96 | Trochę lata na paznokciach

Hej ;)
Dzisiaj w wyśmienitym humorze, a to dlaczego? Po pierwsze mamy cudowną pogodę, a po drugie (sama w to nie wierzę), ale na blogu testujzCreativeMagazine moje zdobienie jak i zdobienie Alicji Fik zostały wybrane i dostaniemy po 4 lakiery OPI. Nie wiem jak, ale jestem mega szczęśliwa ;) Niby takie nic, a cieszy, miło mi, że ktoś docenił moje hobby.
Koniec przechwałek i przepraszam jeżeli ich nie lubicie, ale musiałam, bo rozpiera mnie pozytywna energia.

Wczoraj na paznokciach zmalowałam zdobienie na Tydzień 5: sport w Projekcie Hobby u Justine. Nie chciałam czegoś oklepanego, typu piłki, szachownica itd. Nie miałam zupełnie pomysłu, aż nagle zamarzył mi się fajny, wakacyjny manicure - tak powstały "regaty".


Nie wiem czy tak to można nazwać... zdobienie jest bardziej kreskówkowe, widzimy słońce, chmurki, jakieś żaglówki. Mam nadzieję, że nieco przypomina to na co miało wyglądać?

Piękne, błękitne niebo to połączenie dwóch lakierów, natomiast woda to moja nowa zdobycz - Last&Shine #1 Wibo.


Są jakieś niedociągnięcia, ale nie patrzmy na szczegóły. Z daleka wygląda lepiej niż na zdj. z bliska.



To tyle. Pozdrawiam Was gorąco ;*
SheLazy

23 komentarze:

  1. jakie pozytywne pazurki :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to zdobienie niesamowicie kojarzy mi się z latem na Mazurach :D jasne, że widać, że to regaty.

    gratulacje!!! zazdroszczę Ci tych OPIków (zwłaszcza piasków, jeśli weźmiesz;), jak byś chciała się pozbyć, to pamiętaj o mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie taki był zamiar, ale wyszło bardziej morze ;]
      dziękuję.

      właśnie piaski to moje małe marzenie :D chyba im ołtarzyk zrobię, postawię i się będę przyglądać. :D
      a tak na serio, to jakby mi nie spasowały to oczywiście ;]

      Usuń
  3. Teraz to powiało latem! Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mazury się kojarzą patrząc na pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja chcę nad morzeeeee ;)
    gratuluję raz jeszcze OPI!

    OdpowiedzUsuń
  6. lato! ja chcę lato! bardzo pozytywna energia bije z tych pazurków. taka beztroska i ciepełko ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Och tu ledwo wiosna, a u ciebie już lato :D Fajny motyw , ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sportowo i w sumie letnio :D aż chcę nad morze..

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowe :) i bardzo ładnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniały mani i jaki kreatywny :D brawo :D

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie właśnie też 110 i 115 to faworyci :-)
    pewnie niebawem jakiś wpadnie w Twoje łapki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie sie podoba. Kreatywne podejscie do tematu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. zrobiło się wakacyjnie! Śliczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow,amazing design.*__*
    Love your blog. Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie cudeńka poprawiają humorek, słoneczne i urocze.

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Ps. komentarze to nie miejsce na SPAM i REKLAMĘ RÓŻNYCH MAREK! Takie wpisy będą usuwane.