale ostatnio są w jeszcze gorszym stanie niż były, nie wiem dlaczego. Suche na wiór.

Zapraszam także do głosowania na zdobienie z poprzedniego posta. Głosujemy TUTAJ wpisując w komentarzu nr 12. Będzie mi bardzo miło.

***

Ostatnio nazbierało mi się kilka przesyłek. Zacznę od najważniejszej, na którą czekałam z wielką niecierpliwością. Dzisiaj dostałam lakiery z rozdania na TestujzCreativeMagazine. Są to cztery OPI w tym upragniony piaskowy oraz dwa dodatkowe Wibo z kolekcji blogerskiej (coś mi się zdaje, że pójdą do rozdania, bo już takie mam). Bardzo się cieszę, dla lakieromaniaczki, pierwsze OPI to dzień godny zapamiętania ;]



*
Kolejne przesyłki to naklejki do paznokci ze współpracy z BornPrettyStore, oraz kod rabatowy - TVL91 - 10% na zakupy w tym sklepie, pamiętajcie, że wysyłka na cały świat jest darmowa. Zachęcam do zakupów.
.


oraz odżywka do rzęs i brwi Quickmax od LuxStyle. Zobaczymy czy da jakieś efekty ;) Bardzo bym chciała mieć dłuższe i grubsze rzęsy.

*

Na koniec moja wygrana w konkursie na Rossnet.pl - tusz do rzęs Clump Defy by False Lash Effect od MaxFactor. Używam go od kilku dni, nie zachwyca, ale jest ok. Zobaczymy jak będzie dalej.


To tyle. Dziękuję za uwagę, a na zakończenie moja Sonieczka. Oj uwielbia drapanie pod bródką, ślicznota przeszkadzała mi w robieniu zdjęć.


Pozdrawiam, SheLazy ;**

36 komentarzy:

  1. ojeju. jakie cudne mani *.* podziwiam! szczerze podziwiam! świetne

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne mani! Pozwól, że się zainspiruję i odgapię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, nie mam nic przeciwko ;)
      zresztą to nie mój pomysł

      Usuń
  3. cudne mani i przesyłki! a kociak ma słodki dziubek:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne mani! Bardzo precyzyjne i delikatne ;) Zazdroszczę OPIków, chciałabym sama w końcu sprawdzić czy ich sława ma jakieś podłoże ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję.
      też jestem ich ciekawa, nie mogę się doczekać kiedy pomaluję ;)

      Usuń
  5. Prześliczna kotka :) A mani podziwam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie nie chciałoby się tego malować, normalnie podziwiam Cię. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się w pazurkach! też chcę takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;*
      to bierz się za malowanie! ;]

      Usuń
  8. łapacze snów to mój ukochany motyw <3 podobnie jak Pokahontaz! super :)
    Gratuluję OPIków, czekam na swatche.
    Powiedz mi, który piasek wybrałaś?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam nie mam nic przeciwko :D sama nie wymyśliłam tego motywu ;)
    A wzór wyszedł Ci świetny! Te piórka jak prawdziwe :)
    Też czekam na swatche lakierów :) fajnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      nie przesadzajmy,u Ciebie zdecydowanie ideał.

      Usuń
  10. Piękne mani! Chciałabym umieć wykonać coś tak ładnego! Gratuluje! Śliczny kotek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale słodka kicia :) A wzór fenomenalny, dopracowany, po prostu świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. genialne jest to zdobienie na pazurkach!

    OdpowiedzUsuń
  13. No co Ty - zdobienie wyszło Ci świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Doskonałe pazurki... super, , a kicię pogłaszcz ode mnie...:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale fajnie Ci wyszło to zdobienie, lubię takie indiańskie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo energetyczne! :-) śliczne dzieło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdobienie! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak Ty to zrobiłaś? Jest piękne! A ja jestem wielbicielką "Pocahontas", znam tą animację na pamięć :D Piękny kociusio! <3

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie zmalowałaś :)
    A przesyłki ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Od razu mi się z Pocahontas skojarzyło. Świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. sliczności~! Mam na myśli i mani, i kota :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. mogę ukraść to zdobienie na Zdobienia Tygodnia u Poslkich Lakierowych maniaczek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne kochana! ;) bardzo się cieszę.
      dziękuję

      Usuń
  23. Ślicznie to wyszło :) Ach pamiętam Pocahontas również uwielbiałam ta bajkę a piosenki dalej czasami słucham :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.